• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Flashing schreef:
    Ligt het aan mij of is de layout van fanfic.nl hetzelfde als de vorige layout van Q? o.ô

    Dat klopt inderdaad (:


    //
    Mam, je weet dat je de vorige twee honden die je had, hebt gedumpt in een bos ergens? Waarom neem je weer een hond? Waag het eens om deze ook te dumpen! Een hond kan zichzelf niet redden.

    Takeru schreef:
    (...)
    Dat klopt inderdaad (:


    //
    Mam, je weet dat je de vorige twee honden die je had, hebt gedumpt in een bos ergens? Waarom neem je weer een hond? Waag het eens om deze ook te dumpen! Een hond kan zichzelf niet redden.


    Dat had ik liever niet gelezen. Wat een rotbaasje is jouw moeder zeg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    (...)

    Dat had ik liever niet gelezen. Wat een rotbaasje is jouw moeder zeg.

    Best wel. Daar ben ik ook echt niet blij mee. Wel ben ik blij dat ik al jaren niet meer bij haar woon. Gelukkig zijn beide honden wel weer gevonden (gechipt, haha) en hebben nu een veel beter baasje.

    [ bericht aangepast op 14 april 2015 - 17:40 ]

    I swear to God, this family is killing me.


    kindness is never a burden.

    Wauw, dat was echt een mooi einde. Thank you Pandora Hearts. I'm sobbing like a child.
    ;_;


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Skittels! Ik ben vergeten de naam van die font ergens te bewaren.


    Nevermind, ik heb het alweer gevonden.

    [ bericht aangepast op 14 april 2015 - 19:24 ]

    Pleiade schreef:
    I swear to God, this family is killing me.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    You're doing everything wrong.


    kindness is never a burden.

    Ik heb jou nu het hardste nodig van al deze mensen op deze fucking aardbol en het enige wat jij zegt is: 'stop alsjeblieft met dat depressieve gedoe.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    For once I want to feel good enough. I want to feel pretty. I want to feel smart. I want to feel good about myself.
    But I don't. I consider myself as this ugly, fat and dumb pig. And it just seems to be impossible to see myself on a different way. Guess that makes that I really am this ugly, fat and dumb pig. I hate it. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Uptown schreef:
    Mijn masker en ik zijn klaar voor de dag.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cwtch schreef:
    For once I want to feel good enough. I want to feel pretty. I want to feel smart. I want to feel good about myself.
    But I don't. I consider myself as this ugly, fat and dumb pig. And it just seems to be impossible to see myself on a different way. Guess that makes that I really am this ugly, fat and dumb pig. I hate it. :c


    Ik kan me nergens op concentreren en verveel me dood...


    Your make-up is terrible

    Net wezen rennen, nu honger als een paard. Ik heb zo de neiging om mijn verloren calorieën er weer aan te eten. D:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Arianne schreef:
    Net wezen rennen, nu honger als een paard. Ik heb zo de neiging om mijn verloren calorieën er weer aan te eten. D:


    Het is gezond om te eten na een work-out. ;3


    Your make-up is terrible