• Hooi! (:

    Ik heb twee treinkaartjes over. Die alleen in het weekend geldig zijn, en ik heb geen flauw idee wat ik ermee wil.
    Dus bij deze heb ik besloten weer een A'dam meeting te organiseren, aangezien de vorige geweldig was! :3
    So who's in? C:



    Waar?
    Amsterdam natuurlijk.

    Wanneer?
    Zondag 24 mei!

    Hoelaat?
    Om 13.00 uur.

    Waar afspreken?
    Het lijkt me het handigst om af te spreken, daar waar we de vorige keer afspraken. Amsterdam Centraal station dus. Ik heb even uit een ander A'dam topic een plattegrond en plaatje genomen, ter verduidelijking.


    Klik voor groter.

    Herkenningspunt:



    De plattegrond zelf.






    Wie komt er? (geef even duidelijk aan of je bij ''misschien'' of ''zeker'' wil komen te staan.)
    Usernameswijzigingen doorgeven a.u.b.

    Sowieso:
    GandalfTheSexy ~ Yolanda ~ 18 ~ Van Emmen via Zwolle en Lelystad Centrum
    Overkill ~ Sarah ~ 18 ~ Van Heerhugowaard
    Suuz ~ 18
    Locksley ~ Sofie ~ 19 ~ Van Den Bosch via Utrecht Centraal -> Samenreiskorting
    Assassin ~ Nikki ~ 22 ~ Van Purmerend -> Kan 3 personen meenemen met korting
    Dauth ~ Mitchell ~ 20 ~ Van Purmerend -> Kan 3 personen meenemen met korting
    Adaline ~ Daniela ~ 22 ~ Van Groningen
    Wiarda ~ Jip ~ 16 ~ Van Alkmaar
    Square ~ Inge ~ 18 ~ Van Groningen

    Misschien:
    Mylintis ~ Nina ~ 16
    Khronos ~ Savannah ~ 17
    Blodsvept ~ Belle ~ 17
    Whatsapp ~ Tamara ~ 14
    Seppia ~ Julia ~ 14
    Homan ~ Evi ~ 15
    Mechanic ~ Megan ~ 17
    TOMLINSON ~ Eva ~ 15
    Dionysia ~ Amber ~ 15 ~ Van Utrecht Centraal
    Fay1D ~ Fay ~ 14
    Andria ~ Ellen ~ 17

    ER IS EEN WHATSAPP GROEP!
    Stuur mij even je nummer (of app me) wanneer je erin wilt!
    In de spoiler staat mijn nummer.


    06 - 25 16 43 71

    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 13:03 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Is het nu tien mei of ...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb nog helemaal niets aangepast, want ik had geen beschikking tot een laptop. Hopelijk vanavond wel.

    En de meeting blijft dan 24 mei.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    Ik heb nog helemaal niets aangepast, want ik had geen beschikking tot een laptop. Hopelijk vanavond wel.

    En de meeting blijft dan 24 mei.


    Sorry, was niet opdringerig of zeurend bedoeld :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    GandalfTheSexy schreef:
    Ik heb nog helemaal niets aangepast, want ik had geen beschikking tot een laptop. Hopelijk vanavond wel.

    En de meeting blijft dan 24 mei.

    Oh, jammer :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als het goed is- is de beginpost nu goed aangepast. Mocht ik nog iets vergeten zijn of verkeerd gedaan hebben; Vertel het me dan alsjeblieft! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je mag er mij afhalen, Yolanda. Ik moet naar de communnie van m'n neef. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Headey schreef:
    Je mag er mij afhalen, Yolanda. Ik moet naar de communnie van m'n neef. (:


    Ooh okidoki. Jammer dat je niet komen kunt! Maar het is ook wel weer logisch. Veel plezier alvast!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik moet op mijn best vriendin wachten of ze kan en zin heeft, want ik mag dus niet alleen D:


    wat was dit ookalweer

    O, ik ben inmiddels 18 ^^.


    i put the fun in funeral

    Nikki en ik vertrekken vanaf Purmerend. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Beginpost is aangepast!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hm, ik wil wel meeten, maar ik weet niet of ik kan, aangezien ik gisteren ook al heb gemeet. En dat is een beetje snel achter elkaar. Zet mij maar op misschien.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik kom misschien en als ik kom dan ga ik vanaf Utrecht Centraal. (Amber, 15)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Zet mij maar op zeker. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    En opnieuw is de beginpost bijgewerkt. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •