• Mijn vader wil altijd het nieuwste model mobiel dus zijn Samsung galaxy note 3 vervangen worden voor wen note 4. Nou vind ik de note mobiel serie echt ontzettend mooi (en ***** duur) en was mijn oude mobiel aan vervanging toe. Dus ik mocht zijn oude mobiel wel overkopen. Vandaag hadden we gebeld (ik woon bij mijn moeder) en nu mag ik van de week die mobiel. Ik krijg hem (tenzij ik zal dan moet ik hem terug betalen). Ik ben echt blij en kan niet wachten tot ik hem heb.

    vraagje:
    Wat voor mobiel hebben jullie en welke zou je willen?


    ©1998

    Wat leuk!
    Ik heb een iPhone 4s, maar aangezien de mijne ook aan vervanging toe is ga ik binnenkort voor de iPhone 5s of 6 :-)


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb geen telefoon want we hebben geen geld ):

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 18:20 ]

    Oh, wat ontzettend leuk! Ik hoop dat 't een goede is, haha.

    Ik heb sinds vorige week een Samsung Galaxy J1 en ik ben er zo ontzettend blij mee, want daarvoor had ik voor dezelfde prijs (130 euro) een Galaxy Music en dat was echt de slechtste gsm ooit. Mijn nieuwe is echt, like, duizend keer beter dan de vorige én het is een Dual SIM, dus ik ben heel erg tevreden ermee. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wiarda schreef:
    Een Samsung Galaxy Y, het kleinste mobieltje van iedereen geloof ik. Past geen reet op en hij heeft heel veel kuren, maar goed, wat wil je voor 60 euro. :')


    Die heb ik ook gehad en het is zeker niet de kleinste mobiel de samsung galaxy pocket is nog kleiner.


    ©1998

    Ik heb een Galaxy S5 en vind hem wel prima, zou hem niet inruilen.


    oh darling

    Ik heb een lg Nexus 5 en hij is zo goed! Perfect voor de prijs ;)


    Treat people with kindness

    Hoi wat leuk voor je:)
    Ik heb een de iPhone5
    En ik ben er Heel blij mee:)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful