• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 mei 2015 - 23:42 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bostick schreef:
    Eten gaat best lastig met die piercing :W


    Oeh heb je een tong/lip piercing?


    kindness is never a burden.

    Maximoff schreef:
    (...)

    Oeh heb je een tong/lip piercing?


    Lippiercing, gister laten zetten, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vandaag maar eens besloten te kijken wat er allemaal op mijn 60GB memorycard van mijn tablet past. Divx bestanden wist ik al (15 min converteren), nu een dvd met twee afleveringen erop gegooid. Converteren: ongeveer 9 uur en 30 minuten resterend. .____.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bostick schreef:
    (...)

    Lippiercing, gister laten zetten, hahah.


    Awesomeness. Ik wil ook één, maar mag niet van mijn ouders, dus neem ik een neuspiercing, wat blijkbaar wel mag (':


    kindness is never a burden.

    Arianne schreef:
    Vandaag maar eens besloten te kijken wat er allemaal op mijn 60GB memorycard van mijn tablet past. Divx bestanden wist ik al (15 min converteren), nu een dvd met twee afleveringen erop gegooid. Converteren: ongeveer 9 uur en 30 minuten resterend. .____.


    Succes!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maximoff schreef:
    (...)

    Awesomeness. Ik wil ook één, maar mag niet van mijn ouders, dus neem ik een neuspiercing, wat blijkbaar wel mag (':


    Haha lol. Als alles goed gaat (heb er eerder een gehad en dat ging fout na 3 dagen) dan wil ik er na de genezing een ringetje in doen (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Haha lol. Als alles goed gaat (heb er eerder een gehad en dat ging fout na 3 dagen) dan wil ik er na de genezing een ringetje in doen (:


    Wat is het nu dan? Een bolletje?


    kindness is never a burden.

    Maximoff schreef:
    (...)

    Wat is het nu dan? Een bolletje?


    Ja, je begint altijd met een staafje. Dat is voor de zwelling (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Boekverslag 1 is af. Feest. :Y)

    Nu nog een heel tweede verslag binnen een paar uur hahahahahahahahahelp.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bostick schreef:
    (...)

    Ja, je begint altijd met een staafje. Dat is voor de zwelling (:


    Aha. And I did not know that (':


    kindness is never a burden.

    Bostick schreef:
    (...)

    Succes!

    Dank je! Gelukkig veranderde een kwartiertje later de 9,5u in 2,5u. (: Hopelijk gaat de tijd nog wat verder omlaag.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Maximoff schreef:
    (...)

    Aha. And I did not know that (':


    Haha nu wel ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh god ik moet mijn chill echt eens gaan zoeken, want dit is niet okay. :'D


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nog een uur en dan ben ik eindelijk thuis. C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    Nog een uur en dan ben ik eindelijk thuis. C:


    Jammer dat ik gister geen bericht heb gehad dat jullie terug waren, anders had je ons gezien :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.