• Hooi! (:

    Ik heb twee treinkaartjes over. Die alleen in het weekend geldig zijn, en ik heb geen flauw idee wat ik ermee wil.
    Dus bij deze heb ik besloten weer een A'dam meeting te organiseren, aangezien de vorige geweldig was! :3
    So who's in? C:



    Waar?
    Amsterdam natuurlijk.

    Wanneer?
    Zondag 24 mei!

    Hoelaat?
    Om 13.00 uur.

    Waar afspreken?
    Het lijkt me het handigst om af te spreken, daar waar we de vorige keer afspraken. Amsterdam Centraal station dus. Ik heb even uit een ander A'dam topic een plattegrond en plaatje genomen, ter verduidelijking.


    Klik voor groter.

    Herkenningspunt:



    De plattegrond zelf.






    Wie komt er? (geef even duidelijk aan of je bij ''misschien'' of ''zeker'' wil komen te staan.)
    Usernameswijzigingen doorgeven a.u.b.

    Sowieso:
    GandalfTheSexy ~ Yolanda ~ 18 ~ Van Emmen via Zwolle en Lelystad Centrum
    Overkill ~ Sarah ~ 18 ~ Van Heerhugowaard
    Suuz ~ 18
    Locksley ~ Sofie ~ 19 ~ Van Den Bosch via Utrecht Centraal -> Samenreiskorting
    Assassin ~ Nikki ~ 22 ~ Van Purmerend -> Kan 3 personen meenemen met korting
    Dauth ~ Mitchell ~ 20 ~ Van Purmerend -> Kan 3 personen meenemen met korting
    Adaline ~ Daniela ~ 22 ~ Van Groningen
    Wiarda ~ Jip ~ 16 ~ Van Alkmaar
    Square ~ Inge ~ 18 ~ Van Groningen

    Misschien:
    Mylintis ~ Nina ~ 16
    Khronos ~ Savannah ~ 17
    Blodsvept ~ Belle ~ 17
    Whatsapp ~ Tamara ~ 14
    Seppia ~ Julia ~ 14
    Homan ~ Evi ~ 15
    Mechanic ~ Megan ~ 17
    TOMLINSON ~ Eva ~ 15
    Dionysia ~ Amber ~ 15 ~ Van Utrecht Centraal
    Fay1D ~ Fay ~ 14
    Andria ~ Ellen ~ 17

    ER IS EEN WHATSAPP GROEP!
    Stuur mij even je nummer (of app me) wanneer je erin wilt!
    In de spoiler staat mijn nummer.


    06 - 25 16 43 71

    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 13:03 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Anencephalous --> Thrandyball --> Seppia


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    @Yol
    Ik denk dat we vanaf zwolle samen reizen :3 wij komen om 11:43 aan in zwolle namelijk en gaan dan door naar lelystad, waar we om 12:10 aankomen ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    @Julia
    Aangepast!

    @Daniela
    Holy heb jij maar 2 minuten om in Zwolle over te stappen? O.O'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    @Julia
    Aangepast!

    @Daniela
    Holy heb jij maar 2 minuten om in Zwolle over te stappen? O.O'


    Ehmmm, nee? De trein die wij (Inge en ik) zouden pakken, gaat van Groningen direct naar Lelystad Centrum, dus geen overstappen in Zwolle.
    Wij hebben de trein om 10:46 in Groningen, komen om 12:10 aan in Lelystad centrum (zijn om 11:43 in Zwolle) en stappen dan in Lelystad centrum over op de trein richting Dordrecht om 12:14, met aankomst in Amsterdam Centraal om 12:53.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Adaline schreef:
    (...)

    Ehmmm, nee? De trein die wij (Inge en ik) zouden pakken, gaat van Groningen direct naar Lelystad Centrum, dus geen overstappen in Zwolle.
    Wij hebben de trein om 10:46 in Groningen, komen om 12:10 aan in Lelystad centrum (zijn om 11:43 in Zwolle) en stappen dan in Lelystad centrum over op de trein richting Dordrecht om 12:14, met aankomst in Amsterdam Centraal om 12:53.


    Ooooooh dus de trein waar ik heen moet wanneer ik in Zwolle ben, is de trein waar jullie dan al in zitten? Zo bedoel je dat? :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Ooooooh dus de trein waar ik heen moet wanneer ik in Zwolle ben, is de trein waar jullie dan al in zitten? Zo bedoel je dat? :3


    Precies ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Adaline schreef:
    (...)

    Precies ^_^


    Aah, logischer! :3 Wordt jullie zoeken dan, in de trein. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Alvast succes, Yolanda. :Y)

    En Daniela, zien wij elkaar dan gewoon op het perron in Groningen? Dan kunnen wij voorkomen dat we een hele trein door moeten lopen, haha.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Alvast succes, Yolanda. :Y)

    En Daniela, zien wij elkaar dan gewoon op het perron in Groningen? Dan kunnen wij voorkomen dat we een hele trein door moeten lopen, haha.


    Thank you! 5 Minuten is echt vreselijk weinig! ;O

    Gaat Evi ook met jullie mee? Gaat die wel zeker eigenlijk?

    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 13:22 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    Alvast succes, Yolanda. :Y)

    En Daniela, zien wij elkaar dan gewoon op het perron in Groningen? Dan kunnen wij voorkomen dat we een hele trein door moeten lopen, haha.


    Lijkt mij het handigste ^_^ perron 2b :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Anders iedereen die op misschien staat een berichtje sturen?


    Your make-up is terrible

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Thank you! 5 Minuten is echt vreselijk weinig! ;O

    Gaat Evi ook met jullie mee? Gaat die wel zeker eigenlijk?


    Het komt wel goed. Wij zwaaien wel heel hard, of zo. :'D

    En ik weet het niet? Wat mij betreft is ze natuurlijk welkom, maar ik heb geen idee of ze komt of niet.



    Adaline schreef:
    (...)

    Lijkt mij het handigste ^_^ perron 2b :)


    Jep. Dan zie ik je daar, zondag. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yolanda, jij had mijn nummer toch al? ^^ Als je mij dan kan toevoegen? (:

    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 13:57 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh nauw, ik zie dat echt veel aardige mensen komen die ik stiekem wil meeten.=c Maar ik heb nog een examen en dat moet ik echt goed maken.D=
    Edit: ik wil die hele lijst ontmoeten, mehmeh, jullie lijken allemaal zo tof.=c

    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 14:00 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Locksley schreef:
    Yolanda, jij had mijn nummer toch al? ^^ Als je mij dan kan toevoegen? (:


    Uuuh echt? Even kijken! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •