• Hoi lieve Quizlettertjes die dit lezen (:

    Met dit topic heb ik de mijlpaal van 10000 posts bereikt, en dat wou ik toch even met jullie delen ^^ Ik ben echt heel blij dat ik zoveel posts heb, en hoop er nog vele bij te mogen krijgen.

    Ilona
    Darling. You are my best Q friend, en ik zou je ook tot een van mijn beste vriendinnen kunnen benoemen, omdat dat simpelweg zo is. Ik ben hartstikke blij dat ik jou heb leren kennen. Het is zowel op Q als Whatsapp altijd heel gezellig, en ik hoop dat er nog vele gezellige momenten bij mogen komen! Maxilena will live forever!

    Jente
    Dear Jente, you are one of my best Q friends, en ik ben echt zo blij dat het goed klikt tussen ons. Het is altijd supergezellig en ik kan alles bij je kwijt, en hetzelfde geldt (hopelijk) ook voor jou. I love you sweetie.

    Laura
    Dear Lau, I love you. Maar dat wist je hopelijk al. Oxford heeft ons bij elkaar gebracht, en ik kan niet in woorden uitdrukken hoe blij ik daar mee ben. Ik ben echt blij dat ik jou tot een van mijn beste Q friends kan rekenen.

    Qing
    Darling, ik ken jou nog niet superlang, maar sinds het eerste moment klikte het tussen ons. Je bent en blijft voor altijd mijn atletiek- en The Selection maatje (:

    Volgensmij vergeet ik een paar perso's persoonlijk
    Maar jullie weten onderhand dat ik niet de handigste en slimste ben. I love you.

    All the Spammers
    Dear Spammers. Since topic one, I was a Spammer. But so many joined, and I'm grateful for that. I love you guys, en laten we er nog vele topics bij laten komen met ons gezellige off-topic geklets!


    En dan heb ik natuurlijk nog taart, en als je het niet lekker vindt, dan heb je pech haha.


    take me back to the basics and the simple life

    Gefeliciteerd! Het is altijd een feest wanneer je een mijlpaal op Quizlet bereikt. *O*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rhaella schreef: