• Hooi! (:

    Ik heb twee treinkaartjes over. Die alleen in het weekend geldig zijn, en ik heb geen flauw idee wat ik ermee wil.
    Dus bij deze heb ik besloten weer een A'dam meeting te organiseren, aangezien de vorige geweldig was! :3
    So who's in? C:



    Waar?
    Amsterdam natuurlijk.

    Wanneer?
    Zondag 24 mei!

    Hoelaat?
    Om 13.00 uur.

    Waar afspreken?
    Het lijkt me het handigst om af te spreken, daar waar we de vorige keer afspraken. Amsterdam Centraal station dus. Ik heb even uit een ander A'dam topic een plattegrond en plaatje genomen, ter verduidelijking.


    Klik voor groter.

    Herkenningspunt:



    De plattegrond zelf.






    Wie komt er? (geef even duidelijk aan of je bij ''misschien'' of ''zeker'' wil komen te staan.)
    Usernameswijzigingen doorgeven a.u.b.

    Sowieso:
    GandalfTheSexy ~ Yolanda ~ 18 ~ Van Emmen via Zwolle en Lelystad Centrum
    Overkill ~ Sarah ~ 18 ~ Van Heerhugowaard
    Suuz ~ 18
    Locksley ~ Sofie ~ 19 ~ Van Den Bosch via Utrecht Centraal -> Samenreiskorting
    Assassin ~ Nikki ~ 22 ~ Van Purmerend -> Kan 3 personen meenemen met korting
    Dauth ~ Mitchell ~ 20 ~ Van Purmerend -> Kan 3 personen meenemen met korting
    Adaline ~ Daniela ~ 22 ~ Van Groningen
    Wiarda ~ Jip ~ 16 ~ Van Alkmaar
    Square ~ Inge ~ 18 ~ Van Groningen

    Misschien:
    Mylintis ~ Nina ~ 16
    Khronos ~ Savannah ~ 17
    Blodsvept ~ Belle ~ 17
    Whatsapp ~ Tamara ~ 14
    Seppia ~ Julia ~ 14
    Homan ~ Evi ~ 15
    Mechanic ~ Megan ~ 17
    TOMLINSON ~ Eva ~ 15
    Dionysia ~ Amber ~ 15 ~ Van Utrecht Centraal
    Fay1D ~ Fay ~ 14
    Andria ~ Ellen ~ 17

    ER IS EEN WHATSAPP GROEP!
    Stuur mij even je nummer (of app me) wanneer je erin wilt!
    In de spoiler staat mijn nummer.


    06 - 25 16 43 71

    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 13:03 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmmm. Ik zou het wel zonde vinden, want mijn ouders komen dan net terug van vakantie en het is moederdag. Ik ga er dan nog even over nadenken.


    Deep inside, I've never felt alive

    Khan schreef:
    Hmmm. Ik zou het wel zonde vinden, want mijn ouders komen dan net terug van vakantie en het is moederdag. Ik ga er dan nog even over nadenken.


    Daarom zeg ik ook dat het wat mij betrefd wel prima is als de meeting wél gewoon de 24e zijn zal. Ik ben dr dan alleen niet bij en ga dan wel een extra keertje naar Nikki als die dat wil of gebruik mijn kaartje ergens anders voor.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Daarom zeg ik ook dat het wat mij betrefd wel prima is als de meeting wél gewoon de 24e zijn zal. Ik ben dr dan alleen niet bij en ga dan wel een extra keertje naar Nikki als die dat wil of gebruik mijn kaartje ergens anders voor.

    Maak je geen zorgen, ik ga nog even over nadenken. En mijn ouders vragen of ze het erg vinden ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    @Khan: haha, dan mag ik wel weer een nieuwe in elkaar gaan knutselen ;3.
    Kunnen jullie heel toevallig volgende week zaterdag, 9 mei? Dan ben ik sowieso al in Amsterdam. 10 mei gaat voor mij niet lukken ben ik bang.


    i put the fun in funeral

    Ik vind 10 mei prima. ;3


    Your make-up is terrible

    10 mei is dus moederdag. Zou mijn kaartje dan wél geldig zijn denken jullie? Er staat namrlijk alleen op "Niet geldig op feestdagen". Geen specifieke feestdagen genoemd dus.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    10 mei is dus moederdag. Zou mijn kaartje dan wél geldig zijn denken jullie? Er staat namrlijk alleen op "Niet geldig op feestdagen". Geen specifieke feestdagen genoemd dus.


    Moederdag geld niet als een officiële feestdag. ;3 Waar heb je je kaartje trouwens vandaan?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Moederdag geld niet als een officiële feestdag. ;3 Waar heb je je kaartje trouwens vandaan?


    Kruidvat. Steeds verrassend, altijd voordelig. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Kruidvat. Steeds verrassend, altijd voordelig. xd


    Nou, dan heb ik heel goed nieuws voor je. (cat)

    Let op: Op de verpakking én op de achterkant van het vervoerbewijs staat per abuis dat het kaartje niet geldig is op feestdagen. Dat is onjuist! De dagkaarten zijn WEL geldig op feestdagen (mits deze op een zaterdag of een zondag vallen). De feestdagen die nu binnen de geldigheidsperiode vallen zijn 1e Paasdag (5 april) en 1e Pinksterdag (24 mei).


    Your make-up is terrible

    Dus... wel de 24ste? :3


    i put the fun in funeral

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, dan heb ik heel goed nieuws voor je. (cat)

    Let op: Op de verpakking én op de achterkant van het vervoerbewijs staat per abuis dat het kaartje niet geldig is op feestdagen. Dat is onjuist! De dagkaarten zijn WEL geldig op feestdagen (mits deze op een zaterdag of een zondag vallen). De feestdagen die nu binnen de geldigheidsperiode vallen zijn 1e Paasdag (5 april) en 1e Pinksterdag (24 mei).


    Waarom wist ik dat niet? D:
    Maar dan kan het wat mij betreft gewoon de 24e zijn. _O_ yaaaay


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hoo, wacht, wat mis ik!??


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Staat op de Kruidvat website, hoor. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Staat op de Kruidvat website, hoor. 8D


    Oeps... X)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hobbitses --> Athelas

    Yol...je mag me wel naar zeker verplaatsen :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.