• Is hier nog geen topic over?

    Morgen beginnen de eindexamens en ik ben echt bang. Ik weet niet wanneer ik er klaar voor ben en dat is echt niet fijn. Ik heb ook niet echt veel gedaan nog. Economie heb ik maandag en daar heb ik wel heel veel voor gedaan, maar Nederlands niet. Nu is Nederlands mijn beste vak, maar toch maak ik me echt zorgen. Gelukkig heb ik de rest van de week vrij, maar die volgende week geschiedenis, Frans, wiskunde en Engels. Feest. Het is zo stom dat geschiedenis een heel ander examen is en dat ik nu al helemaal niet weet waar ik aan toe ben xd.

    Dus, hoe zit het met jullie? Zijn jullie er klaar voor of hebben jullie nog tips?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat heb ik met economie ik heb 44 punten van de 58 en de n term is 1,8 :'D

    Dat is fijn, dan pakt het voor jou voordelig uit (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik hoop dat jullie allemaal slagen! Mijn zusje is zojuist geslaagd en het spande er nogal om, dus ik ben dolgelukkig.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Meruem schreef:
    De normen zijn bekend! Persoonlijk ben ik heel erg blij met die van Wiskunde B en vooral met die van Scheikunde.
    Je kunt ze hier vinden: klik!

    Ik ben ook verbaasd dat Scheikunde zo'n hoge N-term heeft, want ik vond het wel te doen


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    (...)
    Ik ben ook verbaasd dat Scheikunde zo'n hoge N-term heeft, want ik vond het wel te doen


    Ja precies! Voor mijn tentamen D had ik een 4,3 maar dat examen ging zooo veel beter! Ik ben eigenlijk zo goed als zeker dat het nu met die hoge N-term minimaal een 6,1 gaat zijn en ik moest een 6,1 halen voor een 6 op mijn diploma, dus ik ben héél erg blij.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 13:04 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    We wachten, we wachten, we wachten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Avgeropoulos schreef:
    We wachten, we wachten, we wachten.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik ben geslaaagd! Nog succes allemaal :)


    ♡

    ^ Gefeliciteerd (:

    Aah haat aan zeelandnet, ik heb door een of andere reden eem niet werkende huistelefoon. . Help ze kunnen me dus niet eens bellen.


    Can't control my second personality

    Heel veel succes met het verwerken van de blije of minder blije emoties straks. Ik hoop dat jullie er allemaal door zijn. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    GESLAAGD!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik heb deze spanning vorig jaar al gehad maar nu zit ik met een zenuwachtige vriend bij me, haha.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ben ook geslaagd.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteerd voor iedereen die al geslaagd is! Bij beginnen ze pas om 3 uur met bellen


    Seasons will change, but I shall remain

    Vergadering loopt uit. Bij ons ook pas vanaf 15:00 D:


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Gefeliciteerd iedereen trouwens!


    "I solemnly swear that i am up to no good."