• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 18:34 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Nooh. 10/100 en de antwoorden staan er dit keer niet achteraf. Hoe moet ik juiste antwoorden vinden als ik de vragen niet eens snap? Ik weet niet eens welke vraag wél goed was. D:

    -

    Oh, flippin' perfect. Fuck jouw sigaren, het stinkt weer in mijn kamer.

    [ bericht aangepast op 20 april 2015 - 22:45 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fuck iedereen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hoe heb ik na 7,5 jaar nog steeds maar zo weinig forum posts. Wauw. ;')


    Caution first, always.

    Stom spel. D:


    Your make-up is terrible

    Als ik eens positief en enthousiast ben over iets, zijn er altijd wel mensen die het voor me moeten verpesten.

    //
    Ik kan niet tegen de geur van wiet. Bedankt voor deze hoestbui, zusje van me.

    Als het aan mij ligt gooi ik m'n laptop en telefoon uit het raam, kruip onder m'n dekens en kom er niet uit todat het 2020 is.


    Altijd maar zo agressief, kan het ook niet gewoon met woorden opgelost worden? Of gewoon: een irritatie die je van je afzet omdat je er boven staat.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dit voelt zo vertrouwd en als vanouds. Ik mis je steeds een beetje meer


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Maar ik wil slapen.

    [ bericht aangepast op 21 april 2015 - 15:05 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    "Wauw Mirte je ziet er echt slecht uit."
    Shut the fuck up en laat me m'n college volgen, ik ga niet voor niets alleen zitten.


    Mensen please. Het is SOWIESO


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blurryface schreef:
    Hoe heb ik na 7,5 jaar nog steeds maar zo weinig forum posts. Wauw. ;')


    Altijd beter dan mensen die er 3 maanden zitten en veel te veel hebben. :'D


    wat was dit ookalweer

    C6H12O6 schreef:
    Mensen please. Het is SOWIESO

    Zo zijn er nog wel een paar (:
    Enige en enigste bijvoorbeeld. Heel verschillende betekenissen.

    //
    Ik schaam me dood dat ik dat weer moet doen. Als mensen me eens laten doen wat me leuk lijkt, hoef ik ook niet te liegen om een sollicitatie af te zeggen op het laatste moment.

    [ bericht aangepast op 21 april 2015 - 9:26 ]

    To do or not to do. I keep wondering. .


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gelukkig kan ik dingen die betrekking hebben op jou tegenwoordig heel gemakkelijk van me afzetten. (cat)


    Your make-up is terrible