• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 18:34 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Bah, bah, bah. Vies ventje. Het liefst zou ik die camera's van je helemaal kapot willen slaan. Hoe durf je in vredesnaam zo schaamteloos kleine kinderen te bespieden? Mijn buurt is een stuk walgelijker dan ik had gedacht. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Wat ben je überhaupt aan het doen? D:


    Een enquête voor aardrijkskunde afnemen over het veiligheidsgevoel in mijn buurt. Tot nu toe ben ik nog maar één man tegengekomen die zich compleet veilig voelt in deze omgeving. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Woman. Get the fuck of my back.


    kindness is never a burden.

    Stop met reclame maken over je verhaal. Het is irritant. En als ik het eerste hoofdstuk heb gelezen en ik neem geen abo/bladwijzer betekent dat ik de rest ook niet wil lezen. Stuur dan geen bericht met het nieuws dat er een nieuw hoofdstuk is. Dat interesseert mij helemaal niks.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Woeh — in de meivakantie een Boekenfestijn in Eindhoven. Nu ben ik helemaal gelukkig.


    Oh my god. Can you not?


    kindness is never a burden.

    Ik heb een aanmelding! Ik ben zo blij nu.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wiarda schreef:
    (...)

    Een enquête voor aardrijkskunde afnemen over het veiligheidsgevoel in mijn buurt. Tot nu toe ben ik nog maar één man tegengekomen die zich compleet veilig voelt in deze omgeving. :')


    Lieve aardrijkskundedocent,
    Ik wilde graag een enquête afnemen over het veiligheidsgevoel in mijn buurt, maar helaas woont er een enge man met camera's in mijn buurt en voel ik me daar niet veilig. (cat)
    Maar echt, wat een rotopdracht. En die gast klinkt bijzonder creepy.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Die wandeling had ik even nodig.


    Pretty is just a pretty word.

    Square schreef:
    (...)

    Lieve aardrijkskundedocent,
    Ik wilde graag een enquête afnemen over het veiligheidsgevoel in mijn buurt, maar helaas woont er een enge man met camera's in mijn buurt en voel ik me daar niet veilig. (cat)
    Maar echt, wat een rotopdracht. En die gast klinkt bijzonder creepy.


    De ironie ervan was ook wel groot, inderdaad, zeker aangezien ik al meerdere keren heb moeten zeggen dat ik om veiligheidsredenen liever niet bij mensen binnen wilde komen, maar het gewoon bij de deur wilde houden. :') Helaas ben ik nu al helemaal bek af, maar heb ik slechts vier ingevulde enquêtes. Ik haat praten met vreemdelingen. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    De ironie ervan was ook wel groot, inderdaad, zeker aangezien ik al meerdere keren heb moeten zeggen dat ik om veiligheidsredenen liever niet bij mensen binnen wilde komen, maar het gewoon bij de deur wilde houden. :') Helaas ben ik nu al helemaal bek af, maar heb ik slechts vier ingevulde enquêtes. Ik haat praten met vreemdelingen. :x


    I feel you. De vorige keer dat ik ergens enquêtes voor moest afnemen heb ik een topic aangemaakt op Q om precies dat te ontwijken, maar dat gaat bij zo'n opdracht natuurlijk niet, tenzij je vervalste antwoorden wilt gebruiken. :x
    Maar je moet nog tot dertig? Dat is wel heel veel.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is zo typisch dat dit gebeurt wanneer ik niemand heb. Godverdomme.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Abundance schreef:
    Het is zo typisch dat dit gebeurt wanneer ik niemand heb. Godverdomme.


    Mijn pb staat open, mocht je iemand nodig hebben om tegen te praten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    I feel you. De vorige keer dat ik ergens enquêtes voor moest afnemen heb ik een topic aangemaakt op Q om precies dat te ontwijken, maar dat gaat bij zo'n opdracht natuurlijk niet, tenzij je vervalste antwoorden wilt gebruiken. :x
    Maar je moet nog tot dertig? Dat is wel heel veel.


    Ik denk niet dat ik de dertig echt ga redden, want dan word ik helemaal gek. Vijftien vind ik meer dan zat, de rest van de kopietjes gebruik ik wel als kladpapier of iets dergelijks. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Karma, bitch.