• Als je in de whatsapp groep wil, pb dan even je nummer! (:


    • Death Eaters of Hogwarts •
    "Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
    Hallo iedereen, ik ben op zoek naar vierentwintig enthousiaste deelnemers voor de Harry Potter versie van weerwolven van wakkerdam. Laat bij het aanmelden even je schuilnaam achter en als er nog vragen zijn, laat gerust een berichtje achter of stuur mij een pb! Om het interessant te houden, zal er een whatsapp groep aangemaakt worden waarin er overlegd kan worden over wie er de Death Eaters zouden kunnen zijn etc. Natuurlijk hoef je niet perse je nummer te geven, het is logisch als je dat niet wilt, maar het zou wel leuk zijn.
    x
    Animagi/Lisa



    Rollen
    Death Eaters - Wolven (5)
    Elke volle maan martelen en vermoorden de Death Eaters één van de Hogwarts leerlingen of leraren. Het is hun rol om niet ontdekt te worden en gezamenlijk Hogwarts over te nemen.
    De Death Eaters worden toegevoegd aan een inactieve story waarin ze elke volle maan samen in de reacties beslissen wie er vermoord gaat worden. Dit wordt uiteindelijk gestuurd naar de spelleider. (Echter als ze het prima vinden om hun nummer/fb door te geven kan het ook via whatsapp of Facebook). Dit zijn de enige die van elkaar weten welke rol ze hebben.
    • Tom Riddle
    • Bellatrix Lestrange
    • Lucius Malfoy
    • Severus Snape
    • Barty Crouch Jr

    Sybill Trelawney - Ziener (1)
    Elke volle maan staart Sybill in haar glazen bol om te voorspellen wie er tot de Death Eaters behoren. Met deze informatie kan ze de andere hints geven als het gaat om wie ze moeten oppakken. Sybill heeft echter niet de mogelijkheid om de informatie direct door te geven.
    Sybill Trelawney stuurt de spelleider elke volle maan van welke speler ze de "kaart" oftewel identiteit wil weten.

    Minerva McGonagall - Heks (1)
    Minerva McGonagall heeft de kans om een iemand naar huis te sturen of terug te halen uit de dood. Beide opties mogen maar één keer gebruikt worden in het spel.
    Minerva laat de spelleider elke volle maan weten of ze iemand naar huis wil sturen of terug wil halen uit de dood.

    Rubeus Hagrid - Jager (1)
    Rubeus Hagrid is de jachtopziener van Hogwarts en houdt de boel in de gaten rondom het kasteel.
    Als iemand Hagrid vermoord kan hij iemand zijn graf innemen, verder heeft hij in het spel tijdens de volle maan geen rol.

    Horace Slughorn - Cupido (1)
    Met een liefdesdrankje koppelt Slughorn in de eerste volle maan twee mensen aan elkaar. Deze geliefden zullen aan elkaar verbonden zijn en bij een voortijdige dood zullen ze elkaar meetrekken het graf in.
    Slughorn mag tijdens de eerste nacht een koppel doorgeven en die krijgen dan te weten dat ze aan elkaar verbonden zijn. Als één van de twee overheid zullen ze allebei dood gaan. Het verbonden koppel vormt gezamenlijk een derde partij en als deze twee aan het einde over blijven, hebben zij gewonnen.

    Hogwarts Whores - Dorpssletten (2)
    Elke nacht spenderen de Hogwarts Whores hun avond bij iemand anders. Dit zorgt ervoor dat ze veilig zijn als zij zelf vermoord worden, echter als de persoon bij wie ze slapen vermoord worden, zullen ook zij sterven.
    Elke volle maan laten Draco en Myrtle weten bij wie ze deze nacht gaan spenderen in een berichtje aan de spelleider.
    • Draco Malfoy
    • Moaning Myrtle

    Albus Dumbledore - Burgemeester (1)
    Dit is de enige rol die bekend is voor de andere. Albus Dumbledore zijn stem telt twee keer als er gestemd wordt wie de Death Eaters zijn en als hij vermoord wordt gaat zijn rol als bijrol naar een andere speler die via een randomizer uitgekozen wordt.

    Students - Burgers (12)
    De leerlingen op Hogwarts worden beschermd door alle leraren, ze moeten proberen om met zijn allen de Death Eaters te verslaan en zo Hogwarts in hun handen houden.
    De leerlingen zullen hun stem uit kunnen brengen over wie er Death Eaters zijn en moeten proberen alle Death Eaters uit te roeien samen met de leraren om het spel te winnen.
    • Harry Potter
    • Ron Weasley
    • Hermione Granger
    • Ginny Weasley
    • Neville Longbottom
    • Luna Lovegood
    • Cedric Diggory
    • Blaise Zabini
    • Ernest Macmillan
    • Pansy Parkinson
    • Fred Weasley
    • George Weasley

    Deelnemers Vol!
    Als je mee wilt doen, laat dan ook even je naam weten.
    1. Bostick || Kyle || Tom Riddle || Dag vier
    2. Khronos || Savannah || Ginny Weasley || Nacht drie
    3. JBarakat || Sarita || Rubeus Hagrid || Nacht vier
    4. Yaritza || Amber || Draco Malfoy || Nacht zes
    5. Marijsel || Annemarije
    6. Ashler || Gali
    7. Qingsel || Qing || Albus Dumbledore || Nacht vijf
    8. 901FreeAtLast || Noa
    9. Gunnulfsen || Dore || Harry Potter || Nacht één
    10. Asil98 || Lisa || Pansy Parkinson || Nacht vier
    11. MaxiIena || Leonie || Horace Slughorn || Dag één
    12. Evanel || Ruskow || Headmaster
    13. Sublatti || Lisanna
    14. Nottet || Ness || Moaning Myrtle || Dag drie
    15. AwkwardTurtle || ?
    16. Aire || Fanny || Bellatrix Lestrange || Dag vijf <3
    17. SamWinchester || Sharon
    18. Scribe || Tialda
    19. Sociopaths || Marie || Lucius Malfoy || Dag vijf <3
    20. Thrandyball || Julia || Cedric Diggory || Dag twee
    21. Fay1D || Fay || Barty Crouch Jr || Nacht vijf
    22. xGwenxVeerx || Vera
    23. Grohl || Leah
    24. Tsundoku || Marjolein

    Regels
    • De wedstrijd zal ongeveer tien rondes bevatten, maar dat ligt eraan hoe snel het spel uitgespeeld wordt.
    • Een volle maan duurt drie dagen en daarna krijgt iedereen nog twee dagen om te stemmen.
    • Stemmen gebeurt in een reactie op het hoofdstuk in de story.
    • Het is de bedoeling dat je niemand laat weten welke rol je hebt om het leuk en spannend te houden.
    • Als je dood bent, hou dan alsjeblieft al je plot theorieën voor je, natuurlijk ben je nog wel gewoon welkom om te blijven reageren in het topic en de wedstrijd tot het einde toe te volgen.
    • Probeer alsjeblieft voor de aangegeven data's door te geven wat je door moet geven, het is bijna geen werk en dan lopen we niet vast.
    • De prijs is de eer van het winnen.
    • Naamverandering graag doorgeven.
    • Verder gelden de regels van Quizlet zelf natuurlijk.

    Links

    Overig
    Toestemming
    Hoi hoi,

    Je kan beginnen met je wedstrijd of ervoor kiezen om nog even te wachten omdat er al wel redelijk wat wvw wedstrijden net zijn begonnen, laat maar even weten wat je wil doen ^^

    Groetjes,
    LaMuerte


    Nacht één
    Dag één
    Nacht twee

    Dag twee
    Nacht drie
    Dag drie
    Nacht vier
    Dag vier
    Nacht vijf
    Dag vijf
    Nacht zes
    Dag zes



    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 9:23 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben al bezig met nieuwe theorieën. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik ben al bezig met nieuwe theorieën. ^^


    Top :3 Laat het alsjeblieft horen als je iets hebt :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oké, mijn hoofdverdachten zijn:

    - Aire. 1
    - Grohl. 3
    - Audora.1
    - Marijsel. 1
    - Awkwardturtle. 2

    Mijn theorie:
    Ik heb net bij alle deelnemers hun pageviews gekeken. Hierbij viel het me op dat Grohl bij drie deelnemers heeft gekeken, nadat de 'uitslag' bekend was. Dit maakt haar erg verdacht. AwkwardTurtle heeft o.a ook bij Grohl gekeken, dus dat vind ik ook verdacht.
    Al bij al zijn mijn drie hoofdverdachten dus; Grohl, Aire (Theorie in andere reactie) en nu ook AwkwardTurtle. - Al weet ik niet of mijn theorie hier goed genoeg voor is. ;D
    Echter, heb ik de andere vier die op dit lijstje staan geen moment verdacht gevonden. Dus ik ga nu even naar hun stemming kijken, om te zien of daar iets uit te lezen valt. Ook moeten we er natuurlijk rekening mee houden dat er nog andere WvW wedstrijden zijn, dus misschien kan dat ook mijn theorie tegenwerken. :c

    Ik ga het hier allemaal even opschrijven, omdat ik toch alle tijd heb en zo kunnen jullie mij ook tegenspreken of helpen. ^^

    * In totaal waren er 7 mensen die bij elkaar op bezoek waren, kort na de uitslag. Dit zijn: Grohl, Audora, Marijsel, MrsWhitesides, AwkwardTurtle, Aire en Sybil. Echter zijn MrsWhitesides en Sybil al dood, dus houden we er nog vijf over. Aire en Grohl staan bovenaan. Voor deze redenen kun je mijn vorige reactie kijken, eerder in dit topic.
    We gaan nu dus kijken naar wie er op wie heeft gestemd, om te kijken of dat ook in verband kan worden gebracht.

    We beginnen gewoon bij Aire en werken zo het lijstje naar beneden af.

    Aire:Hoofdverdachte nummer 1
    Dag 1: Niet gestemd.
    Dag 2: Niet gestemd.
    Dag 3: Niet gestemd.
    Dag 4: Stemt voor de eerste keer, nadat ik op haar stemde. Dit 19 minuten na mij, wat haar extra verdacht maakt.
    Dag 5: Ze heeft nog niet gestemd, maar de stemdagen zijn nog niet voorbij. In ieder geval lijkt het erop, dat ze met de theorie van mij en AwkwardTurtle, ten dode opgeschreven staat. Wolven doen er alles aan om onzichtbaar te blijven. Dit was haar dan ook goed gelukt, tot dag vier, wat ik echt wel een wolventactiek vind. Eerst niet stemmen en vervolgens op diegene stemmen die je net beschuldigd heeft. Wel erg roekeloos en niet doordacht.

    Grohl:Hoofdverdachte nummer 2
    Dag 1: Besluit de rest niet te volgen en stemt op Asil98. Random dus. Ze stemt hier als 15e, terwijl de uitslag toen al duidelijk bekend was.
    Dag 2: Niet gestemd.
    Dag 3: Hier stemt ze wel weer en wederom random, op Sublatti, dit keer als 11e. Ook toen stemde de meerderheid al op iemand anders.
    Dag 4: Hier gaat ze opeens wel met de rest mee en stemt op Bostick. Nu als 13e.
    Dag 5: Hier heeft ze nog niet gestemd. Dit kan echter nog veranderen. ^^
    Het valt me hier op dat Grohl altijd als één van de laatsten stemt. Misschien kan dit slechte timing zijn, maar wederom vind ik dit erg verdacht. Ze stemt twee keer random, behalve bij dag vier. Hier besluit ze opeens de rest te volgen. Is dit een wolventactiek? We zullen het zien.

    Audora:
    Audora heeft net als Grohl bij Marijsel gekeken, de afgelopen 24 uur.
    Dag 1: Geeft zelf bij dag 1 al aan, dat ondanks haar stem niet gaat uitmaken, niet met de rest meegaat. Ze stemt random op Malachai. Ik heb geen idee wie dat is en heb ook geen zin om dat uit te zoeken. :c Ze stemt als 19e
    Dag 2: Ze stemt random op Gailsel en als 13e.
    Dag 3: Ze stemt op Grohl, als 18e. Helemaal als twee na laatste, random en als er al duidelijk is wie er al dood gaat. Waarom zou je nog zo random gaan stemmen, zo laat nog als er al duidelijk is wie er dood gaat? Ze stemt hier ook op een mede-verdachte-wolf.
    Dag 4: Niet gestemd.

    Marijsel:
    Marijsel heb ik eigenlijk nooit verdacht gevonden en we gaan zo eten, dus dit zoek ik later nog wel uit. ^^

    AwkwardTurtle.
    Dag 1: Stemt als 14e, met de rest mee en op Maxilena.
    Dag 2: Stemt wederom als 14e, op Bostick dit keer. Hoewel al duidelijk is dat hij verdacht is, zegt ze wel dat dit random is.
    Dag 3: Stemt op 901FreeAtLast, als 3e. Ook weer random.
    Dag 4: Stemt wederom als 3e, dit keer ook op Bostick, wat uiteindelijk zijn dood word..
    Dag 5: Stemt als 1e en op Aire.
    Dit vind ik toch wel verdacht. Ze stemt erg roekeloos en met de rest mee. Bostick bleek een DE te zijn. Waarom zou ze zo vroeg al op een mede-wolf stemmen? Bij dag drie stemt ze dan weer random op iemand anders, maar bij dag vier wel weer op Bostick. Mweh ik weet niet. Klinkt wel verdacht, though.

    Omdat ik toch geen leven heb en vandaag lekker vrij ben, laten we dan zo ook nog even de stemmingen van de andere twee wolven gaan bekijken en hier neerzetten. Misschien is er wel een verband. In ieder geval zijn de vele naamswijzigingen wel irritant, dus het kan zijn dat ik iets over het hoofd heb gezien. ^^ In ieder geval, zijn dit mijn verdenkingen en ga ik nu eten. (:

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 11:46 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh, dat van de pageviews wil ik wel uitleggen :3

    Sinds Qing in een andere WvW al 2 wolven eruit heeft geschopt puur op een page views theorie heb ik geprobeerd die ook toe te passen. Het nadeel is alleen dat ik niet precies weet waarnaar ik moet kijken, waardoor ik dus enkel mensen die "actief" meedoen ga bezoeken in de hoop er iets wijzer uit te worden. Moet ik wel zeggen dat MrsWhitesides erg naar voren is gekomen en die inderdaad een DE was, maar verder kan ik er helaas weinig mee x) Vandaar dat ik op moment redelijk clueless ben


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    AwkwardTurtle schreef:
    Oh, dat van de pageviews wil ik wel uitleggen :3

    Sinds Qing in een andere WvW al 2 wolven eruit heeft geschopt puur op een page views theorie heb ik geprobeerd die ook toe te passen. Het nadeel is alleen dat ik niet precies weet waarnaar ik moet kijken, waardoor ik dus enkel mensen die "actief" meedoen ga bezoeken in de hoop er iets wijzer uit te worden. Moet ik wel zeggen dat MrsWhitesides erg naar voren is gekomen en die inderdaad een DE was, maar verder kan ik er helaas weinig mee x) Vandaar dat ik op moment redelijk clueless ben


    *honoured* HAHAHAHA De pageviewer wordt geviewd. :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    *honoured* HAHAHAHA De pageviewer wordt geviewd. :'D


    Hehe, je zou een sticker moeten krijgen voor sie ontdekking x) Al ben ik bang dat de wolfjes in alle WvW's er rekening mee zijn gaan houden. Vandaar dat ik Lisa ook zwaar ben gaan stalken x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Scribe schreef:
    Oké, mijn hoofdverdachten zijn:

    - Aire. 1
    - Grohl. 3
    - Audora.1
    - Marijsel. 1
    - Awkwardturtle. 2

    Mijn theorie:
    Ik heb net bij alle deelnemers hun pageviews gekeken. Hierbij viel het me op dat Grohl bij drie deelnemers heeft gekeken, nadat de 'uitslag' bekend was. Dit maakt haar erg verdacht. AwkwardTurtle heeft o.a ook bij Grohl gekeken, dus dat vind ik ook verdacht.
    Al bij al zijn mijn drie hoofdverdachten dus; Grohl, Aire (Theorie in andere reactie) en nu ook AwkwardTurtle. - Al weet ik niet of mijn theorie hier goed genoeg voor is. ;D
    Echter, heb ik de andere vier die op dit lijstje staan geen moment verdacht gevonden. Dus ik ga nu even naar hun stemming kijken, om te zien of daar iets uit te lezen valt. Ook moeten we er natuurlijk rekening mee houden dat er nog andere WvW wedstrijden zijn, dus misschien kan dat ook mijn theorie tegenwerken. :c

    Ik ga het hier allemaal even opschrijven, omdat ik toch alle tijd heb en zo kunnen jullie mij ook tegenspreken of helpen. ^^

    * In totaal waren er 7 mensen die bij elkaar op bezoek waren, kort na de uitslag. Dit zijn: Grohl, Audora, Marijsel, MrsWhitesides, AwkwardTurtle, Aire en Sybil. Echter zijn MrsWhitesides en Sybil al dood, dus houden we er nog vijf over. Aire en Grohl staan bovenaan. Voor deze redenen kun je mijn vorige reactie kijken, eerder in dit topic.
    We gaan nu dus kijken naar wie er op wie heeft gestemd, om te kijken of dat ook in verband kan worden gebracht.

    We beginnen gewoon bij Aire en werken zo het lijstje naar beneden af.

    Aire:Hoofdverdachte nummer 1
    Dag 1: Niet gestemd.
    Dag 2: Niet gestemd.
    Dag 3: Niet gestemd.
    Dag 4: Stemt voor de eerste keer, nadat ik op haar stemde. Dit 19 minuten na mij, wat haar extra verdacht maakt.
    Dag 5: Ze heeft nog niet gestemd, maar de stemdagen zijn nog niet voorbij. In ieder geval lijkt het erop, dat ze met de theorie van mij en AwkwardTurtle, ten dode opgeschreven staat. Wolven doen er alles aan om onzichtbaar te blijven. Dit was haar dan ook goed gelukt, tot dag vier, wat ik echt wel een wolventactiek vind. Eerst niet stemmen en vervolgens op diegene stemmen die je net beschuldigd heeft. Wel erg roekeloos en niet doordacht.

    Grohl:Hoofdverdachte nummer 2
    Dag 1: Besluit de rest niet te volgen en stemt op Asil98. Random dus. Ze stemt hier als 15e, terwijl de uitslag toen al duidelijk bekend was.
    Dag 2: Niet gestemd.
    Dag 3: Hier stemt ze wel weer en wederom random, op Sublatti, dit keer als 11e. Ook toen stemde de meerderheid al op iemand anders.
    Dag 4: Hier gaat ze opeens wel met de rest mee en stemt op Bostick. Nu als 13e.
    Dag 5: Hier heeft ze nog niet gestemd. Dit kan echter nog veranderen. ^^
    Het valt me hier op dat Grohl altijd als één van de laatsten stemt. Misschien kan dit slechte timing zijn, maar wederom vind ik dit erg verdacht. Ze stemt twee keer random, behalve bij dag vier. Hier besluit ze opeens de rest te volgen. Is dit een wolventactiek? We zullen het zien.

    Audora:
    Audora heeft net als Grohl bij Marijsel gekeken, de afgelopen 24 uur.
    Dag 1: Geeft zelf bij dag 1 al aan, dat ondanks haar stem niet gaat uitmaken, niet met de rest meegaat. Ze stemt random op Malachai. Ik heb geen idee wie dat is en heb ook geen zin om dat uit te zoeken. :c Ze stemt als 19e
    Dag 2: Ze stemt random op Gailsel en als 13e.
    Dag 3: Ze stemt op Grohl, als 18e. Helemaal als twee na laatste, random en als er al duidelijk is wie er al dood gaat. Waarom zou je nog zo random gaan stemmen, zo laat nog als er al duidelijk is wie er dood gaat? Ze stemt hier ook op een mede-verdachte-wolf.
    Dag 4: Niet gestemd.

    Marijsel:
    Marijsel heb ik eigenlijk nooit verdacht gevonden en we gaan zo eten, dus dit zoek ik later nog wel uit. ^^

    AwkwardTurtle.
    Dag 1: Stemt als 14e, met de rest mee en op Maxilena.
    Dag 2: Stemt wederom als 14e, op Bostick dit keer. Hoewel al duidelijk is dat hij verdacht is, zegt ze wel dat dit random is.
    Dag 3: Stemt op 901FreeAtLast, als 3e. Ook weer random.
    Dag 4: Stemt wederom als 3e, dit keer ook op Bostick, wat uiteindelijk zijn dood word..
    Dag 5: Stemt als 1e en op Aire.
    Dit vind ik toch wel verdacht. Ze stemt erg roekeloos en met de rest mee. Bostick bleek een DE te zijn. Waarom zou ze zo vroeg al op een mede-wolf stemmen? Bij dag drie stemt ze dan weer random op iemand anders, maar bij dag vier wel weer op Bostick. Mweh ik weet niet. Klinkt wel verdacht, though.

    Omdat ik toch geen leven heb en vandaag lekker vrij ben, laten we dan zo ook nog even de stemmingen van de andere twee wolven gaan bekijken en hier neerzetten. Misschien is er wel een verband. In ieder geval zijn de vele naamswijzigingen wel irritant, dus het kan zijn dat ik iets over het hoofd heb gezien. ^^ In ieder geval, zijn dit mijn verdenkingen en ga ik nu eten. (:


    Bij wie heb ik gekeken? Om eerlijk te zijn heb ik geen idee bij wie ik gekeken heb en dan kan ik het misschien uitleggen? :'D Sowieso kijk ik wel vaker op mensen hun profielen dan ik meedoe aan WvW's, dus ik geloof niet dat daar te veel uit af te lijden valt, maar die pageviews hebben bij mij wat dezelfde reden als bij Wendy ook. Dat was in de WvW van Wendy zelf, geloof ik. :'D However, dat ik altijd als laatste stemt licht geloof ik aan het feit dat ik geen abo heb op de story (onder de spoiler vind je het bewijs) en alles dus wat later zie. Bostick vond ik verdacht door haar reacties in de trant van 'dit is zo leuk!' of 'meh waarom stemt iedereen op mij?' Dat vind ik nu eenmaal verdacht. En ik moet inderdaad maar eens gaan stemmen voor deze ronde, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    volgensmij focussen jullie op de verkeerde mensen tbh


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SamWinchester schreef:
    volgensmij focussen jullie op de verkeerde mensen tbh


    Waarom zou dat?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    AwkwardTurtle schreef:
    (...)

    Waarom zou dat?


    Just saying


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Je hebt gelijk, meer zeg ik niet, want ik mag niet meer mee doen, dus ja.

    En hou op met 'zij' en 'haar' :c

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 12:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ohja dat zou ik nog zeggen. Dat het Qingsel haar tactiek was. Ik dacht al dat ik nog iets was vergeten. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Larkin schreef:
    Je hebt gelijk, meer zeg ik niet, want ik mag niet meer mee doen, dus ja.

    En hou op met 'zij' en 'haar' :c


    Ik noem je toch met Hij? En heb ik gelijk? ):9~(cool)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 12:18 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Ik noem je toch met Hij? En heb ik gelijk? ):9~(cool)


    Jij wel. Ik ga niet zeggen wie gelijk heeft, komen jullie wel achter. ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SamWinchester schreef:
    volgensmij focussen jullie op de verkeerde mensen tbh

    Nieuwe verdachte. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!