• Dit is de 2.0 versie van deze RPG. Ik heb hem al eerder geopend -ongeveer 4 maanden geleden- maar om verschillende reden heb ik het toen compleet verwaarloosd. Vandaar dat ik nu een 2e versie heb gemaakt.


    BEHIND THE CAMERAS •

          Youtube. Een site met miljarden filmpjes en minstens zo veel gebruikers. Deze fragmenten lopen uit een van Muziek tot Games en van Humor tot Leerstof. Een site waar mensen hun video's posten in de hoop dat het een hit wordt. Naast de zangers, zangeressen en bands die hun muziekvideo's hier uploaden en mensen die zogenaamde "humoristische" video's van hun huisdier online zetten, is er ook nog een groep mensen die deze sociale media site heel serieus nemen. Mensen wiens baan af hangen van de personen die hun online bekijken, hun zogenaamde subscribers. Mensen van wie bijna hun hele leven op camera's staat vast gelegd en ze voor de eeuwigheid verenigd hebben met het monster wat wij allemaal "het internet" noemen. Mensen die kunnen leven van het geld dat ze door dit medium verdienen.
    Het klinkt allemaal o zo simpel en geweldig, een camera voor je neus zetten, even lief glimlachen en wat grappen maken, en het vervolgens op deze site plaatsen om zo slapend geld te verdienen. Kortom, wat lijkt het pérfecte leventje.
          Dit is echter wel een leven met een bijsluiter. Een bijsluiter waarop staat dat dit leventje wat een paar seconden geleden nog zo ideaal leek kan leiden tot overmatige stress, paniekaanvallen en andere ziektes. Maar daar naast is er nog iets anders, iets wat misschien nog wel erger is dan de net genoemde kwalen. Geheimen. Want als je hele leven online staat, open en bloot voor iedereen die het maar wilt bekijken, waar laat je die dan? De enige manier om ze dan te bewaren is door ze binnen te houden, veilig binnen de muren van je schedel waar niemand bij kan komen. Maar, als je al je geheimen binnen houdt, als ze zich op blijven stapelen en je aan niets anders kan denken, hoelang duurt het dan nog, totdat je knapt?


          Het leven van deze zogenoemde YouTubers is lang niet altijd rozengeuren en maneschijn. Bij sommigen van hen is het in hun jeugd al mis gegaan en hebben zich daar al problemen gevormd, hoewel bij de meeste de grootste geheimen -en dus ook problemen- zijn ontstaan als gevolg van de fame.
          Voordat het te ver uit de hand loopt besluit een handje vol YouTubers er even tussen uit te glippen en wat tijd vrij te maken om wat verder tot rust te komen in Italië. Hoewel het in de eerste instantie een geweldig idee lijkt om op vakantie te gaan met mensen die je compleet begrijpen en je daarnaast ook nog geweldige video's te kunnen maken met de mensen die je je vrienden noemt, is het nog maar de vraag of ze je wel helemaal snappen. Want geheimen blijven geheimen, totdat iemand ze ontdekt, nietwaar? Wie vertrouw je de meest kostbare informatie over jezelf toe, als je er überhaupt al iemand mee vertrouwt. Wat als je geheim ineens niet zo geheim meer blijkt te zijn? En wie is de eerste bij wie de bom compleet barst?

    R O L L E N •

    ALLE ROLLEN ZITTEN VOL!
    Guys
    • Daniel "Dan" James Howell aka. Danisnotonfire || Phxntasia || 1.3
    • Amazon D. Eldorro aka. SugaDrawingsOC|| Bloody_Mary || 1.4
    • Philip "Phil" Michael Lester aka. Amazingphil || ErenYeager || 1.2
    • Felix Kjellberg aka. Pewdiepie || ErenYeager || 1.4
    • [R] || Shawn || 1.6
    • Will Darbyshire aka. Willdarbyshirefilm || Drifted || 1.4
    • [R] Don aka. GameMeneer || Equine || 1.5
    • Joseph "Joe" Sugg aka. Thatcherjoe || Phxntasia || 1.6

    Girls
    • [R] || xJustMeself
    • [R] Zoe Sugg aka. Zoella || xGwenxVeerx || 1.3
    • Marzia Bisognin aka. Cutiepiemarzia || xMarshMellohw || 1.3
    • Tessa Goad aka. TessarrGoad || Alvarez || 1.3
    • Bethany Mota aka. Macbarbie07 || Allete || 1.3
    • [R]Deveney aka. Cutiegaming || Equine || 1.4


    Je mag zowel een bestaande YouTuber kiezen als een zelfbedachte. Als je vragen hebt (over iemand of het RPG zelf) mag je ze natuurlijk altijd stellen :3
    I N V U L L I J S T •

    Naam:
    Username:
    Subscribers:
    Stijl: (als in Vlogger, Beauty, Gaming, enzovoort.)
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Probleem:
    Extra:

    R E G E L S •

    • Schrijf stukjes van minimaal 200 woorden.
    • Geen perfecte personages, iedereen heeft goede en slechte kanten.
    • Reserveringen blijven 4 dagen staan. Meldt het als je langer de tijd nodig hebt.
    • Denk eerst goed na voordat je mee gaat doen, ik heb liever niet iemand die er na 2 posts mee stopt.
    • Wees realistisch. Mensenverdienen niet zo makkelijk 30 miljoen subscribers (tenzij je PewDiePie bent :3 ) en er zullen ook zeker geen grote YouTubers zijn van 14 jaar.
    • 16+ mag maar hou het een beetje netjes.
    • Geen ruzie, vecht dat maar uit in jullie gb. Binnen de RPG mag het natuurlijk wel.
    •.Alleen ik (Phxntasia) open nieuwe topics.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 12:48 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Hopelijk is mijn beginnetje aan mijn rol prima! :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik denk er nog even over na, maar dit klinkt als een leuke RPG.
    Moet echt elk personage een probleem hebben of kan er ook iemand tussen zitten die (misschien omdat hij/zij net begonnen is, idk) nog geen problemen heeft en de anderen daar in Italië juist niet kan en wil begrijpen? Dat daar dan juist weer de problemen van komen?


    :)

    Libera schreef:
    Ik denk er nog even over na, maar dit klinkt als een leuke RPG.
    Moet echt elk personage een probleem hebben of kan er ook iemand tussen zitten die (misschien omdat hij/zij net begonnen is, idk) nog geen problemen heeft en de anderen daar in Italië juist niet kan en wil begrijpen? Dat daar dan juist weer de problemen van komen?


    Hmmm... Dit zou op zich wel kunnen als je dat graag zou willen. Alleen moet je er dan wel rekening mee houden dat je personage niet te 'perfect' wordt, want iedereen heeft wel struggles in het leven. Maar als dat lukt, dan mag je dat zeker doen!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Yay, ik wil wel! Zit alleen te twijfelen of ik een redelijk bekende youtubester moet pakken of juist een iets minder bekende

    (voornamelijk te twijfelen tussen Zoella/CutiePieMarzia/Baylee Jae/Brizzy Voices)


    En ik freakte hem helemaal toen ik je naam zag. ZO van PHAN OMG I LOVE PHAN PHAN IS MAH LIFE


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    Doe trouwens maar Zoe :) denk dat dat wel leuk is. Zal kijken of ik morgen of maandag mijn rol kan posten maar dan ben ik helaas weg...


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    (MT.)


    How far is far


    Naam: Philip "Phil" Michael Lester.
    Youtube naam: AmazingPhil.
    Subscribers: 2,3 miljoen.
    Stijl: Phil zet vooral vlog's, challenges, en video's over zijn opinies over het leven op zijn channel. Ook zet hij nog wel eens een paar video's online waar Daniel Howell "Danisnotonfire" in te zien is, waarin ze meestal AmazingDan of een aantal rare challenges in doen, of gewoon vragen van fans beantwoorden. Ook heeft hij een account waar hij video's op post die hij niet leuk of interessant genoeg vindt voor op zijn gewone channel. Deze channel heet; "LessAmazingPhil".Ook heeft hij een gaming channel opgericht samen met Daniel Howell, "DanAndPhilGAMES" genaamd.
    Leeftijd: Phil is achtentwintig jaar oud, 30 Januari 1987.
    Innerlijk: Phil mag dan wel achtentwintig zijn, hij gedraagt zich niet bepaald naar zijn leeftijd. Phil kan om de kleinste dingen ontzettend enthousiast worden, en ziet overal het goede wel van in. Het van alles en iedereen het goede inzien is ondanks Phil het niet zo ziet best een valkuil op sommige momenten. Phil gelooft niet in slechte mensen en dingen, en geeft alles en iedereen een gelijke kans, wat ook wel weer een goede kant van hem is. Als Phil eenmaal ergens enthousiast over is raakt hij er al snel geobsedeerd mee en draaft er dan soms een beetje te erg over door. Integendeel tot zijn nogal snelle enthousiasme, kan Phil ook erg snel gekwetst zijn. Hij weet meestal ook wel dat sommige mensen, zoals zijn vrienden het niet menen, maar door sommige opmerkingen gaat hij ontzettend aan zichzelf twijfelen. Hij is gewoon een kwetsbare sensitieve jongen, en word vaak gezien als onschuldig, puur omdat hij overal zo positief en soms ook kinderlijk over denkt. Phil zelf denkt echter dat hij alles behalve onschuldig is. Hij probeert het beste van het leven te maken, en het maximale eruit te halen. Zijn soms onuitputtelijke humor is ook opmerkelijk aan hem. Lachen is immers het geen wat hij het liefst doet. Hij heeft altijd wel een droge opmerking klaar liggen, en maakt anderen vaak aan het lachen wat ook een van de dingen is die hij graag doet; mensen opvrolijken. Hij vind het alles behalve leuk als mensen, en vooral zijn naasten zich down voelen, en probeert er dan ook letterlijk alles aan te doen om hun weer te laten lachen, en dat gaat soms ook ten kosten van hemzelf. Phil is erg meelevend, en neemt de problemen van anderen personen soms iets te persoonlijk op. Hij wilt de wereld graag verbeteren door de mensen te laten lachen, en dat is soms moeilijk om vol te houden, ook omdat hij ook best met zichzelf zit op zijn tijd. Ook voelt hij zich ontzettend snel schuldig over iets, terwijl hij er soms echt niets aan kon doen. Hij is nou eenmaal ontzettend awkward, wat de meeste grappen van hem juist tot succes maakt. Hij is ontzettend goed in het sociale gebeuren, en kan met vrijwel iedereen over weg. Hij heeft er dan ook een hekel aan om chagrijnige mensen om zich heen te hebben, of om te weten dat sommige mensen boos op hem zijn of hem misschien wel niet mogen. Hij is bang om afgestoten te worden, en om alleen gelaten te worden. Hij is nou eenmaal graag onder de mensen, en wilt graag leuk gevonden worden zodat het ook minder waarschijnlijk is dat hij ooit alleen achter gelaten zou worden. Hij komt misschien zelfverzekerd over buiten, maar van binnen is hij dat totaal niet. Als hij mensen op kan vrolijken is hij ook wel zelfverzekerd, want dat is nou eenmaal het geen wat hij het best kan, maar hij vind zichzelf ondanks de vele goede pluspunten aan hem maar niets. Hij heeft zijn hart op de goede plek zitten, en heeft echt een zogezegd "hart van goud". Hij is bang om mensen te kwetsen en pijn te doen, maar doet negen van de tien keer het goede. aar ook hij heeft wel eens zijn slechte dagen, en is dan ontzettend down, en zelfs voor hem is het dan moeilijk om nog positief te blijven denken. Maar over het algemeen is Phil gewoon een hyperactieve stuiterbal vol energie, die ontzettend om mensen geeft, en als geen ander mensen op kan vrolijken.
    Uiterlijk: Phil is te omschrijven als een lange slungel met een eigen stijl en bijna altijd een lach op zijn gezicht. Met zijn 1,88 komt hij toch wel boven de meeste mensen uit. Hij heeft een normale lichaamsbouw, en heeft een erg bleke huid. Zijn uiterlijke kenmerk is toch wel zijn zwart/blauw geverfde haar, wat altijd in hetzelfde model zit., en zijn huid nog bleker laat lijken. Ook zijn zijn ogen nogal opvallend aan zijn uiterlijk. Met zijn fel blauwe ogen kan hij boekdelen spreken, en vallen dof uit als hij ergens mee zit. Een goede geheimenbewaarder maakt dit dan ook niet van hem. Verder heeft hij een smal gezicht, met uiteraard een smalle neus en lippen. Zijn kleding bestaat meestal uit skinny jeans, een opvallend shirt met opdruk, en doodnormale gympen. Aan sieraden doet Phil zelden, en als hij ze draagt zullen het enkel een paar armbandjes zijn. Ook draagt hij weleens een bril, maar meestal draagt hij zijn lenzen. Maar over het algemeen staat een lach Phil het aller best.
    Geschiedenis: Phil is opgegroeid in Rawtenstall, England, UK. Als kind was hij nogal op zichzelf, en had andere interesses dan de meeste kinderen van zijn leeftijd, waardoor hij niet echt een zee van vrienden had. Het boeide hem niet echt dat hij geen zee van vrienden had, en deed vooral zijn eigen ding. Toch werd hij steeds onzekerder, en begon steeds meer aan zichzelf te twijfelen. Het zelfvertrouwen wat hij ooit was -was ver te bespeuren. Hij was altijd een prima leerling, maar toch bleef zijn gebrek aan zelfvertrouwen altijd een rol te spelen. Vaak voelde hij zich ontzettend alleen. Hij las nogal eens dingen over Youtube en Youtubers op internet, en besloot in 2006 ook maar een account aan te maken. Hij begon video's te maken, en postte ze op zijn Youtube channel om zijn zelfvertrouwen wat te helpen. Vreemd genoeg werkte dit idee uitstekend, en begon hij het steeds leuker te vinden en kreeg er steeds ietsje meer subscribers bij. Hij studeerde zonder enkele problemen af, en begon aan een studie rechten in London, waar hij Daniel Howell ontmoette. Dezelfde dag nog hadden ze contact via Skype, en spraken al gauw met elkaar af. Phil stelde Dan al snel voor in een van zijn video's, en werden langzaam maar zeker beste vrienden. Phil's leven zag er ineens een stuk beter uit toen Dan in zijn leven kwam. Niet heel veel later maakte Dan ook een eigen Youtube channel aan, en maakten ze regelmatig samen video's, spraken regelmatig af en besloten om later zelfs samen te gaan wonen in een appartement in Londen. Er kwamen steeds meer video's samen, en in 2013 kregen ze zelfs hun eigen radio show bij BBC1. Nog steeds wonen ze samen, en hebben inmiddels samen zelfs samen een Youtube channel.
    Probleem: Phil is erg snel onzeker, en voelt zich nogal snel overbodig en niets waard. De enige die keer op keer weer een glimlach op zijn gezicht getoverd krijgt is Dan. Dan houdt hem boven water en laat hem weer lachen. Daar Dan voelt hij zich weer iets waard. Dan maakt dus veel gevoelens bij Phil los, dus ook meer dan alleen een goede vriendschap. Phil heeft langzaam meer gevoelens voor Dan gekregen, wat dus ook wederzijds bleek te zijn. Ze zijn dus verwikkeld gekomen in een lastige relatie. Vooral omdat Phil niets liever wilt dan open zijn tegen over de wereld, en tegenover hun subscribers over hun relatie, en vind liegen over zoiets niet eerlijk. Hij wilt het erg graag vertellen, maar Dan wilt dit absoluut niet. Wat Phil nogal aan hem laat twijfelen. Straks vind dan hem toch niet leuk genoeg om eerlijk te zijn over hun relatie.
    Extra: Ook al heeft Phil het zelf niet helemaal door, is hij biseksueel.


    How far is far

    @xGwenxVeerx Hahaha, they're my life too :3
    Ik zal je er bij zetten! Trouwens, ik zag dat je nog redelijk nieuw bent op Q en dat je nog geen RPG's had gedaan, dus mocht je vragen hebben mag je me altijd een pb'tje sturen! Misschien is het niet nodig, maar toch (;

    @SteveRogers ik heb je rol goedgekeurd (Natuurlijk x3), dus ik heb het reservatie-tekentje voor je naam weggehaald (:

    [ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 0:52 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Phxntasia schreef:
    @xGwenxVeerx Hahaha, they're my life too :3
    Ik zal je er bij zetten! Trouwens, ik zag dat je nog redelijk nieuw bent op Q en dat je nog geen RPG's had gedaan, dus mocht je vragen hebben mag je me altijd een pb'tje sturen! Misschien is het niet nodig, maar toch (;

    @SteveRogers ik heb je rol goedgekeurd (Natuurlijk x3), dus ik heb het reservatie-tekentje voor je naam weggehaald (:

    Haha, dank je c:


    How far is far

    Ik wou zoella maar die is al geclaimd dus neem ik wil cutiepiemarzia :D


    A horse of course

    Daggers went 901FreeAtLast


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sorry, ik was bij mijn oma en die hebben geen internet en was het vergeten door te geven. Ik maak mijn rol zo snel mogelijk aan.


    Vampire + Servant = Servamp

    Hm, Ik zit te twijfelen of ik Poods er nog bij moet nemen


    How far is far

    Doe voor mij Poods dan ook maar, als het te veel wordt zeg ik het en laat ik de reservering wel vallen. Anders heb ik er spijt van haha


    How far is far

    Ik denk dat ik me toch uitschrijf, sorry! Ik ga dit speeltopic wel volgen :3


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "