• School of Ballet

    Alleen de beste van de beste worden aangenomen op de zogenoemde ‘school of ballet’. De studenten moeten al minstens 6 jaar op ballet hebben gezeten voor ze aangenomen kunnen worden op de school. Ze moeten een zware test doorstaan voor er besloten wordt of ze überhaupt aangenomen worden. Het is een zware weg en de studenten trainen elke dag. Ze krijgen naast de balletlessen ook nog Engels, Frans, Rekenen en een ander kunstvak (zoals; tekenen/schilderen, zang, muziek). In het weekend zijn er vaak optredens en de studenten worden streng opgeleid om een van de beste dansers te kunnen worden. ’S Morgensvroeg staat iedereen op en ze liggen er niet al te laat in, om de volgende dag weer goed te kunnen trainen. Dit is de ‘school of ballet’. Welkom!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hephaestus schreef:
    (...)
    JAA gewoon goede vriendinnen of best friends? ^^


    Enthousiast :'D
    Best friends klinkt wel cool/leuk/gezellig..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik denk dat mijn beide rollen nu af zijn :3 Oh en ik heb Elisa veranderd naar Emma om naamsverwarring te voorkomen :3

    (En ze staan beiden nog open voor relaties ^^ Emma is een beetje Loner :c )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Ik denk dat mijn beide rollen nu af zijn :3 Oh en ik heb Elisa veranderd naar Emma om naamsverwarring te voorkomen :3

    (En ze staan beiden nog open voor relaties ^^ Emma is een beetje Loner :c )


    Heather misschien?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Heather misschien?


    Vriendinnen met Emma? :3 Ik denk wel dat ze het met elkaar kunnen vinden ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Vriendinnen met Emma? :3 Ik denk wel dat ze het met elkaar kunnen vinden ^^


    Ja is goed! Dat dacht ik ook al


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Is er een kamerindeling of slaapt iedereen gewoon alleen?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Nog iemand voor Aaron?


    The goal isn't to live forever, The goal is to create something that will.

    Ik heb Timothy en Natalia?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Bomer schreef:
    Nog iemand voor Aaron?


    Ik heb wel Jack, heb je een ideetje?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Bomer schreef:
    Nog iemand voor Aaron?


    -Colton haynes *v* -

    Ik heb Emma en Jonah :3 ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nog someone voor Elizabeth?

    Ik denk dat Aaron het wel met Emma zou kunnen vinden en dan vooral die 'I don't give a damn' bitchy-achtige attitude. [:

    Misschien leuk als Aaron het ook goed met Jack kan vinden en met Jonathan juist niet?
    Gezien Jack en Jonathan ook een soort rivalen zijn.

    Aaron en Natalia zijn allebei personen die zich niet zomaar openstellen. Misschien leuk als ze een beetje een vage band hebben ofzo, zonder het echt uit te spreken als 'vrienden?'

    Timothy is misschien een beetje te perfectionistisch en intelligent voor Aaron. Misschien dat ze vroeger vrienden waren, maar uit elkaar zijn gegroeid?


    The goal isn't to live forever, The goal is to create something that will.

    MeganKM schreef:
    Nog someone voor Elizabeth?


    Emma misschien? :3 Ik denk dat ze elkaar wel mogen ^^

    Bomer schreef:
    Ik denk dat Aaron het wel met Emma zou kunnen vinden en dan vooral die 'I don't give a damn' bitchy-achtige attitude. [:

    Misschien leuk als Aaron het ook goed met Jack kan vinden en met Jonathan juist niet?
    Gezien Jack en Jonathan ook een soort rivalen zijn.

    Aaron en Natalia zijn allebei personen die zich niet zomaar openstellen. Misschien leuk als ze een beetje een vage band hebben ofzo, zonder het echt uit te spreken als 'vrienden?'

    Timothy is misschien een beetje te perfectionistisch en intelligent voor Aaron. Misschien dat ze vroeger vrienden waren, maar uit elkaar zijn gegroeid?



    Ik vind het prima ! c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Klinkt goed. Is het goed dat ze een beetje een bitchy vriendschap hebben. Dat ze elkaar het ene moment mogen en het andere moment elkaar niet kunnen uitstaan?

    Bomer schreef:
    Ik denk dat Aaron het wel met Emma zou kunnen vinden en dan vooral die 'I don't give a damn' bitchy-achtige attitude. [:

    Misschien leuk als Aaron het ook goed met Jack kan vinden en met Jonathan juist niet?
    Gezien Jack en Jonathan ook een soort rivalen zijn.

    Aaron en Natalia zijn allebei personen die zich niet zomaar openstellen. Misschien leuk als ze een beetje een vage band hebben ofzo, zonder het echt uit te spreken als 'vrienden?'

    Timothy is misschien een beetje te perfectionistisch en intelligent voor Aaron. Misschien dat ze vroeger vrienden waren, maar uit elkaar zijn gegroeid?




    Klinkt goed^^.


    We've lived in the shadows for far too long.