• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Wrestler schreef:
    ... en jij zegt dat je me kent? Ziet het ernaar uit dat ik me vermaak?


    † Love? I want to sleep.

    In de vakantie ben ik gewoon bezig met schoolwerk. Ik ben trots op mijzelf. :W


    Pretty is just a pretty word.

    En daar gaat mijn hoop.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wanneer je voor je mbo opleiding moet beginnen met groep 7 & 8 rekenen, omdat je al 8 jaar geen rekenen meer hebt gehad.

    Het was natuurlijk ook complete waanzin om te geloven dat men ergens in Nederland nog een cd kan kopen, holy shit. Zoek het maar uit.


    Caution first, always.

    Taart taart taart, overal taaaart


    i put the fun in funeral

    Ik heb zo'n zin in de kermis die volgend weekend van start gaat. Alleen jammer dat hij niet nu begint, want nu is het vakantie --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Toen had ik Bioshock Infinite ook uitgespeeld. Wat nu te spelen?

    Ik vind twee weken ongesteld zijn echt teveel.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Stomme, stomme printer.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik hoop echt dat de klik die wij hadden volgend school jaar terug komt... ik mis je als vriend.
    Waarom moet ik nu weer gevoelens voor je hebben en waarom heb jij gevoelens voor mij GEHAD.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Douchebag;
    Someone who has surpassed the levels of jerk and asshole, however not yet reached fucker or motherfucker. Not to be confuzed with douche.

    Ik zweer, ik wist niet dat fucker en motherfucker hoger waren dan douchebag. :') Ik moet een sociaal leven krijgen en niet op zaterdag achter een pc zitten.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Blurryface schreef:
    (...)
    Nooo, beterschap buddy. Aan jullie allebei. :C


    Wie had gedacht dat ik ooit nog een cd zou kunnen kopen in een actual winkel. Wauw.


    Thank you. <3 Het viel wel mee met hem, maar nu heeft hij een spel op de laptop gedownload, aangezien hij vond dat hij die verdiende, lol. Dus het getyp gaat nu op mijn telefoon gebeuren. Spelfouten en slechte zinsopbouw, heeeere I come!


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Thank you. <3 Het viel wel mee met hem, maar nu heeft hij een spel op de laptop gedownload, aangezien hij vond dat hij die verdiende, lol. Dus het getyp gaat nu op mijn telefoon gebeuren. Spelfouten en slechte zinsopbouw, heeeere I come!

    Hahaha, ik heb alle vertrouwen in je, my friend. ^^


    Omg, ik begrijp dat mensen kinks hebben en dat in fanfiction willen verwerken, maar hoe moet ik dit serieus nemen? :")


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Hahaha, ik heb alle vertrouwen in je, my friend. ^^


    Omg, ik begrijp dat mensen kinks hebben en dat in fanfiction willen verwerken, maar hoe moet ik dit serieus nemen? :")


    Waarom wil ik nu weten wat voor kink t is? (cat)


    wat was dit ookalweer