• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik hoop dat ik morgen een goede dag heb en een PR loop.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Oh. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    C6H12O6 schreef:
    Ik ga maar even een tijdje niet naar school denk ik Klik

    insane O:

    //
    Wát ruik ik in je kamer?

    Weeew, 29 april mijn tweede tattoo. Eindelijk. c;


    Caution first, always.

    Hoe ironisch is het dat ik allergrootste deel van mijn latere leven wil wijden aan schrijven, maar ondertussen mijn schoolcarrière verneuk door precies dat te doen en daarmee dat toekomstbeeld verpruts. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Toch wel mijn verhaal gedeeld. Het luchtte best op om te schrijven.

    En strakjes maar weer even accordeon oefenen. Ik heb zin in erwtensoep of pizza. Damn.. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heftig nieuws gekregen. De broer van mijn opa is zojuist overleden aan kanker. Het zat er wel aan te komen aangezien hij er erg slecht aan toe was. Toch blijft het een vreemde gedachten dat ik hem afgelopen december nog had gezien en dat er toen helemaal niks aan de hand was. Rust zacht lieve oom. Ik hoop dat je niet al te veel pijn heb gehad.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blackthorn schreef:
    Heftig nieuws gekregen. De broer van mijn opa is zojuist overleden aan kanker. Het zat er wel aan te komen aangezien hij er erg slecht aan toe was. Toch blijft het een vreemde gedachten dat ik hem afgelopen december nog had gezien en dat er toen helemaal niks aan de hand was. Rust zacht lieve oom. Ik hoop dat je niet al te veel pijn heb gehad.


    Gecondoleerd :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    C6H12O6 schreef:
    (...)

    Gecondoleerd :c


    Dankjewel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blackthorn schreef:
    Heftig nieuws gekregen. De broer van mijn opa is zojuist overleden aan kanker. Het zat er wel aan te komen aangezien hij er erg slecht aan toe was. Toch blijft het een vreemde gedachten dat ik hem afgelopen december nog had gezien en dat er toen helemaal niks aan de hand was. Rust zacht lieve oom. Ik hoop dat je niet al te veel pijn heb gehad.


    Sterkte!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Blackthorn schreef:
    Heftig nieuws gekregen. De broer van mijn opa is zojuist overleden aan kanker. Het zat er wel aan te komen aangezien hij er erg slecht aan toe was. Toch blijft het een vreemde gedachten dat ik hem afgelopen december nog had gezien en dat er toen helemaal niks aan de hand was. Rust zacht lieve oom. Ik hoop dat je niet al te veel pijn heb gehad.


    Damn, gecondoleerd! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zo moe dat ik wel uren kan slapen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Today was/is a good day. (bloos)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik haat je. Waarom ben je weer begonnen met blowen? Je zou dat nooit meer doen. En je steekt recht voor mijn neus een joint op.
    Weet je niet meer hoe van streek ik was toen je voor de 3e keer weer was begonnen? Ik wil zo graag huilen en naar huis....

    Blackthorn schreef:
    Heftig nieuws gekregen. De broer van mijn opa is zojuist overleden aan kanker. Het zat er wel aan te komen aangezien hij er erg slecht aan toe was. Toch blijft het een vreemde gedachten dat ik hem afgelopen december nog had gezien en dat er toen helemaal niks aan de hand was. Rust zacht lieve oom. Ik hoop dat je niet al te veel pijn heb gehad.


    Nawh, erg veel sterkte!:'c


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Queer zijn is gewoon alles