• School of Ballet

    Alleen de beste van de beste worden aangenomen op de zogenoemde ‘school of ballet’. De studenten moeten al minstens 6 jaar op ballet hebben gezeten voor ze aangenomen kunnen worden op de school. Ze moeten een zware test doorstaan voor er besloten wordt of ze überhaupt aangenomen worden. Het is een zware weg en de studenten trainen elke dag. Ze krijgen naast de balletlessen ook nog Engels, Frans, Rekenen en een ander kunstvak (zoals; tekenen/schilderen, zang, muziek). In het weekend zijn er vaak optredens en de studenten worden streng opgeleid om een van de beste dansers te kunnen worden. ’S Morgensvroeg staat iedereen op en ze liggen er niet al te laat in, om de volgende dag weer goed te kunnen trainen. Dit is de ‘school of ballet’. Welkom!


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd: (minimaal 15)
    Uiterlijk:
    Innerlijk: (niet verplicht)
    Extra:

    Personages:
    Bostick • Caspar Olaf Green • C.O. Green
    GusWaters • Issac Marvin Keaton • I.M. Keaton
    Raccoon • Jonathan Ethan Mills • J.E. Mills
    Balloo • Tobias Williams • T. Williams
    Solitaire • Jack Sam Mills J.S. Mills
    Khronos • Timothy Silversen • T. Silversen
    Conaway • Dustin Flynn Harper • D.F. Harper
    Bomer • Aaron Johansson • A. Johansson
    Conaway • Taylor Emily Evans • T.E. Evans
    JudithSuzann • Heather Mabel Bradley • H.M. Bradley
    Khronos • Natalia Mary Moore • N.M. Moore
    Lucious • Cassidy Dulce Reyes • C.D. Reyes
    Balloo • Jennifer Williams • J. Williams
    901FreeAtLast • Piper Jocelyn Malik • P.J. Malik
    MeganKM • Elizabeth Amelie Smith • E.A. Smith
    Maxilena • Anna Maya Vorjez • A.M. Vorjez
    Raccoon • Emma Mary Valentine Crowe • E.M.C. Crowe
    MrsMessi • Gabriella Bradshaw • G. Bradshaw



    Regels:
    • Geen ruzie buiten het MSV om.
    • Geen perfecte rollen.
    • Er is geen maximum aan personages, maar denk er wel om of je er geen verwaarloosd.
    • Niet alleen mannen of vrouwen. Hou het liever wel wat gelijk.
    • Er is geen minimum aan woorden, maar een klein stukje tekst zou wel fijn zijn, ook voor je tegenspelers.
    • Er wordt in tegenwoordige tijd, 3e persoon geschreven.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 23:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Naam:
    Caspar Olaf Green.
    Leeftijd:
    Caspar is negentien jaar jong.
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Leergierig
    Vriendelijk
    Flirterig
    Zichzelf
    Sportief
    Roddelaar
    Extra:
    Caspar is biseksueel en heeft toen hij dertien was een vriendin gehad en op zijn zeventiende had hij zijn eerste vriend. Echter werd dit niet veel en was het na anderhalf maand uit. Op het moment is Caspar vrijgezel.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 20:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Natalia Mary Moore

    "I was never the one to hold back."

    Roepnaam:

    Nat


    Leeftijd:

    Natalia is negentien jaar. Haar sterrenbeeld is vissen.


    Afkomst:
          Natalie is van Zweedse en Britse afkomst.




    Uiterlijk:
          (Ebba Zingmark.)
    Natalia heeft rood/oranje haren die van zichzelf lichtelijk krullen, al stijlt ze het vaak en graag. Haar haar komt tot net iets onder haar borsten. Natalia heeft een erg fijn smal gezichtje, met een lichte huid zonder al te veel oneffenheden. Natalia heeft grijze ogen, die soms blauw lijken te zijn. Ze heeft zachtroze lippen die goed bij haar lichte huid passen.
    Natalia is 1.78, een lengte waar zij erg blij mee is. Ze heeft een slank en mager postuur, ondanks dat ze vaak veel te veel eet. Dit komt door een combinatie van het vele sporten en ballet. Natalia doet namelijk naast ballet aan schaatsen, omdat ze graag kunstschaatser wil worden. Ze heeft niet al te veel vrouwelijke vormen.
    Innerlijk:
          Natalia is een voorzichtige, intelligente dame die constant het gevoel heeft dat ze zichzelf moet bewijzen. Ze is geslepen en denkt snel en down to earth. Haar hoef je niet in de maling te nemen. Ze is niet erg sociaal, omdat ze veel mensen wantrouwt. Hierdoor kan ze koud en kil overkomen. Ze laat bijna niemand binnen en maar weinig mensen weten wat er in haar hoofd omgaat. Ze volgt vaak haar hart, wat haar ondanks dat ze voorzichtig is, wel is in de problemen brengt. Ze is onder haar kille uitdrukking vrij snel op haar teentjes getrapt en licht geraakt. Andere hun mening betekend veel voor haar en ze vindt het soms moeilijk om alleen of eenzaam te zijn. Ze is dromerig en fantasierijk, maar zal haar dromen niet snel vertellen. Ze is liever mysterieus dan een open boek. Echter is ze nou eenmaal een open boek voor de mensen waar ze van houdt. Deze mensen weten ook dat ze eerlijk en trouw is, maar dwars en onvoorspelbaar. Ze hecht zich niet snel aan mensen en vindt het makkelijk om mensen weer los te laten, wat betekend dat er niet bijzonder veel mensen zijn die haar door en door kennen. Ondanks haar kille houding en haar eigenschap om mensen weg te duwen, is het een enthousiast en energiek meisje. Ze is soms zelfs iets te druk, tenminste als ze klaar is met weg dromen. Natalia is een echte geek. Geen nerd, maar een geek. Griekse mythologie, comics, disney en lezen zijn drie van haar favoriete dingen en ze is dan ook een echte fangirl.

    Extra:
          Natalia is zelf geen fan van ballet, vooral omdat ze het al zo lang doet. Haar moeder heeft het nooit kunnen doen, ondanks dat het haar droom was, dus pushte ze Natalia om het te gaan doen. Natalia wil liever de fotografie in, als model of fotografe maakt haar niet bijzonder veel uit.
    Natalia volgt als ander kunstvak Zang, al had schrijven haar ook wel iets geleken, maar dat is geen vak.





    Relaties:

    Issac Marvin Keaton: Beginnende vriendschap, ze begint hem langzaam aan steeds meer te vertrouwen.

    Jonathan Ethan Mills: Beste vriend. Natalia vertrouwd hem met bijna alles en hij is ook een van de weinige personen waar ze echt aan gehecht is.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 18:40 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    @Khronos Oh ik ben nu al helemaal weg van Natalia


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Raccoon schreef:
    Iemand die een relatie wil met Jonathan? Pg2

    Vriend/vijand/ etc?



    GusWaters schreef:
    Iemand die de vriendin van Issac wil zijn (of binnekort aangezien hij nogal jaloers is leek me dat wel leuk)
    Of vrienden/vijanden/...




    Ik heb vanaf zojuist Natalia voor beide^^. Ik zal de rollen zo even op de laptop doorlezen, hebben jullie een voorstel?

    En @GusWaters,
    Bedankt^^, Issac is ook pretty awesome.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 14:53 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    @Khronos

    Oh me like Natalia too :3 Moenteel denk ik dat zij en Jonah best vriends kunnen zijn, tenzij je andere ideetjes hebt :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Khronos schreef:
    (...)



    Ik heb vanaf zojuist Natalia voor beide^^. Ik zal de rollen zo even op de laptop doorlezen, hebben jullie een voorstel?

    En @GusWaters,
    Bedankt^^, Issac is ook pretty awesome.


    Kies jij maar


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    emh...
    Beste vrienden met Jonah lijkt me leuk^^. Kennen ze elkaar al lang dan, sinds ze beide op die school zitten ofzo?


    En Issac, hij doet me denken aan iemand die ik ken, kwa innerlijk dan. I like that. Misschien dat ze nog niet heel lang vrienden zijn, maar beide vaak buiten lesuren om oefenden? Hij omdat hij perfectionistisch is en zij omdat ze het nooit goed genoeg dit voor haar moeder en daardoor hebben ze een soort band gekregen? Ik denk dat Natalia zich wel tot op een zekere hoogte aangetrokken zou voelen, maar sowieso zou ze hem een cutie vinden en vrienden zou willen zijn als meer niet kan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kunnen de relaties later even afgesproken worden, wanneer ik een praattopic aangemaakt heb?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, sorry, ik stap al over naar GB ofzo, zou ik wel nog een man mogen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dat mag.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Timothy Silversen.

    "I started doing ballet because it was a way to learn to control my body."

    Roepnaam:

    Tim


    Leeftijd:

    Timothy is éénentwintig jaar oud, zijn sterrenbeeld is leeuw.


    Afkomst:
          Timothy is van Britse afkomst.


    "Having a little fun never hurted anyone, having too much fun hurts people sometimes."





    Uiterlijk:
          Timothy heeft bruine haren, die altijd netjes in model zitten, al vindt hij persoonlijk dat de 'Just out of bed'-look hem ook niet verkeerd staat. Hij laat zijn haar het liefst altijd iets langer, zodat hij er ook iets mee kan. Hij heeft grijze ogen, die je soms het gevoel geven dat hij dwars door je heen kijkt. Hij heeft een hoekige kaaklijn en meestal wel een licht stoppelbaardje.
    Hij is 1,91 en meestal goed gekleed. Hij weet dondersgoed wat hem wel staat en wat hem niet staat. Hij is dan ook erg ijdel. Hij heeft een goed gebouwd lichaam, iets waar hij zelf ontzettend trots op is. Hij is aardig sterk, iets wat ook wel nodig is om lifts te doen tijdens de routines.


    Innerlijk:
          Timothy is een charmante, maar hardhandige jongen. Hij is rustig en vrij stil, dit omdat hij liever luistert dan verteld. Timothy is dan ook een erg goede luisteraar. Uren lang hoeft hij niks te zeggen, maar heeft hij genoeg aan gewoon luisteren naar iemand anders zijn of haar stem. Ondanks dat hij charmant is kan hij soms nog wel een beetje onhandig zijn, want je vooral merkt aan dat hij het soms niet goed door heeft als hij iets niet moet doen. Hij is romantisch ingesteld, maar alleen in zijn eigen tijd. Hij is altijd bezig en heeft soms maar weinig tijd voor de mensen waar hij om geeft, al zal hij deze mensen altijd blijven vertellen dat ze gewoon te veel aandacht opeisen. Hij snapt ook niet waarom mensen er boos over worden, hij is sowieso niet heel geweldig met gevoelens op de lange termijn. Hij doet mensen vaak pijn, bedoelt en onbedoelt, terwijl hij op het eerste gezicht een hele lieve betrouwbare jongen lijkt. Hij is ook heel sociaal en makkelijk in de omgang, maar als vriendje of beste vriend is hij vaak gewoon niet het voor mensen.Hij is ruimdenkend en filosofisch, iets waardoor hij ook meestal wel meer nadenkt dan praat, bang dat hij iets verkeerds zegt. Als hij iets zegt over zichzelf of zijn gevoelens komt het er meestal ook wel verkeerd uit. Hij flirt met iedereen en wil alles van iedereen, vooral aandacht. Deze jongen kan niet zonder, maar je hoeft niet te verwachten dat je evenveel aandacht terug krijgt als je geeft. Hier kom je echter helaas pas achteraf af. Hij is niet snel emotioneel, huilt ook bijna nooit, maar hij is erg snel boos en hij heeft last van woede problemen. Dit lost hij op door gewoon afstandelijk en koud te reageren. Hij heeft een hekel aan verandering en vindt dat alles perfect moet zijn. Hij werkt dan ook net zo lang overal aan tot het perfect is, al is hij wel van de meeste praktische oplossing. Het is geen domme jongen, al is hij vaak te overtuigd van zijn eigen gelijk.

    Ruimdenkend en liefdevol
    IJverig en praktisch
    Analytisch en intelligent
    Romantisch en charmant
    Makkelijk in de omgang en sociaal
    Filosofisch

          Bazig en bemoeiziek
    Overdreven hardvochtig en kritisch
    Conservatief en perfectionistisch
    Flirterig en genotzuchtig
    Woede problemen
    Altijd bezig, vindt het moeilijk om rekening te houden met andere hun gevoelens



    Extra:
          Timothy is een keer vreemd gegaan op zijn ex-vriendin. Inmiddels heeft hij een nieuwe vriendin, zelfs al weet hij dat hij extra zijn best moet doen om te bewijzen dat hij wel trouw aan haar is.
    Timothy doet als extra kunstvak Tekenen. Dit is dan ook zijn favoriete hobby samen met ballet en films kijken.
    Timothy is biseksueel.





    Ik maak hem na het eten af.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 19:38 ]


    We've lived in the shadows for far too long.


    Jack Sam Mills.

    Leeftijd: Eenentwintig.
    Uiterlijk:




    Jack heeft blonde haren en is blauwe ogen, het tegenovergestelde van zijn broer Jonathan. Hij is ongeveer 1,79m wat hem iets kleiner meet dan hem en is sterk gebouwd. Hij is erg modieus en is erg gefixeerd op hoe hij er uit ziet, daarnaast is er geen sprankel van arrogantie in hem dus hij zal niet zo gauw zichzelf ophemelen. Jack heeft donkere wenkbrauwen en soms een klein baardje maar dat gebeurt meestal alleen als hij geen tijd heeft om het te scheren.
    Hij is niet persé erg gebouwd naar een balletdanser maar dat hebben vele verkeerd ingeschat aangezien hij aardig goed, hij is sterk en ook erg lenig.
    Hij ruikt meestal sterk naar deo aangezien hij wel eens stiekem een sigaretje rookt en hij niet wilt dat iemand dat weet.
    Innerlijk:
          • Doorzetter.
          • Recht door zee.
          • Luidruchtig.
          • Onbetrouwbaar.
          • Losbandig; wild.
          • Jaloers.
          • Ijverig.
          • Humoristisch.
          • Houdt van aandacht en van in de spotlights staan.
    Relaties:
          ––Jack en Jonathan zijn broers, altijd hebben ze elkaar meer als concurrenten gezien dan als broers.
          ––Jack heeft een hekel aan Timothy aangezien hij ooit een balletstuk van hem heeft verpest en hij nog steeds geen reden voor heeft gegeven.
          –– De jongeman heeft sinds een week een vriendin, Anna. Ze moeten nog aan elkaar wennen en nog veel ontdekken.
          –– Elisa is de ex van Jack, ze hadden ongeveer een half jaar tot Elisa het had uitgemaakt. Jack was er kapot van in tegenstelling tot Elisa die het niet erg vond om met andere het bed te delen. Ze flirt nog steeds met hem maar meer om te pesten en zeker nu hij een vriendin heeft weet ze hoe gevoelig hij nog voor Elisa is wat het spelletje alleen maar leuker maakt.
    Extra:
          –– Jack is de broer van Jonathan.
          –– Hij rookt stiekem voor zowel zijn balletschool en zijn moeder houdt hij het liever geheim. Hij is er zelf dan ook niet trots op maar hij kan niet zonder.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 13:49 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mag ik er nog bij worden gezet?
    En ik FC Alexis Ren (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Nvm

    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 20:48 ]

    Praattopic 1


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.