• Is hier nog geen topic over?

    Morgen beginnen de eindexamens en ik ben echt bang. Ik weet niet wanneer ik er klaar voor ben en dat is echt niet fijn. Ik heb ook niet echt veel gedaan nog. Economie heb ik maandag en daar heb ik wel heel veel voor gedaan, maar Nederlands niet. Nu is Nederlands mijn beste vak, maar toch maak ik me echt zorgen. Gelukkig heb ik de rest van de week vrij, maar die volgende week geschiedenis, Frans, wiskunde en Engels. Feest. Het is zo stom dat geschiedenis een heel ander examen is en dat ik nu al helemaal niet weet waar ik aan toe ben xd.

    Dus, hoe zit het met jullie? Zijn jullie er klaar voor of hebben jullie nog tips?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Nederlands was ook mijn beste vak en toen had ik een 4.

    Maar ik heb nu exxamens voor mijn mbo en tot nu toe gaan die wel heel goed, en daarvoor was ik ook echt bang...Dus het komt vast aallleemaaal goed!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik herken dit echt zo erg. Ik ben zo ontiegelijk bang voor Maandag.
    Het ergste voor mij is woensdag wiskunde.


    Can't control my second personality

    Andersen schreef:
    Nederlands was ook mijn beste vak en toen had ik een 4.

    Maar ik heb nu exxamens voor mijn mbo en tot nu toe gaan die wel heel goed, en daarvoor was ik ook echt bang...Dus het komt vast aallleemaaal goed!


    Thanks haha dat is heel...motiverend :')
    Ach, het zal wel goed komen. Voor de vorige tekstverklaring had ik een 7.6. Dat was het hoogste van de klas haha. We shall see.

    Nog succes met je examens! Komt goed! (:


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Involved schreef:
    Ik herken dit echt zo erg. Ik ben zo ontiegelijk bang voor Maandag.
    Het ergste voor mij is woensdag wiskunde.


    Ik maak me denk ik minder zorgen dan ik me zorgen moet maken voor wiskunde. Ik had voor de laatste toets een 6.4 en dat was waar ik alles voor moest leren. Ze hadden die toets ook nog eens lastiger gemaakt dan het examen, maar goed, dat betekent niet dat ik niets meer hoef te doen. Maar het komt heus wel goed met wiskunde bij jou!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb voor mijn doen echt slecht geleerd. Voor normale toetsen stamp ik alles in mijn hoofd totdat ik er zeker van ben dat ik een 7 of 8 ga halen, maar bij de examens kan dat niet en het frustreert me. Hoewel ik vorige week wat stress had, is dat nu helemaal weg, omdat ik tegen mezelf heb gezegd dat het me gaat lukken en dat ik doe wat ik kan. That was a relieve. :d
    Het enige vak waar ik echt tegenop kijk, zoals gewoonlijk, is geschiedenis. Vooral ook, omdat ik niet weet wat ik kan verwachten.
    Economie gaat morgen gewoon goed komen bij jou! - en bij mij -

    We will pass!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik heb ze volgend jaar pas dus ik kan mijn ervaringen niet delen. :') Veel succes in ieder geval!


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik begin morgen met Nederlands. Ergens heb ik het gevoel dat ik nog helemaal niet besef dat morgen mijn examens beginnen, want ik maak me er nog helemaal niet druk over (behalve ergens in mijn onderbewuste, ik heb de afgelopen vakantie al meerdere keren gedroomd dat ik examens moest maken en dat niks lukte). Mijn examens waarvoor ik voor mijn gevoel het meest moet leren, zitten allemaal in de tweede week.
    Ik denk dat het het makkelijkst is om je te beseffen dat het allemaal stof is die je al eerder gehad hebt en dat het in principe net als andere toetsen is, maar dan wat langer. Als je de afgelopen 6/5/4 jaar middelbare school bent doorgekomen, dan zou dit in principe ook moeten lukken, denk ik dan tenminste.
    Heel veel succes voor iedereen die ook examen moet doen! (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Veel succes! Komt allemaal wel goed. c:
    Ik ben Belg, dus ik heb geen speciale eindexamens, hoewel ik in juni wel mijn laatste examens van het middelbaar heb. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    So scared. Heb ook geen kut uitgevoerd deze vakantie, as usual. Ik heb mezelf altijd verteld dat wat er ook gebeurd, ik gewoon keihard ga knallen met mijn eindexamens. Nu is morgen mijn eerste examen (Nederlands) en wat heb ik nou precies gedaan? Twee oude examens gemaakt van Wiskunde. Nu ben ik voor morgen niet echt bang, aangezien Nederlands me altijd goed afgaat. Ik ben van plan vandaag nog een pilot examen ervan te maken (de enige die er is voor dit vak) en daarna moet ik ook écht beginnen aan kunstgeschiedenis, wat ik dinsdag heb. Ik heb zo totaal geen idee wat ik daarvan moet verwachten.
    Over wiskunde, wat ik woensdag heb, heb ik gemixte gevoelens. Wiskunde is altijd al mijn slechtste vak geweest en ik sta er nu een 5.8 voor. Maar toen ik die oude examens ging maken, had ik de eerste keer een 6.9 en de tweede keer een fucking 7.8. Snap er niks van.


    i put the fun in funeral

    Ik heb vorig jaar examen gedaan en ben volgend jaar pas weer aan de beurt, maar ik wil wel alvast iedereen succes wensen die dit jaar eindexamens moet afleggen. Jullie kunnen het! *O*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Weet je, ik heb ook nooit de motivatie om een heel examen te maken. Na elke vraag kijk ik bij de antwoorden en dan denk ik ach, als ik dat erbij gedaan had, was ie wel goed geweest en dan stop ik ermee en ga ik naar een ander vak xd.
    Het stelt me enigszins gerust dat ik ook hier hoor dat men eigenlijk nog niet zoveel gedaan heeft haha


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Aah het gaat allemaal goedkomen. Ik heb examens gedaan in 2012, was niet heel goed voorbereid, was nog aan het hospiteren gedurende mijn examenperiode en ik heb me er doorheen geslagen (met twee onvoldoendes weliswaar, ik had ondanks al mijn goede cijfers voor Nederlands in de voorbereiding een 4.8 en wiskunde was zoals altijd te moeilijk, maar ik had ook hoge cijfers op examens waar ik dat niet op had verwacht). In feite voelde het voor mij gewoon aan als een toetsweek, na de spanning die je altijd een beetje op de eerste dag hebt. Heel veel succes allemaal en ik ben er zeker van dat jullie geslaagd zullen zijn in juni!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb vorig jaar mijn examens gehad en ik wil iedereen heel veel succes wensen! Laat je niet te veel opnaaien door die examens en houd je hoofd koel, jullie kunnen het! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Dankjewel iedereen! <3


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Veel succes! Komt allemaal wel goed. c:
    Ik ben Belg, dus ik heb geen speciale eindexamens, hoewel ik in juni wel mijn laatste examens van het middelbaar heb. ^^


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful