• Is hier nog geen topic over?

    Morgen beginnen de eindexamens en ik ben echt bang. Ik weet niet wanneer ik er klaar voor ben en dat is echt niet fijn. Ik heb ook niet echt veel gedaan nog. Economie heb ik maandag en daar heb ik wel heel veel voor gedaan, maar Nederlands niet. Nu is Nederlands mijn beste vak, maar toch maak ik me echt zorgen. Gelukkig heb ik de rest van de week vrij, maar die volgende week geschiedenis, Frans, wiskunde en Engels. Feest. Het is zo stom dat geschiedenis een heel ander examen is en dat ik nu al helemaal niet weet waar ik aan toe ben xd.

    Dus, hoe zit het met jullie? Zijn jullie er klaar voor of hebben jullie nog tips?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    SPECS schreef:
    De uitslag mag nu wel eens komen.:')


    Nog iets minder dan een weekje toch? Bij mij op school krijgen ze hem donderdag geloof ik.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Pffff ik ben zooo zenuwachtig
    Ik ben net aangenomen op mbo en als ik niet slaag is alles verpeeeest


    ♡

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Nog iets minder dan een weekje toch? Bij mij op school krijgen ze hem donderdag geloof ik.


    De normen worden inderdaad die ochtend bekend gemaakt (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Meruem schreef:
    (...)

    De normen worden inderdaad die ochtend bekend gemaakt (:


    Verschilt het per school dan of je wel of niet gebeld wordt? Ik weet dat je gebeld wordt als je gezakt bent, maar bij ons wordt je ook gebeld als je geslaagd ben, al doen ze de zakkers eerst.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Verschilt het per school dan of je wel of niet gebeld wordt? Ik weet dat je gebeld wordt als je gezakt bent, maar bij ons wordt je ook gebeld als je geslaagd ben, al doen ze de zakkers eerst.

    Verschilt inderdaad per school. Ik krijg tussen 3 en 5 te horen of ik geslaagd of gezakt bent, terwijl iemand anders het hoort om half 1 tot half 5. Bij mij is het zo dat je door je mentor wordt gebeld als je geslaagd bent.


    Seasons will change, but I shall remain

    Wij krijgen het donderdag te horen, maar we worden enkel gebeld als we juist niet geslaagd zijn haha


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik doe staatsexamen dus ik krijg pas over ruim een maand te horen of ik ben geslaagd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gebeld als je niet geslaagd bent word je overal, althans, zou niet weten hoe een school dat anders wil doen. Bij ons kon je opgeven of je ook gebeld wilde worden als je geslaagd was. Dat heb ik gedaan zodat ik lekker kan chillen met mijn mentor. Is het ook de norm dat iedereen donderdagavond naar zijn school gaat om cijfers te bekijken en elkaar te feliciteren/troosten?


    i put the fun in funeral

    Bij ons word je sowieso gebeld door je mentor, of je nou geslaagd of gezakt bent. Volgens mij is het wel zo dat ze de gezakten eerst bellen, maar dat weet ik niet zeker.
    En bij ons is het ook zo dat je ergens daarna (op dezelfde dag) naar school gaat om je cijfers te bekijken.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik ben zo zenuwachtig D: En iedereen herinnerd me er ook met plezier aan wat er donderdag is :')
    Bij ons op school komen ze langs als je gezakt bent, waarschijnlijk als er teveel leerlingen gezakt zijn bellen ze.
    Daarna moet je op school komen om je cijfers te bekijken.


    Don't be like the rest of them, darling

    ShallNotPass schreef:
    Ik ben zo zenuwachtig D: En iedereen herinnerd me er ook met plezier aan wat er donderdag is :')
    Bij ons op school komen ze langs als je gezakt bent, waarschijnlijk als er teveel leerlingen gezakt zijn bellen ze.
    Daarna moet je op school komen om je cijfers te bekijken.


    Ze komen langs? Wow.
    Dat lijkt me echt naar, want ik kan me voorstellen dat je doodgaat van de stress en dan moet je ook nog de hele dag thuisblijven voor het geval ze langskomen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Hier een virtuele knuffel voor iedereen die nu in spanning zit:


    26 - 02 - '16

    Bij mij wordt er sowieso gebeld, want mijn broer wordt gebeld als hij geslaagd of gezakt is en ik wordt alleen gebeld als ik gezakt ben. Voor mij extra frustrating als de telefoon gaat. :/


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Verschilt het per school dan of je wel of niet gebeld wordt? Ik weet dat je gebeld wordt als je gezakt bent, maar bij ons wordt je ook gebeld als je geslaagd ben, al doen ze de zakkers eerst.


    Bij mij op school bellen ze eerst de gezakten op en daarna ook de mensen die geslaagd zijn.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Bij ons werd gewoon iedereen gebeld. Ze belden de gezakten van 4 tot half 5 en daarna de rest. Ik hoefde dus maar een halfuur gestrest naast de telefoon te zitten.


    I am an idiot, I move.