• Is hier nog geen topic over?

    Morgen beginnen de eindexamens en ik ben echt bang. Ik weet niet wanneer ik er klaar voor ben en dat is echt niet fijn. Ik heb ook niet echt veel gedaan nog. Economie heb ik maandag en daar heb ik wel heel veel voor gedaan, maar Nederlands niet. Nu is Nederlands mijn beste vak, maar toch maak ik me echt zorgen. Gelukkig heb ik de rest van de week vrij, maar die volgende week geschiedenis, Frans, wiskunde en Engels. Feest. Het is zo stom dat geschiedenis een heel ander examen is en dat ik nu al helemaal niet weet waar ik aan toe ben xd.

    Dus, hoe zit het met jullie? Zijn jullie er klaar voor of hebben jullie nog tips?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    De normen zijn bekend! Persoonlijk ben ik heel erg blij met die van Wiskunde B en vooral met die van Scheikunde.
    Je kunt ze hier vinden: klik!


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Veel succes voor degene die de uitslag krijgen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als het puntenaantal dat ik heb een beetje klopt zal ik waarschijnlijk slagen (:


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik ben zoooo zenuwachtig
    Qua cijfers slaag ik mss met een herexamen

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 10:49 ]


    ♡

    Ik ben eigenlijk wel verbaasd dat Latijn zo'n hoge N-term heeft. Niet dat ik daar problemen mee heb, maar ik dacht juist dat het niet zo'n heel moeilijk examen was en nu ben ik ergens wel bang dat het heel slecht gemaakt is of zo.
    Ik word vanaf twee uur/half drie gebeld. Ik ben nog niet écht zenuwachtig, maar toch wel een klein beetje :P


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik ben nog niet gebeld en ze gingen vanaf 11 uur bellen #goedteken


    ♡

    ^Pff da's echt vroeg o.o Ik zit tot 18:00 in de stress haha. Hoewel, als ik niet geslaagd ben, moet ik mijn CE's wel heel erg verknald hebben.


    i put the fun in funeral

    En ik moet nog ruim een maand wachten voor ik weet of ik wel of niet geslaagd ben 😐


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bij mij ligt alles aan wiskunde en of alles een 6 word x)


    ♡

    Ik moet nog wachten tot 3 uur voordat het bellen begint.


    Seasons will change, but I shall remain

    Bij ons gaan ze om half 2 vergaderen. 100 leerlingen en ze willen om 2 uur beginnen met bellen. Whahaha losers. Vanaf 3 uur dus ongeveer.


    ©1998

    Jeetje, sterkte allemaal..


    26 - 02 - '16

    BlueJays schreef:
    Ik ben eigenlijk wel verbaasd dat Latijn zo'n hoge N-term heeft. Niet dat ik daar problemen mee heb, maar ik dacht juist dat het niet zo'n heel moeilijk examen was en nu ben ik ergens wel bang dat het heel slecht gemaakt is of zo.
    Ik word vanaf twee uur/half drie gebeld. Ik ben nog niet écht zenuwachtig, maar toch wel een klein beetje :P


    Dat heb ik met economie ik heb 44 punten van de 58 en de n term is 1,8 :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Heel veel sterkte met het wachten iedereen!


    And then we'll see it.

    De normen zijn best gunstig voor mij. (: nu nog kijken of mijn puntentelling klopt.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn