• Is hier nog geen topic over?

    Morgen beginnen de eindexamens en ik ben echt bang. Ik weet niet wanneer ik er klaar voor ben en dat is echt niet fijn. Ik heb ook niet echt veel gedaan nog. Economie heb ik maandag en daar heb ik wel heel veel voor gedaan, maar Nederlands niet. Nu is Nederlands mijn beste vak, maar toch maak ik me echt zorgen. Gelukkig heb ik de rest van de week vrij, maar die volgende week geschiedenis, Frans, wiskunde en Engels. Feest. Het is zo stom dat geschiedenis een heel ander examen is en dat ik nu al helemaal niet weet waar ik aan toe ben xd.

    Dus, hoe zit het met jullie? Zijn jullie er klaar voor of hebben jullie nog tips?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    GESLAAGD!!!! Gefelicteerd iedereen die ook al gehoord heeft dat ze geslaagd zijn!


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Omg, mijn school gaat nu iedereen bellen D:


    Seasons will change, but I shall remain

    Gefeliciteerd! *O*
    En voor de mensen die nog niets weten of (nog) niet geslaagd zijn, geef de moed niet op!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 16:19 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben nog niet gebeld, maar ze zijn nu bezig met bellen met de geslaagde leerlingen :'D!


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik ben geslaagd! ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Geslaagd :'D!


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik hoop dat er op Twitter niet weer een stormloop aan 'geslaagt'-berichtjes komt. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gefeliciteerd aan iedereen die geslaagd is ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Geslaaaaagd <3
    Gefeliciteerd iedereen!


    i put the fun in funeral

    Gefeliciteerd aan alle geslaagden!


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd allemaaaaal!


    &#9825;

    Gefeliciteerd iedereen, en tot volgend jaar, dan ben ik aan de beurt! :')


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Yes, geslaagd! *\(^_^)/*


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Geslaagd met vier zevens en drie achten! Ga waarschijnlijk geschiedenis herkansen om te kijken of ik er een 9 van kan maken, maar mijn diploma is in ieder geval binnen! :)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben ook geslaagd gelukkig (:
    met één 5, vier 6'en, twee 7'ens,en een 9 ^^
    Al ga ik waarschijnlijk de 5, voor wiskunde herkansen.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be like the rest of them, darling