• Hoi lieve Quizlettertjes die dit lezen (:

    Met dit topic heb ik de mijlpaal van 10000 posts bereikt, en dat wou ik toch even met jullie delen ^^ Ik ben echt heel blij dat ik zoveel posts heb, en hoop er nog vele bij te mogen krijgen.

    Ilona
    Darling. You are my best Q friend, en ik zou je ook tot een van mijn beste vriendinnen kunnen benoemen, omdat dat simpelweg zo is. Ik ben hartstikke blij dat ik jou heb leren kennen. Het is zowel op Q als Whatsapp altijd heel gezellig, en ik hoop dat er nog vele gezellige momenten bij mogen komen! Maxilena will live forever!

    Jente
    Dear Jente, you are one of my best Q friends, en ik ben echt zo blij dat het goed klikt tussen ons. Het is altijd supergezellig en ik kan alles bij je kwijt, en hetzelfde geldt (hopelijk) ook voor jou. I love you sweetie.

    Laura
    Dear Lau, I love you. Maar dat wist je hopelijk al. Oxford heeft ons bij elkaar gebracht, en ik kan niet in woorden uitdrukken hoe blij ik daar mee ben. Ik ben echt blij dat ik jou tot een van mijn beste Q friends kan rekenen.

    Qing
    Darling, ik ken jou nog niet superlang, maar sinds het eerste moment klikte het tussen ons. Je bent en blijft voor altijd mijn atletiek- en The Selection maatje (:

    Volgensmij vergeet ik een paar perso's persoonlijk
    Maar jullie weten onderhand dat ik niet de handigste en slimste ben. I love you.

    All the Spammers
    Dear Spammers. Since topic one, I was a Spammer. But so many joined, and I'm grateful for that. I love you guys, en laten we er nog vele topics bij laten komen met ons gezellige off-topic geklets!


    En dan heb ik natuurlijk nog taart, en als je het niet lekker vindt, dan heb je pech haha.


    take me back to the basics and the simple life

    Gefeliciteerd! Het is altijd een feest wanneer je een mijlpaal op Quizlet bereikt. *O*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rhaella schreef:
    Gefeliciteerd! Het is altijd een feest wanneer je een mijlpaal op Quizlet bereikt. *O*


    Bedankt ^^ (:


    take me back to the basics and the simple life

    GEFELICITEERD. Doe mij maar een stukje van die chocoladetaart, heh.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    TOMLlNSON schreef:
    GEFELICITEERD. Doe mij maar een stukje van die chocoladetaart, heh.


    Dankje (: *overhandigt een stukje taart*


    take me back to the basics and the simple life

    *steelt stiekem een hele taart*

    Gefeliciteerd QT ^^


    -

    Rhaella schreef:
    Gefeliciteerd! Het is altijd een feest wanneer je een mijlpaal op Quizlet bereikt. *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik doe bijna met je mee *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mamihlapinatapa schreef:
    *steelt stiekem een hele taart*

    Gefeliciteerd QT ^^


    Thanks darling ^^ *haalt een andere taart tevoorschijn en zet die neer waar Jente's gestolen taart eerst stond*

    @Stavros: Yayy

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 17:50 ]


    take me back to the basics and the simple life

    LOVE YOU TO GURL SAME GOES FOR YOU.

    Oeh oeh oeh die chocolade taart ziet er wel heel lekker uit. En die HP taart is gewoon super fab


    “A queen will always turn pain into power.”

    Hephaestus schreef:
    LOVE YOU TO GURL SAME GOES FOR YOU.

    Oeh oeh oeh die chcolade taart ziet er wel heel lekker uit. En die HP taart is gewoon super fab


    Hahaha, weet ik toch ;p
    Ilona. Het is you too* Dat zou jij toch moeten weten. Tsktsktsktsktsk


    take me back to the basics and the simple life

    Leoooooo, me so proud of you c: Ik ben niet erg actief geweest de laatste tijd, but you are still ma QT!


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Roms schreef:
    Leoooooo, me so proud of you c: Ik ben niet erg actief geweest de laatste tijd, but you are still ma QT!


    Thaaaankk youu Roooo ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Ahww :'D hoe lief! Je bent mijn maatje4ever. <3
    Gosh... Wat is 10.000 veel xd spammer :P gefeliciteeeeeerd! <3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oh en geef mij maar een stuk van die eerste taart. :Y) dit moet gevierd worden.

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 18:06 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Fyrgebraec schreef:
    (...)

    Hahaha, weet ik toch ;p
    Ilona. Het is you too* Dat zou jij toch moeten weten. Tsktsktsktsktsk

    Wow. Wowowowow. Laura mag nu officieel me komen uitlachen ofzo. Waaauw.


    “A queen will always turn pain into power.”