• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 18:34 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Bahbahbah, ik wil de buurt niet in om 'sociaal' te doen en deuren in mijn gezicht geslagen te krijgen. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    You're killing me.


    † Love? I want to sleep.

    Had ik dan iets anders moeten zeggen? Of was het gewoon een mededeling?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik snap niet waaraan ik dit verdien. Waarom ben je voor de vijfde keer weer begonnen met drugs? Je was al meer dan een jaar gestopt..

    Eén bericht over dat onderwerp is wel genoeg.


    Ik weet dat ik aan andere dingen bezig moet zijn. Maar ik kan het echt niet laten om met mijn ikemen ship te editen. :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Help. Nu moet ik dertig huizen langs in plaats van vijftien. Te sociaal, teveel gewandel. Aaaaah. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fijn zo'n laptop die er 5 minuten over doet om een pagina te laden


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wiarda schreef:
    Help. Nu moet ik dertig huizen langs in plaats van vijftien. Te sociaal, teveel gewandel. Aaaaah. D:


    Wat ben je überhaupt aan het doen? D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik ben er nu al klaar mee. Celtic is een vloek en ik had dit vak nooit moeten volgen. Het enige leuke eraan is zien waar Tolkien zijn inspiratie vandaan heeft gehaald.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Daar zit je dan. Op zo'n heerlijke dag in het ziekenhuis.
    Deze dag kan gewoon niet nog beter worden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik zeg wat ik wil. Klaar.

    Als ik een andere keuze had gemaakt, zou je dan gebleven zijn?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Van alle kwaaltjes die maandelijkse problemen met zich mee brengen vind ik die vreetbuien nog het ergs (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik ga nachtmerries krijgen over Yoshi. Dank U pixiv.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial