• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 18:34 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Jij bent te hypocriet. Zeuren dat ik dat niet die, terwijl je het zelf ook niet doet.

    Ik ben echt moe.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik voel me eindelijk, in drie weken, weer eens echt vrolijk en gelukkig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gosh, I am so bored!


    -

    Blackthorn schreef:
    Ik ben echt moe.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Lyla schreef:
    Gosh, I am so bored!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Lyla schreef:
    Gosh, I am so bored!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Verdwijn daar, kleuter (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bruh.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    EVA. Het is geen goed idee om om kwart over 1 te beginnen aan een fic van 200k woorden. Nou en.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Zo blij dat ik in slaap was gevallen daar. Had ik echt even nodig. Jammer dan weer van de nachtmerrie (':


    Serieus ik wil slapen voor altijd. Ik haat letterlijk alles en iedereen hier, ik heb me nog nooit zo eenzaam gevoeld


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik haat betweterige mensen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Freckle schreef:
    Serieus ik wil slapen voor altijd. Ik haat letterlijk alles en iedereen hier, ik heb me nog nooit zo eenzaam gevoeld


    † Love? I want to sleep.

    Lichaam, ik wilde van mijn keelpijn af. Ervoor zorgen dat ik hoofdpijn krijg en verkouden wordt is dus niet wat ik wil.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.