• Hooi! (:

    Ik heb twee treinkaartjes over. Die alleen in het weekend geldig zijn, en ik heb geen flauw idee wat ik ermee wil.
    Dus bij deze heb ik besloten weer een A'dam meeting te organiseren, aangezien de vorige geweldig was! :3
    So who's in? C:



    Waar?
    Amsterdam natuurlijk.

    Wanneer?
    Zondag 24 mei!

    Hoelaat?
    Om 13.00 uur.

    Waar afspreken?
    Het lijkt me het handigst om af te spreken, daar waar we de vorige keer afspraken. Amsterdam Centraal station dus. Ik heb even uit een ander A'dam topic een plattegrond en plaatje genomen, ter verduidelijking.


    Klik voor groter.

    Herkenningspunt:



    De plattegrond zelf.






    Wie komt er? (geef even duidelijk aan of je bij ''misschien'' of ''zeker'' wil komen te staan.)
    Usernameswijzigingen doorgeven a.u.b.

    Sowieso:
    GandalfTheSexy ~ Yolanda ~ 18 ~ Van Emmen via Zwolle en Lelystad Centrum
    Overkill ~ Sarah ~ 18 ~ Van Heerhugowaard
    Suuz ~ 18
    Locksley ~ Sofie ~ 19 ~ Van Den Bosch via Utrecht Centraal -> Samenreiskorting
    Assassin ~ Nikki ~ 22 ~ Van Purmerend -> Kan 3 personen meenemen met korting
    Dauth ~ Mitchell ~ 20 ~ Van Purmerend -> Kan 3 personen meenemen met korting
    Adaline ~ Daniela ~ 22 ~ Van Groningen
    Wiarda ~ Jip ~ 16 ~ Van Alkmaar
    Square ~ Inge ~ 18 ~ Van Groningen

    Misschien:
    Mylintis ~ Nina ~ 16
    Khronos ~ Savannah ~ 17
    Blodsvept ~ Belle ~ 17
    Whatsapp ~ Tamara ~ 14
    Seppia ~ Julia ~ 14
    Homan ~ Evi ~ 15
    Mechanic ~ Megan ~ 17
    TOMLINSON ~ Eva ~ 15
    Dionysia ~ Amber ~ 15 ~ Van Utrecht Centraal
    Fay1D ~ Fay ~ 14
    Andria ~ Ellen ~ 17

    ER IS EEN WHATSAPP GROEP!
    Stuur mij even je nummer (of app me) wanneer je erin wilt!
    In de spoiler staat mijn nummer.


    06 - 25 16 43 71

    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 13:03 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat moment wanneer er een meeting is waar je waarschijnlijk heen mag en dan kan je niet -.-


    I just caught the wave in your eyes

    De beginpost is helemaal bijgewerkt!

    Hoelaat zullen we overigens afspreken? Rond een uur of één?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sounds good to me :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Athelas --> Adaline


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Eén uur is goed. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik moet me helaas afmelden
    Ik heb mijn afgelopen examens bedroevend slecht gemaakt dus ik moet van het weekend echt keihard gaan blokken op de 4 examens die ik na het weekend heb.
    Sorry


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Één uur klinkt goed! ^^
    Ik denk dat ik dan via Lelystad ga? Dat lijkt het handigst vanuit Groningen, ook qua tijden.

    Maar wie kwamen er nou nog meer uit Groningen? Het lijkt me wel zo leuk om samen te reizen, maar dan moeten we dat even afspreken. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Één uur klinkt goed! ^^
    Ik denk dat ik dan via Lelystad ga? Dat lijkt het handigst vanuit Groningen, ook qua tijden.

    Maar wie kwamen er nou nog meer uit Groningen? Het lijkt me wel zo leuk om samen te reizen, maar dan moeten we dat even afspreken. :3


    Ik reis ook vanuit Groningen ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik kom niet want ik heb geen geld.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blackthorn schreef:
    Ik kom niet want ik heb geen geld.
    Aaawh, jammer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jammer dat niet iedereen komen kan!

    Ik pas later de beginpost aan. Iemand die wel samen wil reizen met me?

    En wat vinden jullievan een whatsappgroep? Stuur me even een appje als je erbij wilt. ^^

    06 25164371


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik las net, ik kan ook 3 personen meenemen met korting ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Adaline schreef:
    (...)

    Ik reis ook vanuit Groningen ^_^


    Oh wacht, dat staat ook al in de beginpost, haha. Sorry. Maar yay! ^^ Het leek mij het handigst om de Intercity van 10:46 vanuit Groningen te nemen, en dan in Lelystad overstappen. Ik zou dan om 10:27 de trein vanuit Haren nemen en zeven minuten later in Groningen zijn, dus misschien kunnen we ergens op het station afspreken? Tenzij jij een ander idee hebt, natuurlijk.

    En Yolanda, als jij ook via Lelystad gaat, kunnen we misschien vanaf daar samen reizen?

    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 12:46 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oh wacht, dat staat ook al in de beginpost, haha. Sorry. Maar yay! ^^ Het leek mij het handigst om de Intercity van 10:46 vanuit Groningen te nemen, en dan in Lelystad overstappen. Ik zou dan om 10:27 de trein vanuit Haren nemen en zeven minuten later in Groningen zijn, dus misschien kunnen we ergens op het station afspreken? Tenzij jij een ander idee hebt, natuurlijk.

    En Yolanda, als jij ook via Lelystad gaat, kunnen we misschien vanaf daar samen reizen?


    Sounds good :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Square schreef:
    (...)

    Oh wacht, dat staat ook al in de beginpost, haha. Sorry. Maar yay! ^^ Het leek mij het handigst om de Intercity van 10:46 vanuit Groningen te nemen, en dan in Lelystad overstappen. Ik zou dan om 10:27 de trein vanuit Haren nemen en zeven minuten later in Groningen zijn, dus misschien kunnen we ergens op het station afspreken? Tenzij jij een ander idee hebt, natuurlijk.

    En Yolanda, als jij ook via Lelystad gaat, kunnen we misschien vanaf daar samen reizen?


    Ik ga:
    10.38 Emmen
    11.40 kom ik aan in Zwolle.
    Dan pak ik om 11.45 daar de trein naar Lelystad Centrum
    12.10 ben ik in Lelystad Centrum
    12.14 gaat mijn trein dan naar A'dam Centraal waar ik dan om 12.53 aankom.

    What about you guys?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •