• Fijne moederdag! (Voor de paar moeders op Q.)

    Hebben jullie nog wat speciaals gedaan aan moederdag? Ik was van plan om haar een ontbijtje op bed te geven maar helaas was ze vroeg wakker geworden. :c
    Verder heb ik haar een kaart gegeven, chocolaatjes en krijgt ze morgen het boek ‘lieve mama’ van Esther Verhoef van mij. Eigenlijk vindt ze het maar commerciële onzin maar ik kon het niet laten om er niets aan te doen. :')

    Hebben jullie nog wat gedaan voor moederdag? c:

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 10:47 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Headey schreef:
    Ik ben er pas gisteren achter gekomen dat het vandaag moederdag was, dus ik ben nog volop bezig iets ineen te steken, haha.


    Ik was het vorig jaar ook vergeten maar ik ben niet zo creatief dus toen heb ik die maandag maar snel een cadeautje gekocht. Voelde me wel echt heel erg slecht. :c


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Wij doen niet aan Moederdag en ook niet aan Vaderdag. Mijn ouders weten wel dat ik van ze hou. Bovendien zijn mijn beide ouders en mijn oma in deze maand jarig, dus het is zo al duur genoeg voor me, zeker in de mei maand. Moederdag valt altijd een paar dagen voor, na of zelfs op dezelfde dag als mijn oma haar verjaardag. Dus nee, hier wordt niet aan Moederdag gedaan.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ontbijt op bed en ik doe alle huiselijke klusjes (help!).
    Ontbijt maken, avondeten maken, was doen, afwas doen, weetikhetallemaal.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb drie boeddha beeldjes gegeven van horen, zien en zwijgen. Daarnaast nog een klein plantje en dat is het.
    Wij vieren moederdag niet heel uitgebreid, gewoon een klein cadeautje en dat is het.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb haar gewoon een boek gekocht dat ze graag had :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb een kikkerbeeldje gekocht voor in de tuin en om onduidelijke redenen kreeg ik daar een gigantisch boeket bloemen bij cadeau, dus dat was mooi meegenomen :Y). 'Wauw heb je die bloemen zelf uitgekozen Saar?" "... ja." En jus d'orange gemaakt.


    i put the fun in funeral

    Ik heb samen met mijn zusje een zeepje, bodylotion, lippen balsem, een kaarsje en zo'n Merci doosje met chocola gekocht. Daarnaast heb ik ook een mandje gekocht om al die dingen in te doen. Helaas was mijn moeder ook te vroeg wakker en hebben we gewoon aan tafel gegeten. (flower)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik heb haar een zelfgeschreven kortverhaal gegeven, omdat ik niet naar een winkel ben geraakt
    En ze dacht dat we ontbijt aan huis hadden laten leveren, spijtig genoeg wist ik van niks en was het van een vriendin van haar x)


    We are only a moment.

    Esca schreef:
    Ik heb haar gewoon een boek gekocht dat ze graag had :Y)


    + ontbijt op bed.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn ouders hadden nog wat te goed voor hun verjaardag, dus hebben mijn broers ze vandaag een blinddoek om gedaan en in de auto wat heen en weer gereden (ze dachten dat ze ergens heen zouden gaan)
    Uiteindelijk kwamen ze weer thuis en hebben ik en mijn twee schoonzussen voor een high tea geregeld buiten in de zon, :Y)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb voor ons mam een lekker luchtje bij de Douglas gehaald en ik neem haar komende week nog mee naar de bioscoop.


    Tell me about it, stud.

    Ik heb een taart gebakken (cat)
    Was het enige wat ze wilde :')


    If a writer falls in love with you, you can never die