• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 mei 2015 - 23:42 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bostick schreef:
    (...)

    Jammer dat ik gister geen bericht heb gehad dat jullie terug waren, anders had je ons gezien :c


    We gingen eten en toen films kijken en toen een keertje naar bed. ;x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wiarda schreef:
    Boekverslag 1 is af. Feest. :Y)

    Nu nog een heel tweede verslag binnen een paar uur hahahahahahahahahelp.


    Hup Jip! Een paar uur is ruim voldoende tijd om wat onzin te typen. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Verdomme. Hik. Ga weg >.<


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Zoveel werk nog te doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    We gingen eten en toen films kijken en toen een keertje naar bed. ;x


    Aww


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja hoor, in de schuur douchen is geweldig. Ik moet alleen niet te veel bewegen, dan zijn er ook geen enge kraakgeluiden, en niet naar de dode spinnen boven me kijken of letten op de zaag links, dan komt het allemaal wel goed. Yay. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ja hoor, in de schuur douchen is geweldig. Ik moet alleen niet te veel bewegen, dan zijn er ook geen enge kraakgeluiden, en niet naar de dode spinnen boven me kijken of letten op de zaag links, dan komt het allemaal wel goed. Yay. :W

    Nu vraag ik me toch echt af hoe dat zit, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    Ja hoor, in de schuur douchen is geweldig. Ik moet alleen niet te veel bewegen, dan zijn er ook geen enge kraakgeluiden, en niet naar de dode spinnen boven me kijken of letten op de zaag links, dan komt het allemaal wel goed. Yay. :W

    Dat is erg. :x Dan mag ik echt niet klagen, want hoewel onze douche ook buiten werking is, heeft mijn vader een mini douche gemaakt voor ons om in te douchen. Ik vind dat ding nog steeds niks (zo krap!) maar het is beter dan in de schuur douchen. Succes ermee!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    En nu hopen dat mijn leraar voor de verandering wel snel terug mailt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bostick schreef:
    (...)
    Nu vraag ik me toch echt af hoe dat zit, hahah.


    Onze badkamer wordt gerenoveerd. Daar is op dit moment dus geen plafond, laat staan een werkende douche. Het duurt nog minstens drie weken tot we er weer iets mee kunnen, dus voorlopig staat er een douchecabine in de schuur, ergens tussen die fietsen en de grasmaaier. Het is beter dan niets, maar ik ben geen fan. D:



    Arianne schreef:
    (...)
    Dat is erg. :x Dan mag ik echt niet klagen, want hoewel onze douche ook buiten werking is, heeft mijn vader een mini douche gemaakt voor ons om in te douchen. Ik vind dat ding nog steeds niks (zo krap!) maar het is beter dan in de schuur douchen. Succes ermee!


    Het was eigenlijk de bedoeling dat er een tijdelijke douche op de wc boven zou komen, maar dat bleek niet te passen, helaas. Ergens in huis zou inderdaad fijner zijn geweest, haha.
    Dankje. Jij ook succes met jullie doucheproblemen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het was eigenlijk de bedoeling dat er een tijdelijke douche op de wc boven zou komen, maar dat bleek niet te passen, helaas. Ergens in huis zou inderdaad fijner zijn geweest, haha.
    Dankje. Jij ook succes met jullie doucheproblemen. ^^


    Het klinkt wel grappig als ik er zo over nadenk, hahah. Maar balen dat het wel 3 weken gaat duren. Succes!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uuugh, schrijf je dan in eerste instantie ook niet in voor een RPG als je het te druk hebt (cat) En gezien de redenen van drukte die jullie geven, lijk ik het Veel drukker te hebben...
    Als ik eens per week kan posten, moet jullie dat vast ook lukken.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 17:36 ]


    Stenenlikker

    Bostick schreef:
    (...)

    Het klinkt wel grappig als ik er zo over nadenk, hahah. Maar balen dat het wel 3 weken gaat duren. Succes!


    Nou ja zeg. Lach maar om mijn leed. (no_chears) Nah, dat is de reactie van heel veel mensen, en ik kan het ook wel begrijpen. Maar ik heb gelukkig geen ergere dingen om over te klagen, dus kan ik me druk maken over douchen in de schuur. Ik overleef het wel, vermoed ik. :') Dankje!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    'T jeukt zo, maar ik mag er niet aankomen D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lost The Game. :c


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it