• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik heb echt de neiging om wat lelijks te schrijven nu. Maar dat gaat zelfs voor mij te ver >____>.


    "Frans examen is te moeilijk, Nederlands examen is te moeilijk." - Zeg, leren die leerlingen dan überhaupt nog wel wat op school? Als ze alles te moeilijk vinden moet er toch wel iets verkeerd zijn gegaan hé.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom zijn die Cheeky Nandos posts zo amusing? :')


    Caution first, always.

    Wáárom voel ik me plots zo slecht over mezelf en komt de onzekerheid weer opspelen? Er is niets mis gegaan vandaag.
    Ik snap mezelf soms echt niet.

    En stomme tics! Al sindsdat ik weer thuis ben zijn de tics echt onwijs hevig. Het worden er ook steeds meer. Dit is niet leuk meer. :c
    En telkens wanneer ik besluit dat ik dan misschien beter naar de huisarts kan gaan mindert het. Echt zo irritant.
    Volgens mij is er momenteel niet eens zo heel veel aan de hand. Dus waarom zijn de tics zo hevig? :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    Wáárom voel ik me plots zo slecht over mezelf en komt de onzekerheid weer opspelen? Er is niets mis gegaan vandaag.
    Ik snap mezelf soms echt niet.

    En stomme tics! Al sindsdat ik weer thuis ben zijn de tics echt onwijs hevig. Het worden er ook steeds meer. Dit is niet leuk meer. :c
    En telkens wanneer ik besluit dat ik dan misschien beter naar de huisarts kan gaan mindert het. Echt zo irritant.
    Volgens mij is er momenteel niet eens zo heel veel aan de hand. Dus waarom zijn de tics zo hevig? :C


    Misschien komt alle stress er nu uit, zonder dat je jezelf slecht voelt. Je kunt sowieso gewoon langs de huisarts, ook als het mindert. Hij/zij zal je dan vast wel wat kalmerend (bijv valeriaanextract) voorschrijven. Dit is een natuurlijk kalmeringsmiddel. Je kunt het trouwens ook gewoon bij de drogist kopen. Het werkt echt. Ik heb het alleen nu niet meer en merk dat mijn tics ook wel weer op komen spelen. (Hoofd, ogen, geluidjes)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Thank you Akane. I got to see my dead dog again. I haven't seen him in ages!'
    Dit spel...


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    You make me cry.


    26 - 02 - '16

    Bostick schreef:
    (...)

    Misschien komt alle stress er nu uit, zonder dat je jezelf slecht voelt. Je kunt sowieso gewoon langs de huisarts, ook als het mindert. Hij/zij zal je dan vast wel wat kalmerend (bijv valeriaanextract) voorschrijven. Dit is een natuurlijk kalmeringsmiddel. Je kunt het trouwens ook gewoon bij de drogist kopen. Het werkt echt. Ik heb het alleen nu niet meer en merk dat mijn tics ook wel weer op komen spelen. (Hoofd, ogen, geluidjes)


    Ja, dat kan denk ik inderdaad een oorzaak zijn.

    Met dat middel mag ik vast geen autorijden, of wel? En ja, misschien tóch es naar de huisarts gaan idd.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Woow daar gaan we weer. Nu al.

    @Yolanda, toch maar naar de huisarts! Een kalmeringsmiddel lijkt me geen goed idee, dan pak je alleen de symptomen aan. Volgens mij is er toch een oorzaak die je moet vinden in dit geval.


    Your make-up is terrible

    Best wel betreurenswaardig dat ik buiten dit forum (en de mensen die ik daarvan op Facebook heb) eigenlijk niemand heb..


    26 - 02 - '16

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Ja, dat kan denk ik inderdaad een oorzaak zijn.

    Met dat middel mag ik vast geen autorijden, of wel? En ja, misschien tóch es naar de huisarts gaan idd.


    Verkeer, werk & sport
    Dit medicijn heeft voor zover bekend bij gebruik volgens voorschrift geen invloed op het reactie-, concentratie- en gezichtsvermogen.


    Het mag dus gewoon ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Please shut the hell up.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Assassin schreef:
    Woow daar gaan we weer. Nu al.

    @Yolanda, toch maar naar de huisarts! Een kalmeringsmiddel lijkt me geen goed idee, dan pak je alleen de symptomen aan. Volgens mij is er toch een oorzaak die je moet vinden in dit geval.


    Ik loop zelf al jaren te zoeken naar de oorzaak en zelf kan ik het ook niet vinden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Watching the Ring. I'mma die. Yup. I'mma die.


    Waarom wilde ik ook al weer een interview van vijftig minuten? Wat een schijtwerk om allemaal over te typen van de opname. Het is dat die docent een hele, hele fijne stem had, anders had ik het allang opgegeven. (cat)

    Nu eis ik wel een pauze.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.