• School of Ballet

    Alleen de beste van de beste worden aangenomen op de zogenoemde ‘school of ballet’. De studenten moeten al minstens 6 jaar op ballet hebben gezeten voor ze aangenomen kunnen worden op de school. Ze moeten een zware test doorstaan voor er besloten wordt of ze überhaupt aangenomen worden. Het is een zware weg en de studenten trainen elke dag. Ze krijgen naast de balletlessen ook nog Engels, Frans, Rekenen en een ander kunstvak (zoals; tekenen/schilderen, zang, muziek). In het weekend zijn er vaak optredens en de studenten worden streng opgeleid om een van de beste dansers te kunnen worden. ’S Morgensvroeg staat iedereen op en ze liggen er niet al te laat in, om de volgende dag weer goed te kunnen trainen. Dit is de ‘school of ballet’. Welkom!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klein probleempje: het kan zijn dat mijn rol pas vrijdag komt aangezien ik zondag tot vrijdag naar engeland ga en morgen ook geen tijd heb... Ik zal proberem een beginnetje te maken maar ik kan niets beloven :/


    “A queen will always turn pain into power.”

    Hephaestus schreef:
    Klein probleempje: het kan zijn dat mijn rol pas vrijdag komt aangezien ik zondag tot vrijdag naar engeland ga en morgen ook geen tijd heb... Ik zal proberem een beginnetje te maken maar ik kan niets beloven :/


    Maakt niet uit. Ik wil wel morgen het MSV gaan openen ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Maakt niet uit. Ik wil wel morgen het MSV gaan openen ^-^

    Oh wow, dat is snell


    “A queen will always turn pain into power.”

    Hephaestus schreef:
    (...)
    Oh wow, dat is snell


    Ja, er zijn al zoveel mensen, haha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nog enige relaties met mijn personage die Anna gaat heten? Ze heeft al een vriendje maar zoekt nog een best friend en nog meer vrienden/vijanden (:
    Ze word uitbundig, druk en eerlijk maar ook gedisciplineerd en hardwerkend ;3


    “A queen will always turn pain into power.”

    Hephaestus schreef:
    Nog enige relaties met mijn personage die Anna gaat heten? Ze heeft al een vriendje maar zoekt nog een best friend en nog meer vrienden/vijanden (:
    Ze word uitbundig, druk en eerlijk maar ook gedisciplineerd en hardwerkend ;3


    Caspar zou wel kunnen denk ik?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Caspar zou wel kunnen denk ik?

    Watvoor? :Y)


    “A queen will always turn pain into power.”

    Hephaestus schreef:
    (...)
    Watvoor? :Y)


    Vriend of beste vriend?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Vriend of beste vriend?

    Oeh, hij is bi. Hij kan wel haar mannelijke beste vriend zijn jaa :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    901FreeAtLast schreef:
    (...)

    Taylor is eerder een rustig iemand terwijl Piper wat drukker is, dus ik denk dat ze het wel kunnen vinden.


    Top!


    Solitaire schreef:
    (...)

    Jack?


    Is goed! Als wat?

    Khronos schreef:
    Natalia dus vrienden met Taylor^^.


    Dat is prima!


    Tell me about it, stud.

    Hephaestus schreef:
    Nog enige relaties met mijn personage die Anna gaat heten? Ze heeft al een vriendje maar zoekt nog een best friend en nog meer vrienden/vijanden (:
    Ze word uitbundig, druk en eerlijk maar ook gedisciplineerd en hardwerkend ;3


    Zij en Piper zouden ook goed bevriend kunnen zijn!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik heb Elisa en Jonathan nog vrij voor relaties c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    901FreeAtLast schreef:
    (...)

    Zij en Piper zouden ook goed bevriend kunnen zijn!

    JAA gewoon goede vriendinnen of best friends? ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Raccoon schreef:
    Ik heb Elisa en Jonathan nog vrij voor relaties c;

    Ik heb Anna ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Hephaestus schreef:
    (...)
    Ik heb Anna ^^


    Heb je een idee wat voir relatie? C;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH