• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 18:34 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat ik de dertig echt ga redden, want dan word ik helemaal gek. Vijftien vind ik meer dan zat, de rest van de kopietjes gebruik ik wel als kladpapier of iets dergelijks. x)


    Goed plan. Hup Jip! ^^
    Sociale interactie is banger voor jou dan jij voor sociale interactie. Of zo.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    BULLSHIT!! Fucking bullshit!

    Hou toch op met dat walgelijke gesnif van je en douw die neus van je in een zakdoek! En die chips van je ruikt ook vreselijk. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    First episode, two people haven't even talked for five minutes and I already ship them, dat wordt nog wat :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nereid schreef:
    First episode, two people haven't even talked for five minutes and I already ship them, dat wordt nog wat :')


    Wat kijk je?


    kindness is never a burden.

    Ik word gek van mezelf.


    Pretty is just a pretty word.

    'Oh stick it in. I'm an American.'
    Ik hou van dit soort shows. :Y) Dit verhaal begon met dat er 1 naar de dokter ging omdat hij bang was voor vliegtuigen en nu heeft Batman hem ooit iets verteld. (':


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik wil niet meer.

    Zo erg is het toch niet als ik best wel moet lachen om hun discussie die is uitgelopen op een paintball gevecht?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Square schreef:
    (...)

    Goed plan. Hup Jip! ^^
    Sociale interactie is banger voor jou dan jij voor sociale interactie. Of zo.


    Mijn vader lag helemaal dubbel om die uitspraak. Twee uur later nog steeds. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Er is een fucking verschil tussen iets niet meebrengen omdat je het niet vond, of iets niet meebrengen omdat je vind dat ik het niet nodig heb. Godverdomme zeg, ik begin dit gezin meer en meer kotsbeu te worden.


    kindness is never a burden.

    Stop talking, you're only making it worse.


    kindness is never a burden.

    Ik vind dit echt onvergeeflijk van je.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I've been unhappy for way too long.


    wat was dit ookalweer

    Mijn pols doet zoveel pijn. ;c


    Your make-up is terrible