• Mijn vader wil altijd het nieuwste model mobiel dus zijn Samsung galaxy note 3 vervangen worden voor wen note 4. Nou vind ik de note mobiel serie echt ontzettend mooi (en ***** duur) en was mijn oude mobiel aan vervanging toe. Dus ik mocht zijn oude mobiel wel overkopen. Vandaag hadden we gebeld (ik woon bij mijn moeder) en nu mag ik van de week die mobiel. Ik krijg hem (tenzij ik zal dan moet ik hem terug betalen). Ik ben echt blij en kan niet wachten tot ik hem heb.

    vraagje:
    Wat voor mobiel hebben jullie en welke zou je willen?


    ©1998

    Ik heb laatst een Huawei aangeschaft en ik ben er echt super blij mee ^^


    † Love? I want to sleep.

    Ik heb al een hele tijd een Huawei Y300 en ik ben er echt heel blij mee :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Nu heb ik de Huawei P2 en daar ben ik wel blij mee, hoewel ik een iphone wel eens zou willen uit proberen. Ik bedoel, ik vind ze best wel duur en ik ben dus benieuwd of een iphone echt het geld waard is. Stiekem denk ik van niet.

    En leuk dat jij een nieuwe mobiel hebt gekocht/gekregen! Hopelijk voldoet hij aan je verwachtingen.

    [ bericht aangepast op 23 april 2015 - 22:08 ]


    Physics is awesome

    Ik heb sinds twee weken de Samsung galaxy s5 mini en ik hou ervan.
    Maar als ik dan toch een telefoon zou mogen kiezen zonder naar het geld te kijken zou ik weel S6 willen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mooi dat je die telefoon zo kan overnemen!

    Ik heb een Samsung Galaxy Ace 2 en ben er tevreden over (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Nice!

    Sinds n week de Huawei Ascend p7, zelf gekozen dus ja is ook wat ik wilde (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Altijd mega fijn als je een goede telefoon voor weinig van iemand kan overnemen! Ik merk wel dat er veel android gebruikers zijn. Zelf heb ik een iphone 6 en omdat ik ondertussen zo gewent ben aan apple eil ik zelf niets anders meer.


    Show me how to lie, you're getting better all the time

    Dat is fijn. ^^
    Ik heb al ruim een jaar een Huawei. Hij is tegenwoordig erg traag aan het worden, maar voor de prijs is het een goede kwaliteit. En het is beter dan het schildpadachtige uitklapmobieltje dat ik hiervoor nog had, haha. Ik was de enige in de zesdeklas zonder Whatsapp. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Samsung Galaxy s5 en ik ben er heel erg blij mee, ik hoef geen andere (:


    And I'd marry you, Harry

    Een Samsung Galaxy Y, het kleinste mobieltje van iedereen geloof ik. Past geen reet op en hij heeft heel veel kuren, maar goed, wat wil je voor 60 euro. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Leuk voor je!
    I mis mijn Note.. :C
    Heb nu voor 45 euro de Vodafone Smart 4 Mini aangeschaft. Op de vreselijke camera na (geen flits en geen frontcamera en niet zulke goede kwaliteit! D: ) doet ie het eigenlijk wel prima. En deze telefoon past tenminste in mijn zak! :')

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 9:57 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Superchill!
    Zelf heb ik een iPhone 5S Gold, maar ik wil graag de 6 in het goud c:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Huawei Ascend Y530 en ik zou geen andere willen, al zou ik wel de knoppen onderaan mijn startscherm die al een half jaar weg zijn terug willen hebben :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Spotgaai schreef:
    Ik heb al een hele tijd een Huawei Y300 en ik ben er echt heel blij mee :]


    Oef, de Y300 is echt heel fijn ja


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Royce schreef:
    Nice!

    Sinds n week de Huawei Ascend p7, zelf gekozen dus ja is ook wat ik wilde (:


    Die heb ik ook! Al een jaar lang, you won't be sorry.c;


    You were born original, don't die as a copy.