• Topic 34! Ok deze ging wat sneller vol dan de vorige :'D..
    Best grappig, zo beetje overal zat 2 stemmen tussen, behalve tussen plek 1 & 2 daar zaten 4 stemmen tussen :'D..
    Op plek 1 stond: +/- 24 episodes
    Op 2: +/- 12 episodes
    en op 3 stond: +/- 50 episodes
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Weet je nog een app en/of site aan te raden waar jij je manga/anime leest/kijkt? Geef dat graag door! Het is altijd welkom ;d.
    ~ Wil je stoppen met een otaku zijn en uit de lijst? Nou...


    Dat gaat hem niet worden


    Join us! ;D
    27 - OriharaIzaya (Thorsten) - 17 - MAL
    28 - MorningStorm (Wouter) - 16 - MAL
    29 - HalfBloodPrince (Sharon) - 20 - MAL
    30 - Pugno (Eva) - 14
    31 - Amaimon (Jeffrey) - 21
    32 - Aire (Fanny) - 15 - MAL
    33 - Jibrill (Lenox) - 17 - MAL - Animeplanet
    34 - Penta (Rowan) - 19
    35 - Airashii (Liesbeth) - 21 - MAL
    36 - Killua (Tesla) - 18 - MAL
    37 - WinchestersBros (Lisa) - ... - MAL
    38 - Setsunai (Amparo) - 17
    39 - Miyano (Samantha) - 15 - MAL - Hummingbird
    40 - Hajime (Romy) - 13 - MAL
    41 - Briarcliff (Myke) - 17 - animeplanet
    42 - RayLaVie (Sam) - 16
    43 - Matata (Joyce) - 18 - MAL
    44 - Yoruichi (Latanya) - 15
    45 - Lovelydemon (Amber) - 18
    46 - Helitera (Sterre) - 16 - Hummingbird
    47 - RUSO4 (Kelly) - 13
    48 - Yatogami (Eline) - 16 - Q-List
    49 - MeOrYou (Laurien) - 18 - MAL
    50 - WolfieBlackfire (Cheyenne) - 14
    51 - Jigoku (Fleur) - 14 - MAL
    52 - Undine (Maia) - 22 - MAL
    1- Yuuichirou (Dirkje) - 18 - MAL
    2- Iwasawa (Kevin) - 21 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - MDL
    4- Jiro (Myrthe) - 17 - MAL
    5- Decim (Sem) - 19 - MAL
    6- Nigiri (Minke) - 16 - MAL
    7- Tomoka (Maria) - 20
    8- Raisei (Maxime) - 15 MAL
    9- Sugasu (Ellen) - 19 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 19
    11- Mayfly (Lilian) - 18 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 19 - animeplanet
    13- Akari (Shirley) - 20 - MAL - MDL
    14- Bleach (Chantal) - 20 - MAL
    15- Poems(?) (Michelle) - 13 (Deze user is niet meer actief!)
    16- bkx98 (Benthe) - 16 - MAL
    17- Jormungandr (Reina) - 17 - MAL
    18- Rewritten (Suus) - 17 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 17 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 19
    22- Puffin_ (Sarah) - 18 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 20 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Ayano (Iris) - 17 - MAL
    25 - xTheDarkLordx (Rowena) - 17 -
    26 - mrCas (Cas) - 14 -



    In de volgende spoiler staan animes die op dit moment nog bezig zijn van uitzenden. Minstens 1 van ons kijkt wel de anime. Mis je er 1 die jij kijkt? Vertel ons op welke dag ze komen en ik zal het er bij zetten!
    Maandag:
    Daiya no Ace

    Dinsdag:
    Hibike! Euphonium
    Mikagura Gakuen

    Woensdag:
    Kyoukai no Rinne
    Gintama

    Donderdag:
    Naruto Shippuuden
    Houkago no Pleiades

    Vrijdag:
    Saint Seiya – Soul of Gold (Biweekly)08:00
    The Disappearance of Nagato Yuki-chan
    Shokugeki no Soma
    Oregairu
    Re-Kan!
    Nisekoi:
    Ansatsu Kyoushitsu
    Danmachi

    Zaterdag:
    Ansatsu Kyoushitsu (TV)
    Fairy Tail
    Kuroko no Basket 3rd Season
    Owari no Seraph
    Denpa Kyoushi
    Sidonia no Kishi
    Gunslinger Stratos:
    Plastic Memories
    Uta no Prince-sama: Maji Love Revolutions

    Zondag:
    Pretty Guardian Sailor Moon: Crystal [één keer in de twee weken!]
    Pri Para
    World Trigger
    Arslan Senki
    Yamada-kun and the Seven Witches
    Arslan Senki (TV)
    Kekkai Sensen
    Baby Steps






    Rechtsboven: Pandora Hearts
    Linksboven: Tokyo Ghoul
    Rechtsonder: Owari no Seraph
    Linksonder: Kuroko no Basket

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 12:35 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yuuichirou schreef:
    (...)

    Will do, will do! *^* Heb zelfs al vliegtickets en een hotel gereserveerd. :') Aan het einde van mn semester ga ik. *^*
    WOAH WAT okaaaaay dat is echt heel erg dik! Nu snap ik iets beter waarom het zo duur is! O___o Dan heb ik het er wel voor over, hahaha.
    Mijn geld tho. Japan is echt niet goed voor me. Ik kom te vaak bij de Animate, wat echt een otaku hemel is. En ik koop er alles op. En ik moet het in de gaten houden want iedere keer komen er Owari spullen bij. Ik moet mijn Mika's en Yuu's okay. @,@
    Elke week Itona klinkt goed, hij moet echt meer voorkomen. ;o Ik heb persoonlijk nog niet echt een favoriet in Ansatsu tbh, al trek ik voor nu wel het meeste naar Karma toe. :')
    Oh baaaah, dat is zo rot als ze de personages ineens een totaal andere haarkleur gaan geven. XD *kuch* Kimizuki Shiho *kuch*
    Maar als ik jou zo hoor praten over Itona, weten wij anime kijkers gewoon nog veel te weinig over hem. I wanna know I wanna knoooow. @,@
    Ik herken dat... Al eindig ik meestal met alleen de eerste paar episodes rewatchen of alleen de scènes die ik per se wil zien op dat moment. :')
    Ik moet wel echt Pandora Hearts rewatchen, mijn precious favoriet. ;w; Maar voor nu ben ik met Nisekoi bezig, dus laat ik dat maar eerst doen. *^* En daarna wil ik Ghost Hound want het lijkt me mega interessant en een vriend van me raadde het aan en als bonus krijg ik Kensho Ono.


    En dat is de reden dat je altijd met ruimte in je koffer weg moet gaan. :'D Ik ben 2 jaar terug in de zomervakantie in Australië geweest. Ging heen met 1 koffer. Kwam terug met 2. :'D En haha volgens mij hebben we allemaal geld problemen. *Kijkt vol passie naar haar eerst volgende 4 manga's die ze in Juni gaat kopen* En ik wil ook Mika's en Yuu's. ;_; Fuck nederland en de lack aan anime.
    En haha, Karma is nice. Hij staat wel niet in mijn top 3. Maar hij is zoveel crack materiaal het is niet eens grappig meer. :'D
    Itona: Fabulous child that must be protected at all costs. Ik zou je graag een mangacap geven die hem totaal opsomt maar dan zou ik spoiler gaan weggeven. :'D En jup, maar het aantal dat ze hun uiterlijk hebben veranderd is niet eens meer grappig in Ansatsu. O_o Ondanks sommige beter zijn en ik ze ook echt voor bedank. *kuch* Maehara Hiroto *kuch* zijn er ook echt een aantal waarvan ik denk. Why? D: *kuch* Asano's ogen. I Mean why purple? *kuch* Nou ja Itona heeft alle kwalificaties voor een wit harig persoon dus eigenlijk kan ik er geen argumenten over maken. Ik zat echt zo van: Zolang ze zijn armen maar goed animeren ben ik blij. Praise the lord for Itona's holy arms.
    Het heeft 127 episodes dus ik bekijk eerst tot en met 25 dan skip ik er 10 en dan ben ik bij het punt dat Mamo's seiyuu poppetje komt dus ik ben tevreden. :3 Maar de enige reden waarom ik de eerste 25 kijk is omdat ik de OP leuk vind en aangezien ik blijkbaar wil kijken hoe kinderen proberen te voorkomen dat hun school wordt vernield. Ondanks dat ik zelf gewoon zou verliezen. Want als je geen school heb kan je ook niet naar school. :'D
    En Nisekoi moet ik nog altijd kijken. D: Nou ja. Ik heb momenteel er geen behoefte aan? Ik ben net klaar met Hunter x Hunter. En ondanks het een mooi einde was ben ik er ontzettend bitter over.
    Beste anime makers:
    Ga geen karakters in een OP of ED zetten als ze voor hooguit 4 seconden voorkomen zittend en starend naar 'iets.'
    Dank U.
    Dus geen anime voor mij? Ik ga wel wat AMv's doen. Of ik ga verder met het leren van katakana wat een pain in the ass is. ;_;

    Undine: Welkom! Oké om een originele vraag te stellen: Wat is je meest recente gedropte anime? Of de eerste die je kan bedenken? ^.^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hyakuya schreef:
    (...)

    En dat is de reden dat je altijd met ruimte in je koffer weg moet gaan. :'D Ik ben 2 jaar terug in de zomervakantie in Australië geweest. Ging heen met 1 koffer. Kwam terug met 2. :'D En haha volgens mij hebben we allemaal geld problemen. *Kijkt vol passie naar haar eerst volgende 4 manga's die ze in Juni gaat kopen* En ik wil ook Mika's en Yuu's. ;_; Fuck nederland en de lack aan anime.
    En haha, Karma is nice. Hij staat wel niet in mijn top 3. Maar hij is zoveel crack materiaal het is niet eens grappig meer. :'D
    Itona: Fabulous child that must be protected at all costs. Ik zou je graag een mangacap geven die hem totaal opsomt maar dan zou ik spoiler gaan weggeven. :'D En jup, maar het aantal dat ze hun uiterlijk hebben veranderd is niet eens meer grappig in Ansatsu. O_o Ondanks sommige beter zijn en ik ze ook echt voor bedank. *kuch* Maehara Hiroto *kuch* zijn er ook echt een aantal waarvan ik denk. Why? D: *kuch* Asano's ogen. I Mean why purple? *kuch* Nou ja Itona heeft alle kwalificaties voor een wit harig persoon dus eigenlijk kan ik er geen argumenten over maken. Ik zat echt zo van: Zolang ze zijn armen maar goed animeren ben ik blij. Praise the lord for Itona's holy arms.
    Het heeft 127 episodes dus ik bekijk eerst tot en met 25 dan skip ik er 10 en dan ben ik bij het punt dat Mamo's seiyuu poppetje komt dus ik ben tevreden. :3 Maar de enige reden waarom ik de eerste 25 kijk is omdat ik de OP leuk vind en aangezien ik blijkbaar wil kijken hoe kinderen proberen te voorkomen dat hun school wordt vernield. Ondanks dat ik zelf gewoon zou verliezen. Want als je geen school heb kan je ook niet naar school. :'D
    En Nisekoi moet ik nog altijd kijken. D: Nou ja. Ik heb momenteel er geen behoefte aan? Ik ben net klaar met Hunter x Hunter. En ondanks het een mooi einde was ben ik er ontzettend bitter over.
    Beste anime makers:
    Ga geen karakters in een OP of ED zetten als ze voor hooguit 4 seconden voorkomen zittend en starend naar 'iets.'
    Dank U.
    Dus geen anime voor mij? Ik ga wel wat AMv's doen. Of ik ga verder met het leren van katakana wat een pain in the ass is. ;_;

    Undine: Welkom! Oké om een originele vraag te stellen: Wat is je meest recente gedropte anime? Of de eerste die je kan bedenken? ^.^


    Hahaha, ja ik weet het. XD Het gaat echt een probleem worden, mijn koffer was op de heenweg al net onder het maximum gewicht. :') Maar weetje... Ik heb een kleine koffer erbij gekocht die mee het vliegtuig in mag, dus daar ga ik heel wat zooi in proppen. Plus, ik heb al één keer een doos naar huis gestuurd met wat aankopen. En dat moet waarschijnlijk nog een keer gebeuren als ik in Tokyo ben geweest. :'D Het is echt een huge probleem.
    Jaaa, damn, als Nederland nou eens een animate had omfg. Ik zou er zo vaak komen en alles kopen bwaah. Maar nope, Nederland doet dat niet. We moeten het met cons doen. :') Ga jij eigenlijk weleens naar cons? ;o
    Ik ga mijn nieuwsgierigheid bedwingen en je niet om die spoilers vragen, want ik haat het te erg om gespoild te worden, ZO NIEUWSGIERIG THO ARGH.
    Oh mweh, als het nou één personage is okay, maar als ze er meerdere anders gaan maken is het gewoon bah. :c
    Mja, Nisekoi is ook niet heel geweldig zoals ik andere animes geweldig vind en ik zou er nooit heel erg over gaan fangirlen ofzo (heb ik met de meeste shoujo's tbh), maar het is erg leuk om te kijken. :3
    Hmmmm, bitter? Nu maak je me eigenlijk nieuwsgierig, hoezo bitter? ;o Ik hoor iedereen alleen maar enorm positief over HxH zijn. :')
    Gooood, katakana's zijn echt rotdingen. ;wwwww; Ik heb er morgen een toets over... *kijkt naar de half affe fanfic die ik aan het schrijven was* Eh, ik moet eigenlijk ook nog leren. x] Maar echt, ze lijken allemaal op elkaar en ik kan ze niet uit elkaar houden. @,@

    --

    Welkom Undine. ;D Ik zie Psycho Pass op je plan to watch staan op MAL, als ik je iets zou mogen aanraden, pleaaaase watch Psycho Pass. *^* Het is zo geweldig.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Taka schreef:
    (...)
    Jaa, maar dat vond ik nou juist wel weer mooi.
    Je verwacht dat Nana voor Nobuo ging, maar koos uiteindelijk voor Takumi.
    Kijk, het einde is niet zo heel slecht, maar zoveel dingen blijven nog open staan en dit gewoon een te open einde dat niet meer leuk is.
    het is eigenlijk gewoon geen einde, omdat zowat niks eindigt.
    But still blijft het een van me favo animes :)

    Oeehh en Bleach ben ik zelf nog mee bezig, wel een erg lange anime.
    Maar als je naruto overleeft dan overleef je bleach ook wel.
    Alleen zou zo niet kunnen zeggen welke beter is, vind het erg moeilijk te vergelijken.
    Ze hebben allebei wel iets.

    Nou, daar heb ik andere gedachten over. Eigenlijk kan ik me nog herinneren dat ik al het idee had dat ze voor Takumi zou kiezen (damn him), aangezien ze voorheen duidelijk heeft gemaakt hoe geweldig ze hem wel niet vindt. Meningen verschillen daarover, but alright. Hij is gewoonweg niet goed genoeg voor haar. En dan krijgt ze ook nog een kind met hem, verdorie.
    Het einde vind ik niet per se slecht, het zou op zo'n manier goed af zijn gelopen. Alleen dan zou ik wel nog een paar episodes ertussen zetten, want nu moest ik - en vast wel meerderen - even kijken van hoe het nou zat.

    Hahaha oké, Bleach gaat ook op mijn lijstje. Mijn zus zegt zojuist dat ik het ook moet kijken namelijk, dus tja, dan zal ik dat ooit maar gaan doen.

    Hyakuya schreef:
    (...)
    Undine: Welkom! Oké om een originele vraag te stellen: Wat is je meest recente gedropte anime? Of de eerste die je kan bedenken? ^.^

    Tot nu toe heb ik geen een anime gedropt! Alleen op on - hold gezet, omdat ik niet alles in één keer kan kijken (meestal vanwege boredom). Ik wil het namelijk wel proberen af te zien.
    Soms wil ik werkelijk dat ik het einde niet per se hoef te weten. Maar eentje die ik on - hold heb gezet, is Naruto vanwege de vele episodes. Oh, en Kamikaze Kaito Jeanne kon ik echt niet meer verder kijken. Werd er helemaal hoorndol van.
    Wat is die van jou?


    Yuuichirou schreef:
    (...)
    Welkom Undine. ;D Ik zie Psycho Pass op je plan to watch staan op MAL, als ik je iets zou mogen aanraden, pleaaaase watch Psycho Pass. *^* Het is zo geweldig.

    Iedereen zegt zo aardig Undine, hahaha. Noem me maar Maia, voor deze ene keer vind ik dat prima. ;P
    Jaaa Psycho Pass, die ga ik zeker na DMC kijken. Of nou ja, misschien ook niet, ik moet zoveel dingen inhalen. Zojuist heb ik wel gezien dat er een sequal van is. En een film? Ö
    I need to watch.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yeaahh, ik vind zelf Bleach nu wel leuk, maar het heeft wel even geduurd voor ik erin kwam.
    Zoveel episodes 0.0 dus ja, maar de setting met de captains en luitenants vind ik erg leuk gedaan :)
    Ga je nog veel plezier aan beleven. :d


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Saaaaaaaaaaam ik zag je mijn fanfic rebloggen en je tags, dankjeweeeeel dat maakte me echt heel blij. ;wwwww;


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Undine schreef:
    (...)
    Iedereen zegt zo aardig Undine, hahaha. Noem me maar Maia, voor deze ene keer vind ik dat prima. ;P
    Jaaa Psycho Pass, die ga ik zeker na DMC kijken. Of nou ja, misschien ook niet, ik moet zoveel dingen inhalen. Zojuist heb ik wel gezien dat er een sequal van is. En een film? Ö
    I need to watch.


    XD Tjaaa, je zei je naam er niet bij, dus ik wist niet of je het okay vond als ik je bij je naam noemde. :')
    Uhhuh, er zijn twee seizoenen, sowieso. De film was geloof ik begin dit jaar ergens uitgekomen, maar ik heb nog geen Engelse subs kunnen vinden, dus die heb ik nog niet gezien. ;w; Ik wil het zo graag zien tho daaaamn.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Taka schreef:
    Yeaahh, ik vind zelf Bleach nu wel leuk, maar het heeft wel even geduurd voor ik erin kwam.
    Zoveel episodes 0.0 dus ja, maar de setting met de captains en luitenants vind ik erg leuk gedaan :)
    Ga je nog veel plezier aan beleven. :d

    Dat zei mijn zus ook, but we shall see. Volgens mij heb ik ooit de eerste aflevering ervan gezien, maar dat was enkel om te kijken wat ik ervan vond. Nog geen mening over though.

    Yuuichirou schreef:
    (...)
    XD Tjaaa, je zei je naam er niet bij, dus ik wist niet of je het okay vond als ik je bij je naam noemde. :')
    Uhhuh, er zijn twee seizoenen, sowieso. De film was geloof ik begin dit jaar ergens uitgekomen, maar ik heb nog geen Engelse subs kunnen vinden, dus die heb ik nog niet gezien. ;w; Ik wil het zo graag zien tho daaaamn.

    Nee, ik houd er in feite ook niet van als personen (die ik niet goed ken) me bij de naam noemen. Maar om nou de gehele tijd bij de username te noemen nu. Het zag er wel grappig uit, daar niet van.
    Ah daarom! Ooit zal de film wel bekijkbaar zijn mét subs. Wat ik in elk geval niet wil, is met dub. That sounds so bad, it's evil. .__.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Dat zei mijn zus ook, but we shall see. Volgens mij heb ik ooit de eerste aflevering ervan gezien, maar dat was enkel om te kijken wat ik ervan vond. Nog geen mening over though.


    Yeahh, gwn kijken en dan zie je het vanzelf opgang komen :)
    You gonna like the captains tho.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Well, als ik een app op mijn mobiel kan hebben, waar je gemakkelijk zonder shit anime op kunt kijken. . . that would be great. Maar helaaspindakaas.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @undine : Welkom bij de club !
    Welke genre vind je het leukste qua anime ?
    Heb je buiten otaku zijn nog ander hobby's ?

    https://36.media.tumblr.com/09cfcd09756cdc08c3c42361af82d21a/tumblr_nnutgufJdt1rr4szjo1_500.jpg


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    ^ Hiya!
    Fantasy, Horror, Actie. Dat soort shit.
    En mocht ik in een goede bui zijn ; Ecchi. :Y) Alhoewel dat soms te annoying voor me wordt.
    Mijn hobbies? PFFFT. Tekenen / lezen, I guess.

    Jij?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    NIEUWE NIEUWE JEEEJ!!!!
    Welkom @Undine,


    Sugasu (OC) greets you.


    Vampire + Servant = Servamp

    Sugasu!!! :D
    Still love that character hehe xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Wie the heck is Sugasu?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    Wie the heck is Sugasu?


    Haha, is Ellen's awesome OC :)
    Ze heeft er echt zoveel mooie tekeningen van en vind het echt een echt awesome personage! :D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.