• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 mei 2015 - 23:42 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mijn keel doet zo'n pijn ik denk dat ik morgen geen stem meer heb

    -

    [ bericht aangepast op 11 mei 2015 - 6:47 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh please, stop. Just stop.


    † Love? I want to sleep.

    Mehh. I dont wanna go to school yet.


    take me back to the basics and the simple life

    Ik wil een eenhoorn zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Uit onderzoek blijkt dat Nederlanders geen moeite hebben met homo's, maar wel met hun gedrag." Bedankt voor dat stukje onlogica, radio. Meer typisch "ik ben niet homofoob, maar" is niet mogelijk. Omfg, dit is triest. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    "Uit onderzoek blijkt dat Nederlanders geen moeite hebben met homo's, maar wel met hun gedrag." Bedankt voor dat stukje onlogica, radio. Meer typisch "ik ben niet homofoob, maar" is niet mogelijk. Omfg, dit is triest. :')


    Ja echt hé. Vanmorgen ook op het nieuws: "Wij Nederlanders hebben meer respect gekregen voor homoseksuelen, maar vinden het niet prettig om ze in het openbaar te zien zoenen." Yeah right.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Let the random crying stop, please..
    En waar is iedereen als je een knuffel nodig hebt? Zelfs de kat is er niet..

    Bostick schreef:
    (...)

    Ja echt hé. Vanmorgen ook op het nieuws: "Wij Nederlanders hebben meer respect gekregen voor homoseksuelen, maar vinden het niet prettig om ze in het openbaar te zien zoenen." Yeah right.


    Ik vind het sowieso niet fijn om mensen in het openbaar met elkaar zien zoenen (dan bedoel ik echt tongzoenen en niet een kusje). Maakt niet uit welk geslacht ze hebben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blackthorn schreef:
    (...)

    Ik vind het sowieso niet fijn om mensen in het openbaar met elkaar zien zoenen (dan bedoel ik echt tongzoenen en niet een kusje). Maakt niet uit welk geslacht ze hebben.


    Ze hebben het er hier om een gewoon kusje geloof ik. Ik vind het zelf ook niet echt fijn als mensen elkaar af lopen te lebberen op straat, maar een kusje als afscheid of tussendoor vind ik wel kunnen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan hier zo boos om worden.

    Square schreef:
    "Uit onderzoek blijkt dat Nederlanders geen moeite hebben met homo's, maar wel met hun gedrag." Bedankt voor dat stukje onlogica, radio. Meer typisch "ik ben niet homofoob, maar" is niet mogelijk. Omfg, dit is triest. :')


    Inderdaad. Way to go, Nederland -.-


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Muh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eindelijk weer een nieuwe GoT aflevering. ^^


    kindness is never a burden.

    Waarom ga je meteen weer weg? Had ik niet duidelijk gemaakt dat ik erg behoefte heb aan een intiem moment met je?