• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 18:34 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Vreselijk om 3 uur lang net buikpijn in de trein te moeten zitten.

    Ik heb zo zin in het weekend (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gelukkig ben ik niet zò wanhopig. Please.


    † Love? I want to sleep.

    Ik ben fucking down en ik haat even alles en iedereen for no reason. Oh well, waarom bestaat er niet een pil waar je blij van wordt of zo die geen drug is. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zeg niet dat je geen tijd hebt om te schrijven als je wel ergens anders kan schrijven.


    Ik voel me een emotioneel wrak. Het enige wat ik wil is iemand die me knuffelt en verder niks zegt of commentaar op me heeft - is dat nu zo veel gevraagd?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ja hoor, jou is alles op een bordje aangereikt, maar als ik probeer te praten over mijn baan waar ze me rot behandelen, komt je reactie neer op: pech gehad! We krijgen niet allemaal goed betaalde baantjes aangeboden, lieve schat.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Rhaella schreef:
    Ik voel me een emotioneel wrak. Het enige wat ik wil is iemand die me knuffelt en verder niks zegt of commentaar op me heeft - is dat nu zo veel gevraagd?


    Pretty is just a pretty word.

    ik voel me intens verdrietig

    I want to talk. Just talk.
    No questions, no promises.
    It's been such a long night.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Homan schreef:
    ik voel me intens verdrietig

    For you too;


    Pretty is just a pretty word.

    Ugh waarom voel ik me zo bleh. Ik wil niet zo onzeker zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pff, ook al gaat het terug beter.. De schade is er nog steeds. Het raakt me nog altijd, I was so stupid. Er zijn maar weinig mensen die me zouden begrijpen, maar die ken ik niet. Het heeft geen zin alles te vertellen aan iemand die ik ken. :/

    [ bericht aangepast op 20 april 2015 - 22:19 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Wat een intensiteit. pff.... Kon ik er maar voor zorgen dat het makkelijker werd.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    God, alweer één jaar op een awesome site die Quizlet heet.. Wat gaat de tijd toch snel :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."