• Hooi! (:

    Ik heb twee treinkaartjes over. Die alleen in het weekend geldig zijn, en ik heb geen flauw idee wat ik ermee wil.
    Dus bij deze heb ik besloten weer een A'dam meeting te organiseren, aangezien de vorige geweldig was! :3
    So who's in? C:



    Waar?
    Amsterdam natuurlijk.

    Wanneer?
    Zondag 24 mei!

    Hoelaat?
    Om 13.00 uur.

    Waar afspreken?
    Het lijkt me het handigst om af te spreken, daar waar we de vorige keer afspraken. Amsterdam Centraal station dus. Ik heb even uit een ander A'dam topic een plattegrond en plaatje genomen, ter verduidelijking.


    Klik voor groter.

    Herkenningspunt:



    De plattegrond zelf.






    Wie komt er? (geef even duidelijk aan of je bij ''misschien'' of ''zeker'' wil komen te staan.)
    Usernameswijzigingen doorgeven a.u.b.

    Sowieso:
    GandalfTheSexy ~ Yolanda ~ 18 ~ Van Emmen via Zwolle en Lelystad Centrum
    Overkill ~ Sarah ~ 18 ~ Van Heerhugowaard
    Suuz ~ 18
    Locksley ~ Sofie ~ 19 ~ Van Den Bosch via Utrecht Centraal -> Samenreiskorting
    Assassin ~ Nikki ~ 22 ~ Van Purmerend -> Kan 3 personen meenemen met korting
    Dauth ~ Mitchell ~ 20 ~ Van Purmerend -> Kan 3 personen meenemen met korting
    Adaline ~ Daniela ~ 22 ~ Van Groningen
    Wiarda ~ Jip ~ 16 ~ Van Alkmaar
    Square ~ Inge ~ 18 ~ Van Groningen

    Misschien:
    Mylintis ~ Nina ~ 16
    Khronos ~ Savannah ~ 17
    Blodsvept ~ Belle ~ 17
    Whatsapp ~ Tamara ~ 14
    Seppia ~ Julia ~ 14
    Homan ~ Evi ~ 15
    Mechanic ~ Megan ~ 17
    TOMLINSON ~ Eva ~ 15
    Dionysia ~ Amber ~ 15 ~ Van Utrecht Centraal
    Fay1D ~ Fay ~ 14
    Andria ~ Ellen ~ 17

    ER IS EEN WHATSAPP GROEP!
    Stuur mij even je nummer (of app me) wanneer je erin wilt!
    In de spoiler staat mijn nummer.


    06 - 25 16 43 71

    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 13:03 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Uuuh echt? Even kijken! :3

    Of je moet ze de vorige keer moet opgeslagen hebben (;
    Haha, ik zie net dat je me toegevoegd hebt ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    @Jolijn
    organiseer zelf dan een meeting op een datum dat je kunt? :3

    @Sofie
    Jaa je staat er inmiddels bij! Ik had je nummer nog. C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    @Jolijn
    organiseer zelf dan een meeting op een datum dat je kunt? :3

    @Sofie
    Jaa je staat er inmiddels bij! Ik had je nummer nog. C:


    Ja, ja dat kan wel maar als ik een meeting zou organiseren zou het al in Maastricht zijn of Eindhoven en dan komt drie kwart van die lijst sowieso niet.='d Lang leven zuid-Limburg...'het mooiste stukje van Nederland' (cat) kuch.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja, ja dat kan wel maar als ik een meeting zou organiseren zou het al in Maastricht zijn of Eindhoven en dan komt drie kwart van die lijst sowieso niet.='d Lang leven zuid-Limburg...'het mooiste stukje van Nederland' (cat) kuch.


    Ghehe waarom denk jij dat ik 'm in A'dam organiseer? :p
    Maar Eindhoven kan toch wel? Zullen vast wel redelijk wat mensen op af komen. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Ghehe waarom denk jij dat ik 'm in A'dam organiseer? :p
    Maar Eindhoven kan toch wel? Zullen vast wel redelijk wat mensen op af komen. ^^


    Juist.='d Woon jij daar ver vanaf dan?
    Naja, daar komen misschien wel mensen op af, maar niet de mensen die naar Amsterdam komen.x'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik kan helaas niet komen vanwege persoonlijke redenen. (Dionysia > Yaritza.)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik kom helaas niet, heb voor volgende week toch net iets te veel te doen :/ (Twee biotoetsen en een wiskunde toets waar ik écht een voldoende voor moet halen)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 19:02 ]


    Stenenlikker

    Jammer! ik had grag willen komen maar het is mij iets te kort dag


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja, ja dat kan wel maar als ik een meeting zou organiseren zou het al in Maastricht zijn of Eindhoven en dan komt drie kwart van die lijst sowieso niet.='d Lang leven zuid-Limburg...'het mooiste stukje van Nederland' (cat) kuch.


    heeey! ik woon daaar ook...
    Don't be so mean (cat)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SamWinchester schreef:
    (...)

    heeey! ik woon daaar ook...
    Don't be so mean (cat)


    Sorry?='D Ik vind gewoon dat er zo weinig is hier zeg maar.='d En altijd als ik met iemand wilt meeten wonen drie uur met de trein of verder weg.='d


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik kan hoogstwaarschijnlijk niet.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    SPECS schreef:
    (...)

    Sorry?='D Ik vind gewoon dat er zo weinig is hier zeg maar.='d En altijd als ik met iemand wilt meeten wonen drie uur met de trein of verder weg.='d


    Ik woon in zuid limburg ^^

    Hint hint XD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik zou echt heel graag willen komen, maar mijn ouders kunnen me helaas niet naar het station brengen die dag dus voor mij lukt het niet. :/


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Oh shit, dit is zondag dus al. Ik moet helaas afzeggen, niet omdat ik geen tijd heb, maar omdat ik maar 88 cent op mijn rekening heb en ik daarvan denk ik niet op en neer naar Amsterdam kan :l

    Ik krijg vanavond antwoord of ik zondag kan of niet! Heel misschien moet ik zondag namelijk iets voor school doen.


    We've lived in the shadows for far too long.