• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Mijn moeder moet echt met haar duimen leren typen. Een antwoord van haar op what's app duurt laaaaang, en dan zijn het vaak maar twee zinnen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Stomme regen. Nu kan ik niet gaan lopen. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    How can I possible go on with my life, if you don't let me pull off the Band-Aid?


    kindness is never a burden.

    Je moet een thema voor je mondeling zoeken, Fabiënne, en dat onderwerp is niet Conchita Wurst. Houd op met filmpjes kijken.

    Edit: Waarom bekijk ik nu in godsnaam foto's? Hoe geniaal ze ook mogen zijn. :')

    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 20:11 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nasir schreef:
    Je moet een thema voor je mondeling zoeken, Fabiënne, en dat onderwerp is niet Conchita Wurst. Houd op met filmpjes kijken.


    Waarom niet Conchita Wurst? Ga gewoon lekker voor Conchita Wurst. Barst midden in je mondeling in Heroes uit. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Waarom niet Conchita Wurst? Ga gewoon lekker voor Conchita Wurst. Barst midden in je mondeling in Heroes uit. :'D


    Omdat mijn docent eist dat ik iets over Duitsland doe, en hij keurde Oostenrijk niet goed. D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Yeah, fine. Ignore me, like always.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Elke keer wanneer ik je zie, breekt er weer een stukje van me.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Whoop Whoop. Blij met mn 400m tijd :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    I'm so happy. Thank you. <3


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Stop met me te haten :') Ik wil gewoon eens langer dan nacht een mee kunnen doen in een wvw. D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Eigenlijk wel sneu dat iemand die ik pas een minuut ken direct door weet te hebben dat mijn glimlach een masker is — maar iedereen close bij me het besluit te negeren.


    Wat een super nieuws! Ik ben zo blij nu :D


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Nikki, als je spierpijn weg is zaterdag, ga je sporten. Geen gemaar.


    Your make-up is terrible

    Geen drama meer gelukkig.


    Feel the fire, but do not succumb to it.