• Topic 34! Ok deze ging wat sneller vol dan de vorige :'D..
    Best grappig, zo beetje overal zat 2 stemmen tussen, behalve tussen plek 1 & 2 daar zaten 4 stemmen tussen :'D..
    Op plek 1 stond: +/- 24 episodes
    Op 2: +/- 12 episodes
    en op 3 stond: +/- 50 episodes
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Weet je nog een app en/of site aan te raden waar jij je manga/anime leest/kijkt? Geef dat graag door! Het is altijd welkom ;d.
    ~ Wil je stoppen met een otaku zijn en uit de lijst? Nou...


    Dat gaat hem niet worden


    Join us! ;D
    27 - OriharaIzaya (Thorsten) - 17 - MAL
    28 - MorningStorm (Wouter) - 16 - MAL
    29 - HalfBloodPrince (Sharon) - 20 - MAL
    30 - Pugno (Eva) - 14
    31 - Amaimon (Jeffrey) - 21
    32 - Aire (Fanny) - 15 - MAL
    33 - Jibrill (Lenox) - 17 - MAL - Animeplanet
    34 - Penta (Rowan) - 19
    35 - Airashii (Liesbeth) - 21 - MAL
    36 - Killua (Tesla) - 18 - MAL
    37 - WinchestersBros (Lisa) - ... - MAL
    38 - Setsunai (Amparo) - 17
    39 - Miyano (Samantha) - 15 - MAL - Hummingbird
    40 - Hajime (Romy) - 13 - MAL
    41 - Briarcliff (Myke) - 17 - animeplanet
    42 - RayLaVie (Sam) - 16
    43 - Matata (Joyce) - 18 - MAL
    44 - Yoruichi (Latanya) - 15
    45 - Lovelydemon (Amber) - 18
    46 - Helitera (Sterre) - 16 - Hummingbird
    47 - RUSO4 (Kelly) - 13
    48 - Yatogami (Eline) - 16 - Q-List
    49 - MeOrYou (Laurien) - 18 - MAL
    50 - WolfieBlackfire (Cheyenne) - 14
    51 - Jigoku (Fleur) - 14 - MAL
    52 - Undine (Maia) - 22 - MAL
    1- Yuuichirou (Dirkje) - 18 - MAL
    2- Iwasawa (Kevin) - 21 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - MDL
    4- Jiro (Myrthe) - 17 - MAL
    5- Decim (Sem) - 19 - MAL
    6- Nigiri (Minke) - 16 - MAL
    7- Tomoka (Maria) - 20
    8- Raisei (Maxime) - 15 MAL
    9- Sugasu (Ellen) - 19 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 19
    11- Mayfly (Lilian) - 18 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 19 - animeplanet
    13- Akari (Shirley) - 20 - MAL - MDL
    14- Bleach (Chantal) - 20 - MAL
    15- Poems(?) (Michelle) - 13 (Deze user is niet meer actief!)
    16- bkx98 (Benthe) - 16 - MAL
    17- Jormungandr (Reina) - 17 - MAL
    18- Rewritten (Suus) - 17 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 17 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 19
    22- Puffin_ (Sarah) - 18 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 20 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Ayano (Iris) - 17 - MAL
    25 - xTheDarkLordx (Rowena) - 17 -
    26 - mrCas (Cas) - 14 -



    In de volgende spoiler staan animes die op dit moment nog bezig zijn van uitzenden. Minstens 1 van ons kijkt wel de anime. Mis je er 1 die jij kijkt? Vertel ons op welke dag ze komen en ik zal het er bij zetten!
    Maandag:
    Daiya no Ace

    Dinsdag:
    Hibike! Euphonium
    Mikagura Gakuen

    Woensdag:
    Kyoukai no Rinne
    Gintama

    Donderdag:
    Naruto Shippuuden
    Houkago no Pleiades

    Vrijdag:
    Saint Seiya – Soul of Gold (Biweekly)08:00
    The Disappearance of Nagato Yuki-chan
    Shokugeki no Soma
    Oregairu
    Re-Kan!
    Nisekoi:
    Ansatsu Kyoushitsu
    Danmachi

    Zaterdag:
    Ansatsu Kyoushitsu (TV)
    Fairy Tail
    Kuroko no Basket 3rd Season
    Owari no Seraph
    Denpa Kyoushi
    Sidonia no Kishi
    Gunslinger Stratos:
    Plastic Memories
    Uta no Prince-sama: Maji Love Revolutions

    Zondag:
    Pretty Guardian Sailor Moon: Crystal [één keer in de twee weken!]
    Pri Para
    World Trigger
    Arslan Senki
    Yamada-kun and the Seven Witches
    Arslan Senki (TV)
    Kekkai Sensen
    Baby Steps






    Rechtsboven: Pandora Hearts
    Linksboven: Tokyo Ghoul
    Rechtsonder: Owari no Seraph
    Linksonder: Kuroko no Basket

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 12:35 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bloody_Mary schreef:
    (...)
    Haha is mijn eigen character die ik zelf gemaakt heb. Maar de rest is niet heel belangrijk.

    Vandaar had ik geen flauw idee wie dat was. :'D
    Aight, thanks for explaining.


    Yuuichirou schreef:
    (...)
    Yup, dat snap ik wel, ik persoonlijk hou er eigenlijk helemaal niet van om bij mn naam genoemd te worden, aangezien ik niet zo dol ben op mijn naam. :')
    Ja nee, inderdaad, dub is echt afschuwelijk. O___o Ik kan het echt niet aanhoren, nooit.

    Amen to that. Wat je zei over namen dan, niet dat jouw naam afschuwelijk is. :'D Er zijn vast wel meer mensen die op zo'n manier over hun eigen naam denken.
    Me neither. Ik bekijk anime alleen met dub als het niet anders kan. Maar de gehele episode door erger ik me wel dood.


    Hyakuya schreef:
    (...)
    Maia: Naruto had ik ook ooit op on-hold gezet. dat was bij episode 8. Toen besloot ik het af te kijken in de vakantie en had het binnen 2 weken klaar. :'D Ik heb 2 fillers gekeken. 1 omdat ik niet doorhad dat heteen filler was en een tweede voor shipping reasons... :') Daarna heb ik alle fillers overgeslagen en tja. Het wordt gelijk een stuk minder afleveringen. De enige anime die heb gedropt waarvan ik de naam herinner is Star Driver. De nekken irriteerde mij zo erg. :'D En ook het lack aan plot.

    Naam noem discussie ding: Ik vond het vroeger niet zo erg om bij mij naam te worden genoemd maar sinds iemand mij heeft verteld dat het een 'kakkersnaam' is ben ik er aardig onzeker over? Zelf wordt ik gewoon liever bij een bijnaam genoemd. En ik ben blij dat veel van jullie mij gewoon Sam noemen. ^.^

    Dat heb ik nog nooit gesnapt. Je zou toch alles moeten bekijken, mocht je het verhaal willen volgen? Wat zijn fillers nou weer? Stukjes die eigenlijk geen nut hebben bij het plot toch. Maar hoe theheck kan je beslissen of het wel / niet belangrijk is?
    Hahaha. Wie ship jij uit Naruto? Zeg alsjeblieft geen Sakura / Sasuke want dan trek ik mijn haren eruit.
    Star Driver. Nog nooit van gehoord. Waar gaat het over?

    Trouwens, Samantha vind ik helemaal geen kakkernaam hoor. Dan denk ik eerder aan "Jan" voor mannen en "Clarissa" voor vrouwen. No offence voor degenen hier die zo heten, trouwens. Maar in die richting dus.
    Samantha rocks. And I like miss Jones (Sex & the City) she awesome. :'D
    Anyway, om niet meer off - topic te gaan: Heb jij een favoriet genre van anime?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    RayLaVie schreef:
    Ik ben nog wel actief BI heel bijzonder zelfs


    Tuurlijk.

    Welcome back Lisa, Len~.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Undine schreef:
    (...)
    Dat heb ik nog nooit gesnapt. Je zou toch alles moeten bekijken, mocht je het verhaal willen volgen? Wat zijn fillers nou weer? Stukjes die eigenlijk geen nut hebben bij het plot toch. Maar hoe theheck kan je beslissen of het wel / niet belangrijk is?
    Hahaha. Wie ship jij uit Naruto? Zeg alsjeblieft geen Sakura / Sasuke want dan trek ik mijn haren eruit.
    Star Driver. Nog nooit van gehoord. Waar gaat het over?

    Trouwens, Samantha vind ik helemaal geen kakkernaam hoor. Dan denk ik eerder aan "Jan" voor mannen en "Clarissa" voor vrouwen. No offence voor degenen hier die zo heten, trouwens. Maar in die richting dus.
    Samantha rocks. And I like miss Jones (Sex & the City) she awesome. :'D
    Anyway, om niet meer off - topic te gaan: Heb jij een favoriet genre van anime?


    Fillers zijn eigenlijk kleine vertakkingen van het plot. Het is niet echt nodig ze te volgen, maar als je zo fan bent van een serie wil je natuurlijk wel alles erover weten. Zodoende heb je natuurlijk ook verschil qua doel in fillers. Sommigen zijn ludiek bedoelt en anderen weer serieus. De meesten hebben echt een bloedhekel aan fillers, omdat ze vaak gewoon niets toevoegen en het daadwerkelijke plot ophouden. Maar ook in Naruto heb ik zelfs fillers gezien die ik wel een enorme waarde vind hebben aan het plot. Ook in Bleach zie ik die wel. Just my opinion.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    ^ Oh, and for the one above me (xLenox), thanks! Geen zorgen, ik kan die - extreem - fanatieke otaku's wel aan hoor hahaha.

    @ Taka: Welja, ik bekijk liever wel de fillers dan, omdat ik anders al het idee heb dat ik belangrijke stukken heb gemist. Maar ook doordat ik alles graag wil weten lol, hoewel ik wel kan begrijpen waarom personen een hekel aan fillers kunnen hebben.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2015 - 18:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hier ben ik opnieuw. Om t nog maar eens te bewijzen.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Undine schreef:
    ^ Oh, and for the one above me (xLenox), thanks! Geen zorgen, ik kan die - extreem - fanatieke otaku's wel aan hoor hahaha.

    @ Taka: Welja, ik bekijk liever wel de fillers dan, omdat ik anders al het idee heb dat ik belangrijke stukken heb gemist. Maar ook doordat ik alles graag wil weten lol, hoewel ik wel kan begrijpen waarom personen een hekel aan fillers kunnen hebben.


    Nah, sommige fillers kun je gewoon overslaan zonder daadwerkelijk iets te missen.
    Hoogstens wordt er wel naar gerefereerd, dat heb ik wel een paar keer meegemaakt.
    Zelf kijk ik vaak ook de fillers tenzij ze echt zo slecht zijn als bij naruto xd hehe
    Maar bij Bleach heb ik ze allemaal nog gezien, hoewel dat miss ook niet nodig was bij elke xd
    Maar ik vind het gewoon leuk om te kijken :) Dan heb ik ook alles van de anime gezien.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Yuuichirou schreef:
    (...)

    Ik denk dat jij veilig genoeg gaat zijn als je weet hoe je polsen moet breken. XD Maar tja, meh, wel jammer dat ze zo bezorgd zijn. :c Maar je hebt last van je benen, dan? Dat wist ik niet, denk ik, of ik was het vergeten? ;w; Wat is er precies mis dan, als je dat wil vertellen?
    Ik zou het wel awesome vinden als je ergens ooit een keer kan komen, zou je graag eens in real willen zien. c:
    Bwaaah nee. Ik heb wel dat ik het nog ga kijken als ik spoilers lees, maar het voelt voor mij dan wel verpest. x] Gewoon omdat de emoties en alles dan niet goed aankomen als ik al weet wat er gaat gebeuren.
    Oh wow, wat een verschil in haarkleur. XD Nou ja, het is ook niet zo dat ik er vreselijke problemen mee heb en in protest en staking ga enzo, maar het is wel irritant, yup. Dan ben ik gewoon van meh, dat zag er anders uit in de manga. ;w; En baal ik even en vervolgens ben ik eraan gewend. :') Weet niet of ik ooit aan roze Shiho ga wennen tho.
    Hmmmmmm, ik ben ook niet heel erg van de shoujo's moet ik zeggen, maar ik heb een periode gehad dat ik er heel veel keek en een soort emotioneel wrak was ofzo. XD En sommigen vind ik wel goed, maar de meesten zijn zo voorspelbaar en meh, net wat ik al zei, geen hoog fangirl gehalte. :') Al zou ik Nisekoi misschien ook niet echt een shoujo noemen... Idk, de main is een jongen en het is praktisch een harem. Ik haat harems. Ik kan het bij Nisekoi hebben tho idk. :'D Oh weeeell. Ik kijk hem gewoon af en het is leuk, maar het zal nooit een favoriet van me worden of veel in mijn gedachten zitten.
    Oh ugh, dat klinkt als dat wat ze met Kaworu in Evangelion deden, toen was ik kwaad. XD Verheug je je eeuwen op een persoon, is hij er twee seconden. :'D
    TwT shi en tsu. Die kan ik nu somehow uit elkaar houden. Mijn huidige probleem is so en n. Daar zie ik het verschil gewoon helemaal niet. :'D Bij shi en tsu heb ik nog iets bedacht van bij shi staan de ogen van de smiley scheef en bij tsu recht... Maar ik zie het bij so en n niet, nope. ><
    Kanji. :'D Ik heb ook les in basis kanji hier, en ken er nu iets van 20. Maar het zijn echt de makkelijkste en meest basis van de basis, dus ik moet al die ingewikkelde zooi nog krijgen en dat gaat echt een hel worden yep.

    Oh, ik riep trouwens tussen alle berichten door nog iets over je reblog en ik weet niet of je dat gezien hebt, dus nogmaals thanks daarvoor. c:


    Nee ik vertel er niet zo veel over. Dus het is niet vreemd dat je er niks over weet. Euhm een paar jaar terug had ik iets wat niet erg goed is voor me en aangezien ik bepaalde operaties heb geweigerd heb ik dus tijden onderzoeken gehad en mijn benen waren niet helemaal goed wat af en toe veroorzaakte dat ze uitvielen. :') Dus dan liep ik midden in een supermarkt en knalde keihard op de grond en mensen wilde de ambulance bellen want 'een jong en zielig meisje had een epilepsie aanval?' Plottwist: Ik heb geen epilepsie en heb moeten gillen dat ze de ambulance niet hoefde te bellen.:"D Maar ik heb dus medicatie en wat meer dingen gehad en nu kan ik gewoon lopen en vallen ze nauwelijks meer uit dus dat is een fijne bezigheid. :')
    En haha me too. Als je een jaar hebt dan kan het volgens mij zeker. :'D
    Dit is hoe het met mij ging toen ik Itona en Ritsu zag: 'Wat.' 'Oké Ritsu is nice.' 'Itona.. waar is je blonde haar?' 'WAAROM HEB JE GEEN GROENE BROEK D:' 'Ik zweer het als ze zijn armen verpesten dan drop ik de anime en ga ik gewoon mezelf focusen op de manga. Fuck this shit.' En toen kwam de acceptatie :'D En volgens mij went niemand aan roze Shiho. :'D
    De enige harem die ik leuk vind is de van Kamigami no Asobi en Utapri. De andere harem is die harem van Yuu en dat is het. :'D
    Ik gebruik de trick van een plankje er bij houden maar dat helpt ook voor geen ene flikker. ;'D
    Japans is een hell. Mijn moeder vroeg aan me: Waarom leer je het nu? Aangezien ik van plan ben om een Japanse studie te doen in de toekomst en ik kan alvast nu kijken of ik de motivatie er voor heb of niet. :'D Ik wens U geluk in hell. Ik join je er wel over een paar maanden. :'D

    En haha, no thanks. I really liked it. :3

    Tesla: Haha succes. ;'D En hmm, ik weet niet. Ikzelf vond het tot dat punt ook niet maar ik ben er wel onzekerder door geworden. En ik weet het ook niet.
    Als er veel verwarring ontstaat kan het altijd nog veranderd worden maar tja. We will see. ;3

    Maia: Aangezien een filler niet bij de orginele plotlijn hoort irriteer ik mij snel aan ze. En aangezien 9 van de 10 keer fillers slecht zijn kijk ik ze niet. En tja. Ik wilde gewoon klaar zijn met de anime dus ik zat van: Fuck fillers. Gewoon de plotlijn volgen.
    And hell no. O_o Ik die twee totaal niet. :'D Euhm ik ship de mensen die elkaar gekust hebben? Dus Sasuke en Naruto... :'D Come on. Als zelfs de seiyuu's (voice actors) ze shippen dan heb ik het volle recht. En ik weet dat het niet bedoeld was maar alsnog. Een kus is een kus. :
    Star Driver: een mecha anime dat gaat over een jongen die aanspoelt en na een dag verliefd wordt op een vrouw. Die een van de maidens is die opgeofferd moet worden. Dus ze gaan met met haar naar een of ander universum en de jongen achtervolgt ze. Wordt bewusteloos geslagen wordt daarna wakker in het andere universum en grote plottwist: Man is prince van de Galaxy en is super overpowered en ziet er uit als een soort van ballerina.
    Sorry ik ben nooit goed in een serieuze samenvatting geven. :'D

    Mijn favoriete genre is sport. :') Ik ben er 'lichtelijk' verslaafd aan. :'D Ik vind ontzettend interessant en sommige karakters komen eng dichtbij kwa verleden of situaties. + Het motiveert me om te sporten. :') En sport anime is de enige anime waarbij alle soorten art stijlen kan uitstaan. Als je mee niet geloofd. Ik heb ping pong gekeken. En die art is niet iets wat je dagelijks ziet. :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ohhh welkom aan al de newbies in dit topic :'D
    Niet dat ik zo super veel post ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hyakuya schreef:
    (...)

    Nee ik vertel er niet zo veel over. Dus het is niet vreemd dat je er niks over weet. Euhm een paar jaar terug had ik iets wat niet erg goed is voor me en aangezien ik bepaalde operaties heb geweigerd heb ik dus tijden onderzoeken gehad en mijn benen waren niet helemaal goed wat af en toe veroorzaakte dat ze uitvielen. :') Dus dan liep ik midden in een supermarkt en knalde keihard op de grond en mensen wilde de ambulance bellen want 'een jong en zielig meisje had een epilepsie aanval?' Plottwist: Ik heb geen epilepsie en heb moeten gillen dat ze de ambulance niet hoefde te bellen.:"D Maar ik heb dus medicatie en wat meer dingen gehad en nu kan ik gewoon lopen en vallen ze nauwelijks meer uit dus dat is een fijne bezigheid. :')
    En haha me too. Als je een jaar hebt dan kan het volgens mij zeker. :'D
    Dit is hoe het met mij ging toen ik Itona en Ritsu zag: 'Wat.' 'Oké Ritsu is nice.' 'Itona.. waar is je blonde haar?' 'WAAROM HEB JE GEEN GROENE BROEK D:' 'Ik zweer het als ze zijn armen verpesten dan drop ik de anime en ga ik gewoon mezelf focusen op de manga. Fuck this shit.' En toen kwam de acceptatie :'D En volgens mij went niemand aan roze Shiho. :'D
    De enige harem die ik leuk vind is de van Kamigami no Asobi en Utapri. De andere harem is die harem van Yuu en dat is het. :'D
    Ik gebruik de trick van een plankje er bij houden maar dat helpt ook voor geen ene flikker. ;'D
    Japans is een hell. Mijn moeder vroeg aan me: Waarom leer je het nu? Aangezien ik van plan ben om een Japanse studie te doen in de toekomst en ik kan alvast nu kijken of ik de motivatie er voor heb of niet. :'D Ik wens U geluk in hell. Ik join je er wel over een paar maanden. :'D

    En haha, no thanks. I really liked it. :3

    Tesla: Haha succes. ;'D En hmm, ik weet niet. Ikzelf vond het tot dat punt ook niet maar ik ben er wel onzekerder door geworden. En ik weet het ook niet.
    Als er veel verwarring ontstaat kan het altijd nog veranderd worden maar tja. We will see. ;3

    Maia: Aangezien een filler niet bij de orginele plotlijn hoort irriteer ik mij snel aan ze. En aangezien 9 van de 10 keer fillers slecht zijn kijk ik ze niet. En tja. Ik wilde gewoon klaar zijn met de anime dus ik zat van: Fuck fillers. Gewoon de plotlijn volgen.
    And hell no. O_o Ik die twee totaal niet. :'D Euhm ik ship de mensen die elkaar gekust hebben? Dus Sasuke en Naruto... :'D Come on. Als zelfs de seiyuu's (voice actors) ze shippen dan heb ik het volle recht. En ik weet dat het niet bedoeld was maar alsnog. Een kus is een kus. :
    Star Driver: een mecha anime dat gaat over een jongen die aanspoelt en na een dag verliefd wordt op een vrouw. Die een van de maidens is die opgeofferd moet worden. Dus ze gaan met met haar naar een of ander universum en de jongen achtervolgt ze. Wordt bewusteloos geslagen wordt daarna wakker in het andere universum en grote plottwist: Man is prince van de Galaxy en is super overpowered en ziet er uit als een soort van ballerina.
    Sorry ik ben nooit goed in een serieuze samenvatting geven. :'D

    Mijn favoriete genre is sport. :') Ik ben er 'lichtelijk' verslaafd aan. :'D Ik vind ontzettend interessant en sommige karakters komen eng dichtbij kwa verleden of situaties. + Het motiveert me om te sporten. :') En sport anime is de enige anime waarbij alle soorten art stijlen kan uitstaan. Als je mee niet geloofd. Ik heb ping pong gekeken. En die art is niet iets wat je dagelijks ziet. :')


    Oh bwah, dat klinkt echt rot. Vooral dat in de supermarkt lijkt me zo'n rotsituatie. Gelukkig gaat het nu allemaal wel wat beter. c:
    Oh een jaar heb ik wel, hehe, kan me niet voorstellen dat ik dan ineens niet meer into anime ben en naar cons ga, dan zou mn leven wel echt helemaal omslaa, zie ik nooit meer gebeuren. XD Ik ben zo erg, geez. Ik durf te wedden dat minstens 70% van mijn gedachten uit anime related shit bestaat, als 't niet meer is. /hides
    XD Ik zou het geweldig vinden jouw reacties eens te zien. Ze klinken zo herkenbaar.
    Ohhh Kamigami no Asobi heb ik ook geprobeerd, maar zelfs die hield ik niet vol. >< Alleen Ouran High School Host Club is geweldig, maar hoewel dat harem wordt genoemd vind ik het toch heel anders dan andere harems. Ik snap nog steeds niet hoe ik Diabolik Lovers heb overleefd. Ik vond het afschuwelijk maar heb het helemaal af gezien. XD Amnesia ook, maar die had pretty art en dudes om naar te kijken.
    Thanks, I'll guess I'll see you in hell then. ;wwww; Also, mn toets is morgen pas, ik vergiste me alweer. XD En je wil Japanstudies gaan doen dan? Je moet eens met Tesla praten, die gaat er wss volgend studiejaar aan beginnen als ik het goed heb. *^*

    Ik ben het trouwens helemaal eens met je verhaal over sport animes, dat beschrijft precies waarom ik het zo leuk vind. :3 In eerste instantie dacht ik dat het vreselijk was, I was so wrong.

    En over Naruto, ik heb het niet langer dan 15-20 episodes volgehouden, maar ik ship Naruto en Sasuke. No one can stop me. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Noooooo not Naruto and Sasuke D:
    Altijd die yaoi ships xd
    Hmm... eigenlijk heb ik in naruto helemaal geen ships :x
    En ik heb tot dus ver alles gezien/gelezen xd
    Naruto is gewoon geen leuke ship anime.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Undine schreef:
    ^ Hiya!
    Fantasy, Horror, Actie. Dat soort shit.
    En mocht ik in een goede bui zijn ; Ecchi. :Y) Alhoewel dat soms te annoying voor me wordt.
    Mijn hobbies? PFFFT. Tekenen / lezen, I guess.

    Jij?

    Mijn favoriete genres : romance/comedy, drama, slice of life, fantasy,supernatural.
    Hobby's ; Tekenen, lezen, schrijven.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Taka schreef:
    Noooooo not Naruto and Sasuke D:
    Altijd die yaoi ships xd
    Hmm... eigenlijk heb ik in naruto helemaal geen ships :x
    En ik heb tot dus ver alles gezien/gelezen xd
    Naruto is gewoon geen leuke ship anime.

    YAOOOI. * nosebleed *
    Maar ik heb inderdaad eveneens niets met Sasuke x Naruto, hoewel ik een ander daar niet op aan zal kijken. Als ik het zelf maar niet leuk hoef te vinden, is het best. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    YAOOOI. * nosebleed *
    Maar ik heb inderdaad eveneens niets met Sasuke x Naruto, hoewel ik een ander daar niet op aan zal kijken. Als ik het zelf maar niet leuk hoef te vinden, is het best. :'D


    Nooo xd
    Nog meer yaoi fans en er waren er al zoveel xd
    Nahhww, ik snap op zich de ship wel en stiekem is het ook wel een goede.
    Alleen ik heb gwn niet snel een yaoi ship xd
    Maar don't blame other on that :d


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Undine schreef:
    (...)
    YAOOOI. * nosebleed *
    Maar ik heb inderdaad eveneens niets met Sasuke x Naruto, hoewel ik een ander daar niet op aan zal kijken. Als ik het zelf maar niet leuk hoef te vinden, is het best. :'D


    Yaoi is best. *^*
    Och ja, ik heb ook voor de rest totaal geen verstand van Naruto. XD Maar op basis van die paar episodes die ik zag, shipte ik het, hehehe.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yaoi kan ik best hebben, zelfs al zijn het personages zoals Sasuke x Naruto bij elkaar. Zolang personen maar niet hun mening op een ander gaan dwingen, want daar heb ik wel wat op tegen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.