• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 20:36 ]


    wat was dit ookalweer

    Sometimes I wish that I could talk about my feelings.


    wat was dit ookalweer

    RechterTwix schreef:
    Sometimes I wish that I could talk about my feelings.


    Waarom vind ik plotseling honderd potentiële usernames. Ik moet nog tot 12 mei met dit.

    Wiarda schreef:
    Ik wil zo graag nog een keertje terug naar Sprookjeswonderland. ;_;


    Awh :c Ik kan er heen wanneer ik wil haha. Enky ftw :Y)

    Are you fucking kidding me. Verander die fucking compeititie stand niet als je 'm toch weer terug verwijderd (cat) We hadden hoop. Nu komen we met de uitgerekende punten voor die finaleplek na de wijzinging, op de 23e plek. Fy competitie.atletikunie.nl damn you. 7359 punten redden we gvd niet, gezien alleen de fukcing nummer een meer punten heeft dan dat. Gvd. SAV moet in de finale. Meh. We want finale. But we not good enough. Damn you competitiestand.


    take me back to the basics and the simple life

    I'd like to not exist for a while.


    kindness is never a burden.

    Homan schreef:
    Waarom vind ik plotseling honderd potentiële usernames. Ik moet nog tot 12 mei met dit.


    18 mei over here. :'D


    OTOFT: Slaaaaapen. Zo heerlijk slapen. Weg van alles en iedereen naar Dromenlandje toe. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    18 mei over here. :'D


    OTOFT: Slaaaaapen. Zo heerlijk slapen. Weg van alles en iedereen naar Dromenlandje toe. <3


    Hahaha sterkte yo. Ik denk dat we beide wel geleerd hebben dat weddenschappen niet zo leuk zijn (tenzij je wint)

    Homan schreef:
    (...)

    Hahaha sterkte yo. Ik denk dat we beide wel geleerd hebben dat weddenschappen niet zo leuk zijn (tenzij je wint)


    Jup... :'D
    Geluk bij een ongeluk dat ik wél al heb meegemaakt hoe het is om te mogen winnen. Ghehehe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    You did NOT say that! Omg..

    Het is wel erg gemakkelijk om het gewoon niet te maken nu ik weet dat het maar vijf keer hoeft. Poef motivatie. :') Dusss, Winter Soldier AU of werken aan dat lopende verhaal?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Homan schreef:
    Waarom vind ik plotseling honderd potentiële usernames. Ik moet nog tot 12 mei met dit.


    Oh, oh, ik zag vanmiddag nog reclame voor Homan op een groot televisiescherm in Groningen. :'D
    Maar dat was een tuinbedrijf, of iets dergelijks.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Damnit, hoe heet dat blauwe Q'tje in je tabblad ook alweer?
    Nvm, het is een favicon.

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 22:31 ]


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    Het is wel erg gemakkelijk om het gewoon niet te maken nu ik weet dat het maar vijf keer hoeft. Poef motivatie. :') Dusss, Winter Soldier AU of werken aan dat lopende verhaal?


    Lopende verhaal. Perciver. (cat)


    OTOFT: Bed, here I come! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je mag dan een van de vrienden van mijn vriend zijn, als je je vriendin zo blijft behandelen geef ik je een trap in je ballen.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    I don't want you around.


    Feel the fire, but do not succumb to it.