• Topic 34! Ok deze ging wat sneller vol dan de vorige :'D..
    Best grappig, zo beetje overal zat 2 stemmen tussen, behalve tussen plek 1 & 2 daar zaten 4 stemmen tussen :'D..
    Op plek 1 stond: +/- 24 episodes
    Op 2: +/- 12 episodes
    en op 3 stond: +/- 50 episodes
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Weet je nog een app en/of site aan te raden waar jij je manga/anime leest/kijkt? Geef dat graag door! Het is altijd welkom ;d.
    ~ Wil je stoppen met een otaku zijn en uit de lijst? Nou...


    Dat gaat hem niet worden


    Join us! ;D
    27 - OriharaIzaya (Thorsten) - 17 - MAL
    28 - MorningStorm (Wouter) - 16 - MAL
    29 - HalfBloodPrince (Sharon) - 20 - MAL
    30 - Pugno (Eva) - 14
    31 - Amaimon (Jeffrey) - 21
    32 - Aire (Fanny) - 15 - MAL
    33 - Jibrill (Lenox) - 17 - MAL - Animeplanet
    34 - Penta (Rowan) - 19
    35 - Airashii (Liesbeth) - 21 - MAL
    36 - Killua (Tesla) - 18 - MAL
    37 - WinchestersBros (Lisa) - ... - MAL
    38 - Setsunai (Amparo) - 17
    39 - Miyano (Samantha) - 15 - MAL - Hummingbird
    40 - Hajime (Romy) - 13 - MAL
    41 - Briarcliff (Myke) - 17 - animeplanet
    42 - RayLaVie (Sam) - 16
    43 - Matata (Joyce) - 18 - MAL
    44 - Yoruichi (Latanya) - 15
    45 - Lovelydemon (Amber) - 18
    46 - Helitera (Sterre) - 16 - Hummingbird
    47 - RUSO4 (Kelly) - 13
    48 - Yatogami (Eline) - 16 - Q-List
    49 - MeOrYou (Laurien) - 18 - MAL
    50 - WolfieBlackfire (Cheyenne) - 14
    51 - Jigoku (Fleur) - 14 - MAL
    52 - Undine (Maia) - 22 - MAL
    1- Yuuichirou (Dirkje) - 18 - MAL
    2- Iwasawa (Kevin) - 21 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - MDL
    4- Jiro (Myrthe) - 17 - MAL
    5- Decim (Sem) - 19 - MAL
    6- Nigiri (Minke) - 16 - MAL
    7- Tomoka (Maria) - 20
    8- Raisei (Maxime) - 15 MAL
    9- Sugasu (Ellen) - 19 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 19
    11- Mayfly (Lilian) - 18 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 19 - animeplanet
    13- Akari (Shirley) - 20 - MAL - MDL
    14- Bleach (Chantal) - 20 - MAL
    15- Poems(?) (Michelle) - 13 (Deze user is niet meer actief!)
    16- bkx98 (Benthe) - 16 - MAL
    17- Jormungandr (Reina) - 17 - MAL
    18- Rewritten (Suus) - 17 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 17 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 19
    22- Puffin_ (Sarah) - 18 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 20 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Ayano (Iris) - 17 - MAL
    25 - xTheDarkLordx (Rowena) - 17 -
    26 - mrCas (Cas) - 14 -



    In de volgende spoiler staan animes die op dit moment nog bezig zijn van uitzenden. Minstens 1 van ons kijkt wel de anime. Mis je er 1 die jij kijkt? Vertel ons op welke dag ze komen en ik zal het er bij zetten!
    Maandag:
    Daiya no Ace

    Dinsdag:
    Hibike! Euphonium
    Mikagura Gakuen

    Woensdag:
    Kyoukai no Rinne
    Gintama

    Donderdag:
    Naruto Shippuuden
    Houkago no Pleiades

    Vrijdag:
    Saint Seiya – Soul of Gold (Biweekly)08:00
    The Disappearance of Nagato Yuki-chan
    Shokugeki no Soma
    Oregairu
    Re-Kan!
    Nisekoi:
    Ansatsu Kyoushitsu
    Danmachi

    Zaterdag:
    Ansatsu Kyoushitsu (TV)
    Fairy Tail
    Kuroko no Basket 3rd Season
    Owari no Seraph
    Denpa Kyoushi
    Sidonia no Kishi
    Gunslinger Stratos:
    Plastic Memories
    Uta no Prince-sama: Maji Love Revolutions

    Zondag:
    Pretty Guardian Sailor Moon: Crystal [één keer in de twee weken!]
    Pri Para
    World Trigger
    Arslan Senki
    Yamada-kun and the Seven Witches
    Arslan Senki (TV)
    Kekkai Sensen
    Baby Steps






    Rechtsboven: Pandora Hearts
    Linksboven: Tokyo Ghoul
    Rechtsonder: Owari no Seraph
    Linksonder: Kuroko no Basket

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 12:35 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Undine schreef:
    Wie the heck is Sugasu?


    Haha is mijn eigen character die ik zelf gemaakt heb. Maar de rest is niet heel belangrijk.


    Vampire + Servant = Servamp

    Undine schreef:
    (...)
    Nee, ik houd er in feite ook niet van als personen (die ik niet goed ken) me bij de naam noemen. Maar om nou de gehele tijd bij de username te noemen nu. Het zag er wel grappig uit, daar niet van.
    Ah daarom! Ooit zal de film wel bekijkbaar zijn mét subs. Wat ik in elk geval niet wil, is met dub. That sounds so bad, it's evil. .__.


    Yup, dat snap ik wel, ik persoonlijk hou er eigenlijk helemaal niet van om bij mn naam genoemd te worden, aangezien ik niet zo dol ben op mijn naam. :')
    Ja nee, inderdaad, dub is echt afschuwelijk. O___o Ik kan het echt niet aanhoren, nooit.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Volgens mij ben ik de enige die sommige dubs wel kan aanhoren :x


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Volgens mij noem ik echt bijna altijd iemand bij de voornaam automtisch :'D Maarja ik vind t zelf ook niet erg om bij de voornaam genoemd te worden.

    Ik ben echt inmiddels al honderd keer doodgegaan door de feels in Hunter x Hunter. De Chimera ant arc is echt heftig o.o Episode 116... Ik dacht eerst van Gon maakt amper character development door, maar dat standpunt moet ik wel veranderen nu XD.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Killua schreef:
    Volgens mij noem ik echt bijna altijd iemand bij de voornaam automtisch :'D Maarja ik vind t zelf ook niet erg om bij de voornaam genoemd te worden.

    Ik ben echt inmiddels al honderd keer doodgegaan door de feels in Hunter x Hunter. De Chimera ant arc is echt heftig o.o Episode 116... Ik dacht eerst van Gon maakt amper character development door, maar dat standpunt moet ik wel veranderen nu XD.


    Nou ja, het is ook niet dat ik er enorm mee zit, maar ik hou gewoon niet zo van mijn naam. :') Daarom vind ik het stiekem fijner als jullie me Didi noemen en dat doen jullie ook eigenlijk altijd. XD

    En gosh, Hunter x Hunter. Ik moet echt gaan kijken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yuuichirou schreef:
    (...)

    Hahaha, ja ik weet het. XD Het gaat echt een probleem worden, mijn koffer was op de heenweg al net onder het maximum gewicht. :') Maar weetje... Ik heb een kleine koffer erbij gekocht die mee het vliegtuig in mag, dus daar ga ik heel wat zooi in proppen. Plus, ik heb al één keer een doos naar huis gestuurd met wat aankopen. En dat moet waarschijnlijk nog een keer gebeuren als ik in Tokyo ben geweest. :'D Het is echt een huge probleem.
    Jaaa, damn, als Nederland nou eens een animate had omfg. Ik zou er zo vaak komen en alles kopen bwaah. Maar nope, Nederland doet dat niet. We moeten het met cons doen. :') Ga jij eigenlijk weleens naar cons? ;o
    Ik ga mijn nieuwsgierigheid bedwingen en je niet om die spoilers vragen, want ik haat het te erg om gespoild te worden, ZO NIEUWSGIERIG THO ARGH.
    Oh mweh, als het nou één personage is okay, maar als ze er meerdere anders gaan maken is het gewoon bah. :c
    Mja, Nisekoi is ook niet heel geweldig zoals ik andere animes geweldig vind en ik zou er nooit heel erg over gaan fangirlen ofzo (heb ik met de meeste shoujo's tbh), maar het is erg leuk om te kijken. :3
    Hmmmm, bitter? Nu maak je me eigenlijk nieuwsgierig, hoezo bitter? ;o Ik hoor iedereen alleen maar enorm positief over HxH zijn. :')
    Gooood, katakana's zijn echt rotdingen. ;wwwww; Ik heb er morgen een toets over... *kijkt naar de half affe fanfic die ik aan het schrijven was* Eh, ik moet eigenlijk ook nog leren. x] Maar echt, ze lijken allemaal op elkaar en ik kan ze niet uit elkaar houden. @,@

    --

    Welkom Undine. ;D Ik zie Psycho Pass op je plan to watch staan op MAL, als ik je iets zou mogen aanraden, pleaaaase watch Psycho Pass. *^* Het is zo geweldig.


    Ik ben er nog nooit naar een geweest. ;_; Ik wil er wel naar 1 maar mijn moeder is te bang dat ik ontvoerd wordt of verkracht wordt. Iets wat ik sterk betwijfel aangezien ik toch echt weet hoe ik mezelf moet verdedigen. *Denkt terug aan de technieken waarmee ze mensen hun polsen kan breken.* Van mijn vader mag er pas naar toe als mijn conditie kwa mijn benen wat verbeterd is of ik moet met iemand mee nemen, maar de enige persoon waarvan ik weet dat die er ook naar een toe zou willen gaan is iemand waarmee ik niet de hele dag kan optrekken. :'D Nou ja. Hopelijk krijg binnenkort van de doktoren een startsein dat de behandelingen zijn aangeslagen dus dat zal goed zijn. (:
    Haha, ik heb echt helemaal geen haat aan spoilers. Ik kan ze gewoon lezen en ga gewoon kijken. :'D Ik ben zo een heerlijke 'die-hard.' :'D En rustig maar. Het tweede seizoen is al aangekondigd en aangezien ik niet denk dat we het zoals bij yowapeda en daiya no ace gelijk maar een maand hoeven te wachten op het nieuwe seizoen hoef je hooguit maar een jaar te wachten. :Y)
    Mwah ik heb er een acceptatie mee. Ik bedoel maar als je moest kiezen tussen dit en dit.Wat zou jij kiezen? :'D Ik weet dat de artstijlen wat anders zijn maar het gaat om het idee. Maar ik heb er ook met andere shows acceptaties mee. Akashi van KNB heeft praktisch rood/roze haar en in de manga heeft gewoon rood. Geen roze kleur te bekennen. Gokudera van Reborn! heeft wit/grijs haar in de manga. Grijs in anime in tegenstelling tot een ander personage dat in de manga grijs haar heeft en in de anime wit. :'D Ik maak me er niet druk om ondanks het mij wel kan irriteren. :'D
    Ik ben erg open minded maar ik kan gewoon geen shoujo kijken? :'D Ik stop er altijd mee of sla het over.
    En jup bitter. ;'D Ze hadden een personage in de ED gezet -ik weet niet of ze de personage ook in de OP hadden gezet maar nou ja.- dus ik had op ze minst wel meer screentijd verwacht dan hooguit 4 seconden waarbij de personage zit te staren in een stoel. :') Nou ja het was een mooi einde. :"D

    Die smileys lijken teveel op elkaar. ;_; HOE MOET IK WETEN DAT DAT DING NIET ZO SCHUIN STAAT ALS DIE ANDER? Ik vond de sa en chi in hiragana al irritant. Maar katakana is een hell. Ik kan niet wachten op de hell belevenissen die kanji mij gaat brengen. :'D Nou ja ik hoop dat je toets goed is gegaan. :'D

    Maia: Naruto had ik ook ooit op on-hold gezet. dat was bij episode 8. Toen besloot ik het af te kijken in de vakantie en had het binnen 2 weken klaar. :'D Ik heb 2 fillers gekeken. 1 omdat ik niet doorhad dat heteen filler was en een tweede voor shipping reasons... :') Daarna heb ik alle fillers overgeslagen en tja. Het wordt gelijk een stuk minder afleveringen. De enige anime die heb gedropt waarvan ik de naam herinner is Star Driver. De nekken irriteerde mij zo erg. :'D En ook het lack aan plot.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Yuuichirou schreef:
    (...)

    Nou ja, het is ook niet dat ik er enorm mee zit, maar ik hou gewoon niet zo van mijn naam. :') Daarom vind ik het stiekem fijner als jullie me Didi noemen en dat doen jullie ook eigenlijk altijd. XD

    En gosh, Hunter x Hunter. Ik moet echt gaan kijken.


    Ik vind jouw naam juist heel erg leuk! :') Maar inderdaad Didi gebruik ik wel vaker, maar nog steeds is het zo jammer dat je je naam niet zo geweldig vind. Want ik vind t wel echt veel leuker dan de gemiddelde meisjesnaam.

    Echt gaan kijken, maarja. :3 Het is wel duidelijk nu hoe geweldig ik die anime vind whahaha.~

    [ bericht aangepast op 6 mei 2015 - 17:12 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Killua schreef:
    Volgens mij noem ik echt bijna altijd iemand bij de voornaam automtisch :'D Maarja ik vind t zelf ook niet erg om bij de voornaam genoemd te worden.

    Ik ben echt inmiddels al honderd keer doodgegaan door de feels in Hunter x Hunter. De Chimera ant arc is echt heftig o.o Episode 116... Ik dacht eerst van Gon maakt amper character development door, maar dat standpunt moet ik wel veranderen nu XD.


    Succes. Je moet er nog 20 van die arc en 134 tot en met 136 zijn de meest zielige ooit. ;_; *Gaat in een hoekje zitten huilen over allemaal dingen die er gebeurd zijn.* Nou ja de arc daarna is zo bittersweet. ;_;

    Naam noem discussie ding: Ik vond het vroeger niet zo erg om bij mij naam te worden genoemd maar sinds iemand mij heeft verteld dat het een 'kakkersnaam' is ben ik er aardig onzeker over? Zelf wordt ik gewoon liever bij een bijnaam genoemd. En ik ben blij dat veel van jullie mij gewoon Sam noemen. ^.^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hyakuya schreef:
    (...)

    Succes. Je moet er nog 20 van die arc en 134 tot en met 136 zijn de meest zielige ooit. ;_; *Gaat in een hoekje zitten huilen over allemaal dingen die er gebeurd zijn.* Nou ja de arc daarna is zo bittersweet. ;_;

    Naam noem discussie ding: Ik vond het vroeger niet zo erg om bij mij naam te worden genoemd maar sinds iemand mij heeft verteld dat het een 'kakkersnaam' is ben ik er aardig onzeker over? Zelf wordt ik gewoon liever bij een bijnaam genoemd. En ik ben blij dat veel van jullie mij gewoon Sam noemen. ^.^


    Oh nee..... Ik ga echt officieel dood dan volgens mij 134 135 136 o.o Ow gosh, ik zie mezelf al emo in een hoekje creperen. *krijgt nu al jankneigingen* Ik heb serieus voor het eerst een traan gelaten met een anime bij Hunter x Hunter :'D Ik weet niet of ik er wel klaar voor ben tbh XD

    Sam, zo heet ook m'n beste vriend whaha. Overigens vind ik Samantha geen kakkersnaam, case closed ^^. Ik weet ff niet zeker hoe ik je hiervoor heb genoemd tho, maar Sam klinkt idd leuk.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2015 - 17:23 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Hyakuya schreef:
    (...)

    Ik ben er nog nooit naar een geweest. ;_; Ik wil er wel naar 1 maar mijn moeder is te bang dat ik ontvoerd wordt of verkracht wordt. Iets wat ik sterk betwijfel aangezien ik toch echt weet hoe ik mezelf moet verdedigen. *Denkt terug aan de technieken waarmee ze mensen hun polsen kan breken.* Van mijn vader mag er pas naar toe als mijn conditie kwa mijn benen wat verbeterd is of ik moet met iemand mee nemen, maar de enige persoon waarvan ik weet dat die er ook naar een toe zou willen gaan is iemand waarmee ik niet de hele dag kan optrekken. :'D Nou ja. Hopelijk krijg binnenkort van de doktoren een startsein dat de behandelingen zijn aangeslagen dus dat zal goed zijn. (:
    Haha, ik heb echt helemaal geen haat aan spoilers. Ik kan ze gewoon lezen en ga gewoon kijken. :'D Ik ben zo een heerlijke 'die-hard.' :'D En rustig maar. Het tweede seizoen is al aangekondigd en aangezien ik niet denk dat we het zoals bij yowapeda en daiya no ace gelijk maar een maand hoeven te wachten op het nieuwe seizoen hoef je hooguit maar een jaar te wachten. :Y)
    Mwah ik heb er een acceptatie mee. Ik bedoel maar als je moest kiezen tussen dit en dit.Wat zou jij kiezen? :'D Ik weet dat de artstijlen wat anders zijn maar het gaat om het idee. Maar ik heb er ook met andere shows acceptaties mee. Akashi van KNB heeft praktisch rood/roze haar en in de manga heeft gewoon rood. Geen roze kleur te bekennen. Gokudera van Reborn! heeft wit/grijs haar in de manga. Grijs in anime in tegenstelling tot een ander personage dat in de manga grijs haar heeft en in de anime wit. :'D Ik maak me er niet druk om ondanks het mij wel kan irriteren. :'D
    Ik ben erg open minded maar ik kan gewoon geen shoujo kijken? :'D Ik stop er altijd mee of sla het over.
    En jup bitter. ;'D Ze hadden een personage in de ED gezet -ik weet niet of ze de personage ook in de OP hadden gezet maar nou ja.- dus ik had op ze minst wel meer screentijd verwacht dan hooguit 4 seconden waarbij de personage zit te staren in een stoel. :') Nou ja het was een mooi einde. :"D

    Die smileys lijken teveel op elkaar. ;_; HOE MOET IK WETEN DAT DAT DING NIET ZO SCHUIN STAAT ALS DIE ANDER? Ik vond de sa en chi in hiragana al irritant. Maar katakana is een hell. Ik kan niet wachten op de hell belevenissen die kanji mij gaat brengen. :'D Nou ja ik hoop dat je toets goed is gegaan. :'D

    Maia: Naruto had ik ook ooit op on-hold gezet. dat was bij episode 8. Toen besloot ik het af te kijken in de vakantie en had het binnen 2 weken klaar. :'D Ik heb 2 fillers gekeken. 1 omdat ik niet doorhad dat heteen filler was en een tweede voor shipping reasons... :') Daarna heb ik alle fillers overgeslagen en tja. Het wordt gelijk een stuk minder afleveringen. De enige anime die heb gedropt waarvan ik de naam herinner is Star Driver. De nekken irriteerde mij zo erg. :'D En ook het lack aan plot.


    Ik denk dat jij veilig genoeg gaat zijn als je weet hoe je polsen moet breken. XD Maar tja, meh, wel jammer dat ze zo bezorgd zijn. :c Maar je hebt last van je benen, dan? Dat wist ik niet, denk ik, of ik was het vergeten? ;w; Wat is er precies mis dan, als je dat wil vertellen?
    Ik zou het wel awesome vinden als je ergens ooit een keer kan komen, zou je graag eens in real willen zien. c:
    Bwaaah nee. Ik heb wel dat ik het nog ga kijken als ik spoilers lees, maar het voelt voor mij dan wel verpest. x] Gewoon omdat de emoties en alles dan niet goed aankomen als ik al weet wat er gaat gebeuren.
    Oh wow, wat een verschil in haarkleur. XD Nou ja, het is ook niet zo dat ik er vreselijke problemen mee heb en in protest en staking ga enzo, maar het is wel irritant, yup. Dan ben ik gewoon van meh, dat zag er anders uit in de manga. ;w; En baal ik even en vervolgens ben ik eraan gewend. :') Weet niet of ik ooit aan roze Shiho ga wennen tho.
    Hmmmmmm, ik ben ook niet heel erg van de shoujo's moet ik zeggen, maar ik heb een periode gehad dat ik er heel veel keek en een soort emotioneel wrak was ofzo. XD En sommigen vind ik wel goed, maar de meesten zijn zo voorspelbaar en meh, net wat ik al zei, geen hoog fangirl gehalte. :') Al zou ik Nisekoi misschien ook niet echt een shoujo noemen... Idk, de main is een jongen en het is praktisch een harem. Ik haat harems. Ik kan het bij Nisekoi hebben tho idk. :'D Oh weeeell. Ik kijk hem gewoon af en het is leuk, maar het zal nooit een favoriet van me worden of veel in mijn gedachten zitten.
    Oh ugh, dat klinkt als dat wat ze met Kaworu in Evangelion deden, toen was ik kwaad. XD Verheug je je eeuwen op een persoon, is hij er twee seconden. :'D
    TwT shi en tsu. Die kan ik nu somehow uit elkaar houden. Mijn huidige probleem is so en n. Daar zie ik het verschil gewoon helemaal niet. :'D Bij shi en tsu heb ik nog iets bedacht van bij shi staan de ogen van de smiley scheef en bij tsu recht... Maar ik zie het bij so en n niet, nope. ><
    Kanji. :'D Ik heb ook les in basis kanji hier, en ken er nu iets van 20. Maar het zijn echt de makkelijkste en meest basis van de basis, dus ik moet al die ingewikkelde zooi nog krijgen en dat gaat echt een hel worden yep.

    Oh, ik riep trouwens tussen alle berichten door nog iets over je reblog en ik weet niet of je dat gezien hebt, dus nogmaals thanks daarvoor. c:

    [ bericht aangepast op 6 mei 2015 - 17:29 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Namen verhaal ding; ik vind Samantha ook niet echt een kakkersnaam? Maar in mijn hoofd was je altijd al Sam, geen idee waarom. XD Wel ietwat verwarrend aangezien we hier nog een Sam hebben, maar hij is niet bijzonder actief meer op Q. :')
    En Tes, dankjewel. ;w; Nou ja, het is gewoon dat mensen het vaak toch als een jongensnaam zien ofzo en sommige mensen daar ooit weleens grapjes over maken, en helaas trek ik me zulke dingen veel te snel aan. :')

    Ik ben zo bang voor HxH nu, serieus. XD


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben nog wel actief BI heel bijzonder zelfs


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Oops tijd geleden dat ik hier ben geweest XD


    They were never in fact homeless

    Undine schreef:
    Hoe the hell kan ik hier nog niet bij staan? I should be ashamed. Ik dacht dat ik hier wel een paar keer in had gereageerd.
    Anyway, dit is mijn MAL, so put me in the list pls.


    Hallow (/ •3•)/

    Welkom bij de club! Wees voorbereid op extreme fanatieke otaku's, de yaoi en Yuri lovers en natuurlijk de extreem blije en knuffelachtige mensen ^^ *pets Myrthe-chan*
    Leuk dat je er bij zit! *gooit confetti en glitters in de lucht*

    'I hope you'll have a safe and fun stay at the otaku resort for metal and crazy anime lover. Thank you.'

    lots of love,
    Len

    god ik moet weer vaker online komen.. \(T-T)/

    [ bericht aangepast op 6 mei 2015 - 17:52 ]


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    RayLaVie schreef:
    Ik ben nog wel actief BI heel bijzonder zelfs


    En je bent weer offline. XD Ehehehe.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)