• Is hier nog geen topic over?

    Morgen beginnen de eindexamens en ik ben echt bang. Ik weet niet wanneer ik er klaar voor ben en dat is echt niet fijn. Ik heb ook niet echt veel gedaan nog. Economie heb ik maandag en daar heb ik wel heel veel voor gedaan, maar Nederlands niet. Nu is Nederlands mijn beste vak, maar toch maak ik me echt zorgen. Gelukkig heb ik de rest van de week vrij, maar die volgende week geschiedenis, Frans, wiskunde en Engels. Feest. Het is zo stom dat geschiedenis een heel ander examen is en dat ik nu al helemaal niet weet waar ik aan toe ben xd.

    Dus, hoe zit het met jullie? Zijn jullie er klaar voor of hebben jullie nog tips?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Kauai schreef:
    Ik begin morgen met Kunst Algemeen en daarna Nederlands, dinsdag Duits en volgende week op maandag Geschiedenis, dinsdag Engels en donderdag Maatschappijwetenschappen. Ik sta echt heel hoog gemiddeld, een 7,8 voor alles, maar toch knijp ik 'm wel, hoor, het is zo'n mega ding en het telt voor de helft mee. Ik kan niet wachten tot de examens voorbij zijn, want ik wil gewoon van dat blok aan m'n been af en ik ga de dag na Maatschappijwetenschappen op examenreis naar Boston.

    Ik sta voor alles gemiddeld een 7 of hoger en ik voel de zenuwen ook aardig.


    Seasons will change, but I shall remain

    Pff. Ik sta 1 4,9 en 2 5,5-en :'D
    Ik ga dood aan de zenuwen hierzo.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2015 - 11:48 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    ooh heel veel succes iedereen!!

    Succes allemaal!
    En die zenuwen zijn echt niet nodig. Het is allemaal bekende stof (:


    I am an idiot, I move.

    Woensdag is mijn eerste examen, Nederlands. Wel spannend. Gelukkig heb ik tot nu toe niet lager dan een 7 gehaald voor een oefenexamen van Nederlands


    Firm believer of all that is magic

    Wat als ik moet plassen tijdens mijn examen ain't nobody got time for that.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Wat als ik moet plassen tijdens mijn examen ain't nobody got time for that.

    O mooi ik ben niet de enige die dit afvraagt :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Je mag gewoon gaan. Gezellig met de ssurveillant xd. You have time for that.


    I am an idiot, I move.

    Je hoeft echt niet bang te zijn voor je examens. Het zijn gewoon grote toetsen en de meeste vragen weet je gewoon. Sla vragen die je even niet weet over en begin gewoon met de makkelijkste. Je mag trouwens eten en drinken meenemen dus neem je favoriete snoep mee :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Arianne schreef:
    Succes iedereen!
    Ik heb twee jaar geleden examen gedaan en uiteindelijk viel het reuze mee.

    (...)
    Is dat Kunst Algemeen? Want voor dat examen hoef je niet echt te leren, als het tenminste nog hetzelfde is als twee jaar geleden. Als dat zo is, krijg je alle informatie gewoon voorgeschoteld en moet je vooral toepassen en interpreteren.

    Dat moest ik vorig jaar ook. Zo kreeg ik o.a. Andre Hazes en moest ik aangeven waarom dat nummer te vergelijken is met een ander nummer.

    Iedereen onwijs veel succes!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hoe zijn de eerste examens gegaan?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pfoe.. voor mij alweer twee jaar geleden.

    Heel veel succes allemaal!!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik heb net mijn eerste examen gehad en ik had ook geen flauw idee wat ik er van moest verwachten. Ik had Nederlands en er zat 1 heel moeilijk stuk in, maar de rest was wel te doen. Ik heb woensdag Duits en Biologie. Ik heb best veel geleerd maar ik ben zo bang dat ik ga zakken.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nou nou dat zit erop. Heb het allemaal maar net aan af gekregen! Ik vond 'm best wel lastig: veel multiple choice en dan ga ik altijd ontzettend twijfelen. De teksten zelf vond ik goed te doen. Ik heb al een beetje mijn antwoorden vergeleken met anderen en dat zag er wel geruststellend uit. Nu ga ik de echte antwoorden erbij pakken... Ben benieuwd.


    i put the fun in funeral

    HAHAHAHAHA economie wat een grap


    "I solemnly swear that i am up to no good."