• School of Ballet

    Alleen de beste van de beste worden aangenomen op de zogenoemde ‘school of ballet’. De studenten moeten al minstens 6 jaar op ballet hebben gezeten voor ze aangenomen kunnen worden op de school. Ze moeten een zware test doorstaan voor er besloten wordt of ze überhaupt aangenomen worden. Het is een zware weg en de studenten trainen elke dag. Ze krijgen naast de balletlessen ook nog Engels, Frans, Rekenen en een ander kunstvak (zoals; tekenen/schilderen, zang, muziek). In het weekend zijn er vaak optredens en de studenten worden streng opgeleid om een van de beste dansers te kunnen worden. ’S Morgensvroeg staat iedereen op en ze liggen er niet al te laat in, om de volgende dag weer goed te kunnen trainen. Dit is de ‘school of ballet’. Welkom!


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd: (minimaal 15)
    Uiterlijk:
    Innerlijk: (niet verplicht)
    Extra:

    Personages:
    Bostick • Caspar Olaf Green • C.O. Green
    GusWaters • Issac Marvin Keaton • I.M. Keaton
    Raccoon • Jonathan Ethan Mills • J.E. Mills
    Balloo • Tobias Williams • T. Williams
    Solitaire • Jack Sam Mills J.S. Mills
    Khronos • Timothy Silversen • T. Silversen
    Conaway • Dustin Flynn Harper • D.F. Harper
    Bomer • Aaron Johansson • A. Johansson
    Conaway • Taylor Emily Evans • T.E. Evans
    JudithSuzann • Heather Mabel Bradley • H.M. Bradley
    Khronos • Natalia Mary Moore • N.M. Moore
    Lucious • Cassidy Dulce Reyes • C.D. Reyes
    Balloo • Jennifer Williams • J. Williams
    901FreeAtLast • Piper Jocelyn Malik • P.J. Malik
    MeganKM • Elizabeth Amelie Smith • E.A. Smith
    Maxilena • Anna Maya Vorjez • A.M. Vorjez
    Raccoon • Emma Mary Valentine Crowe • E.M.C. Crowe
    MrsMessi • Gabriella Bradshaw • G. Bradshaw



    Regels:
    • Geen ruzie buiten het MSV om.
    • Geen perfecte rollen.
    • Er is geen maximum aan personages, maar denk er wel om of je er geen verwaarloosd.
    • Niet alleen mannen of vrouwen. Hou het liever wel wat gelijk.
    • Er is geen minimum aan woorden, maar een klein stukje tekst zou wel fijn zijn, ook voor je tegenspelers.
    • Er wordt in tegenwoordige tijd, 3e persoon geschreven.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 23:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oooh, ik wil een meisje, maar ik doe al aan zoveel rpg's mee :/. Ik ga nadenken, maar zet het wel even tussen mijn topics, anders vergeet ik het.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Khronos schreef:
    Oooh, ik wil een meisje, maar ik doe al aan zoveel rpg's mee :/. Ik ga nadenken, maar zet het wel even tussen mijn topics, anders vergeet ik het.


    Het is een MSV, dus je bent niet verplicht aan een minimum aantal woorden etc ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh ik doe mee ik doe mee (:
    Ik ga nog heel even kijken of ik een jongen of een meisje reserveer, maar ik laat het zo snel mogelijk weten

    [ bericht aangepast op 12 mei 2015 - 21:04 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Mag ik een meisje reserveren?


    Tell me about it, stud.

    Een jongen alsjeblieft met Chase Finlay als faceclaim

    [ bericht aangepast op 12 mei 2015 - 21:07 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik kijk dit nog even af en dan zet ik jullie er bij!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een meisje reserveren?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik twijfel, dus hou deze even in mijn topics c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik twijfel... D:


    El Diablo.

    Ah waarom niet, mag ik een jongen reserveren :3 ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam:
    Issac Marvin Keaton

    Leeftijd: (minimaal 15)
    20 jaar

    Uiterlijk:
    Issac heeft een best gespierd lichaam, zoals de meeste mensen die ballet doen. Hij is 1m81 en heeft blonde haren. Zijn haren legt hij meestal goed door er met zijn handen doorheen te gaan en er wat wax in te doen, waardoor het er tegelijk warrig en stijlvol uitziet.
    Issac heeft donkerbruine ogen, die mooi samengaan bij zijn blonde haren.
    Qua kledij is Issac niet heel speciaal. Hij zorgt er altijd wel voor dat hij er stijlvol uitziet, maar het maakt hem niet uit of zijn kledij nu van een merk afkomstig is of niet.




    Innerlijk: (niet verplicht)
    Issac is een lieve jongen. Hij heeft een goed hart, alleen is dit soms nog moeilijk te zien bij hem. Hij kan enorm vriendelijk zijn en mensen helpen. Dat is zelfs een van de dingen die hij het liefst van al doet. Hij vindt het fantastisch om mensen gelukkig te zien.
    Het probleem is dat Issac niet snel tevreden is. Hij is snel tevreden met andere mensen, maar niet snel met zichzelf. Wanneer hij een voorstelling moet doen of aan het trainen is, is hij niet snel tevreden. Dit zorgt vaak voor frustraties. Hij zal nooit stoppen met dansen tot dat ene pasje perfect gelukt is.
    Doordat hij zo perfectionistisch is op het gebied van dansen, kan hij soms wel eens geïrriteerd uit de hoek komen als iets hem niet lukt.
    Anderzijds, wanneer hem iets gelukt is en al helemaal wanneer hij een wedstrijd gewonnen heeft, zal je een glimlach zien die breder is dan zijn gezicht. Op zulke momenten straalt Issac helemaal en neemt hij iedereen mee in zijn vreugde. Hij zal vreugdedansjes beginnen doen, mensen knuffelen,...
    Issac is iemand die veel respect toont tegenover anderen. Hij is zeker niet racistisch en kan er dus ook niet tegen wanneer anderen dit wel zijn. Als hij hoort dat iemand racistisch is, zal hij geen moeite doen om zijn vuisten thuis te houden.
    Als hij geeft om iemand zal hij soms nogal onzeker reageren. Hij wil zeker zijn dat hij alles juist doet. Daardoor hebben de meeste mensen het vrij snel door wanneer hij verliefd is. Issac is dan plots heel onzeker en gaat anders reageren dan hij normaal gezien doet.
    Een klein probleempje is dat hij nogal snel jaloers is. Hij kan onvoorwaardelijk van iemand houden, maar heeft schrik dat die persoon hem niet goed genoeg gaat vinden. Hij zal dus snel jaloers zijn wanneer zijn vriendin zich bij andere jongens bevindt.
    Op zich een vervelend eigenschap, maar eigenlijk is het wel schattig. Issac is alleen maar zo omdat hij bang is zijn vriendin te verliezen.

    Extra:
    -Jonathan ~ heel goede vrienden
    -Natalia ~ beginnende vriendschap
    -Emma ~ vroeger vond Issac Emma leuk, maar ondertussen was er te veel veranderd tussen hen waardoor hij haar eerder ziet als zijn vijand, hij probeert haar zo veel mogelijk te vermijden.
    -Cassidy ~ beste vriendin

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 16:52 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik wil toch wel een meisje als dat kan ^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik toch een meisje?


    El Diablo.

    Hoihoi,

    Alle reservaties zijn goedgekeurd. Ik zit nu op mijn mobiel en morgen zit ik heel de dag in Walibi met school, dus kan ik het uiterst pas morgenavond aanpassen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Twijfel.. Ik wil wel graag, maar ik heb het de komende 3/4 dagen best druk..


    Faith is everything.