• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik heb zo'n gevoel dat ik vannacht over The Flash ga dromen. Deze episode heeft echt zo'n impact om me gemaakt :')

    En nu naar bed!

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 23:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nou. Zojuist mijn relatie beëindigd.. heftig.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Don't leave me..


    wat was dit ookalweer

    En toen was ik ineens 17. Vet vreemd.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Maleficia schreef:
    Nou. Zojuist mijn relatie beëindigd.. heftig.


    Sterkte!


    "Ignite, my love. Ignite."

    I am so excited and I just can't hide it. ^^


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Plof, de kip. Hahaha.

    Blackthorn schreef:
    (...)

    Sterkte!

    Bedankt!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik heb de liefste stiefvader ooit. ^^


    Caution first, always.

    Ja, of cours wil ik nog voor m'n wedstrijd je fiets over en weer sleuren naar de fietsenmaker. (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hahaha, super grappig ja, ik had een half jaar geleden een vriendje en dat is nogsteeds DE grap van t jaar. (cat)


    wat was dit ookalweer

    Alsjeblieft, ben vandaag geen ziek monster. Ik ben zelf al ziek genoeg en kan echt niet voor jou gaan zorgen, Sickzilla.


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    Alsjeblieft, ben vandaag geen ziek monster. Ik ben zelf al ziek genoeg en kan echt niet voor jou gaan zorgen, Sickzilla.

    Nooo, beterschap buddy. Aan jullie allebei. :C


    Wie had gedacht dat ik ooit nog een cd zou kunnen kopen in een actual winkel. Wauw.


    Caution first, always.

    Van die mensen die de ene keer zo lief en knuffelig en aanhankelijk tegen je doen alsof ze xtc hebben geslikt, maar die je het andere moment straal negeren en kortaf tegen je doen. Just no. :'D

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 11:23 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Remember May 2nd, 1998.


    kindness is never a burden.