• Is hier nog geen topic over?

    Morgen beginnen de eindexamens en ik ben echt bang. Ik weet niet wanneer ik er klaar voor ben en dat is echt niet fijn. Ik heb ook niet echt veel gedaan nog. Economie heb ik maandag en daar heb ik wel heel veel voor gedaan, maar Nederlands niet. Nu is Nederlands mijn beste vak, maar toch maak ik me echt zorgen. Gelukkig heb ik de rest van de week vrij, maar die volgende week geschiedenis, Frans, wiskunde en Engels. Feest. Het is zo stom dat geschiedenis een heel ander examen is en dat ik nu al helemaal niet weet waar ik aan toe ben xd.

    Dus, hoe zit het met jullie? Zijn jullie er klaar voor of hebben jullie nog tips?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    Heeft iemand hier een overzicht van alle factoren die ze kunnen vragen bij Aardrijkskunde en wat er mee bedoeld wordt? Zoals sociaal-cultureel, fysisch-geografisch enzo? (:


    Dat zou inderdaad fijn zijn! :]


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Voor mij zit het er nu ook op =D


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik heb donderdag nog Spaans. Wat een feest.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    BlueJays schreef:
    Voor mij zit het er nu ook op =D


    i put the fun in funeral

    FREEDOOOOOMMMM.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik moet morgen nog Fries en dan ben ik ook klaar (:


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik ben op 2/3!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Morgen scheikunde, dat wordt mijn laatste examen. Wat een vreselijk vak, het is zo moeilijk.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    hoe ging sk bij jullie? bij mij ging het niet zo..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Klaaaaaar! Scheikunde ging beter dan normaal. Sta gemiddeld een 4,9 na alle tentamens dus dat is niet zo heel lastig om het beter te doen. Ik gok dat ik 5 heb of misschien ietsjes hoger, maar geen voldoende.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Klaar met examen :'D!

    Natuurkunde duurde echt lang. Ik moest gebruik maken van mijn dyslexie tijd


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik heb mijn natuurkunde examen echt grabdioos verpest, ik liep vast bij de derde vraag, kreeg een black out en heb 30 minuten naar mijn blad gestaard. Ach ja, nu ben ik in elk geval voor dit tijdvak klaar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    -dubbel post-

    [ bericht aangepast op 5 juni 2015 - 16:48 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik schikt 'm alleen voor Maatschappijwetenschappen (HAVO), dus ik gooi het op een hoge N-term. Ik ben tot en met 2010 teruggegaan in de normeringen van maw in beide tijdvakken en hij was altijd tussen de 1,2 en 1,8, dus ik verwacht niet opeens een heel erg lage N-term, zoals 0. Kijk, het is geen garantie, maar na vorig jaar N-term 1,8 verwacht ik geen N-term 0,0 dit jaar. Finger's crossed. Ik ben met een 7,2 voor maw het examen ingegaan, maar ik ben gewoon bang voor lager dan een 4,0. :/

    [ bericht aangepast op 5 juni 2015 - 16:49 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    De uitslag mag nu wel eens komen.:')


    You were born original, don't die as a copy.