• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 18:34 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Hoe moeilijk kan het zijn om mijn perfect werkende laptop te verkopen?


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Watch Titanic or not watch Titanic, I believe that is the only real question in life.


    kindness is never a burden.

    I need new friends. (cat)


    Your make-up is terrible



    I'm not exactly sure what he's doing, is it poetry, comedy? But god damn, boy. I dig it.


    kindness is never a burden.

    Luz schreef:
    HahahahaKillMePleasehahahaha

    Me.

    + Ik haat het dat kleine veranderingen of in ieder geval dingen die mij niet aanstaan, mijn hele humeur kunnen verpesten en dat het dan meteen zo ver gaat dat ik mezelf weer helemaal ga haten terwijl ik daar praktisch niks aan kon doen?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Het moment dat je ex een singer songwriter is, een liedje schrijft en optreedt, en je jezelf af gaat vragen of de tekst over jou gaat.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Oké, het was niet netjes van me om in je lades te kijken, maar blujkbaar was het nodig omdat je niet eerlijk tegen me was.

    //
    Het moment dat je weer een geweldig idee hebt voor een nieuw verhaal. Denk alleen dat het weer te heftig zal zijn voor de meeste mensen. Ik ga het maar niet hier plaatsen en voor mezelf houden.

    Hahaha lees ik in mijn dagboek terug die al sinds september over niks ander gaat dan over HEM
    "Hij vind mij nog steeds niet meer leuk, maar ik hem nog steeds wel."

    Joh Linda meen je... als je slaapt droom je alleen nog maar over hem. Je krijgt zweethanden als je hem ziet op school en je kan je ogen niet van hem af houden. Je hebt zelfs een foto van HEM in je dagboek gestopt (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Assassin schreef:
    I need new friends. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het voelt alsof ik de helft van mijn haar kwijt ben na die knipbeurt, ook al zijn het alleen maar de puntjes.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I'll be waiting here for you
    And I love to have you near me
    But I hate to see you cry
    Now I leave for you to hear me
    Today we say goodbye.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    En nu een beetje alles op mij afreageren? Doei.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ugh, geen zin in de les. Saaiste vak....ever.


    -

    Lyla schreef:
    Ugh, geen zin in de les. Saaiste vak....ever.

    I am here for you, baby.


    Pretty is just a pretty word.

    Mijn hoofd begint te vervellen. Noooo D:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."