• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 18:34 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Is er ergens een topic waar je grappige dingen zoals text posts en zo kan posten, want dat heb ik nodig. (cat)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Zo raar om te geloven dat heel mijn vriendengroep (vier vrienden) nu een relatie heeft, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misschien toch maar op boksen gaan? Ik twijfel nog..


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Chemicals schreef:
    Misschien toch maar op boksen gaan? Ik twijfel nog..

    Is wel goed voor je zelfvertrouwen ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blij dat het weer beter gaat tussen ons. <3


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik haat het gevoel dat ik krijg nadat ik een nieuw topic heb gemaakt. Onzekerheid, meh


    -

    Ik zit me nu opeens te bedenken dat het LJH-topic niet altijd in het off-topic subforum heeft gestaan, of wel? Wanneer is dat verplaatst? ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik zit me nu opeens te bedenken dat het LJH-topic niet altijd in het off-topic subforum heeft gestaan, of wel? Wanneer is dat verplaatst? ><

    Al heel lang geleden eigenlijk. De vorige generatie mods liet de users toen kiezen wat ze liever willen en de meerderheid heeft ervoor gestemd om het LJH naar het off topic te verplaatsen zodat men gezellig gesprekjes mochten voeren in het LJH.

    Kijk even hier & hier.

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 23:58 ]


    -

    Okéokéokéoke. Ademhalen. Rotspin. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lyla schreef:
    (...)
    Al heel lang geleden eigenlijk. De vorige generatie mods liet de users toen kiezen wat ze liever willen en de meerderheid heeft ervoor gestemd om het LJH naar het off topic te verplaatsen zodat men gezellig gesprekjes mochten voeren in het LJH.

    Kijk even hier & hier.


    Ooooja, die had ik toen inderdaad nog gezien. Dankje! ^^

    // Ik zou echt, echt moeten gaan slapen, maar ik wil echt, echt alleen maar schrijven. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I feel like I did something wrong and now you hate me. Whatever it was, I'm sorry and I need you. Please don't hate me.


    kindness is never a burden.

    GandalfTheSexy schreef:
    Damn, Y U so hot & I so not? :C
    Buhbuhbuh, I don't deserve anybody. Specially not him. :/


    You're not not. (woordherhaling for the win!) Jij bent GandalfTheSexy, go get him!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Fuck life.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    How long can one survive feeling like this?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Pokémon :Y)


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.