• Ik heb toestemming:
    Beste Yeoubi,

    Hierbij geef ik je toestemming om te beginnen met je themawedstrijd. Veel plezier!

    Groetjes,
    Velleity
    Wedstrijdmoderator




    Hallo allemaal. Sinds een tijd speel ik Sims 4 en het leek me wel leuk om een wedstrijd te maken met mensen die het ook spelen. Er zullen variërende opdrachten zijn; Sims poppetjes maken, gebouwen maken en screenshots van bepaalde momenten. Voordat je echter gaat vermelden dat je mee wil doen, heb ik een aantal regels die best belangrijk zijn voor een leuke wedstrijd.

    Deze regels zijn:
    - De algemene huisregels van Quizlet (heb respect voor elkaar, geen ruzie maken etc.)
    - Geen plagiaat (Dus geen bestaande poppetjes uit de galerij halen. Ook niet als ze eerder al door jouzelf gemaakt zijn. Je maakt nieuwe poppetjes voor deze wedstrijd. Dit geldt ook voor gebouwen en andere dingen.)
    - Lever je opdracht op tijd in. (Via pb! Dit moet naar mij én de jury!)
    - Als het niet lukt om een opdracht op tijd in de leveren, dan vraag je uitstel. Doe dit op tijd en niet één uur voor de deadline.
    - Denk goed na voordat je - je inschrijft, want je doet de gehele wedstrijd mee!
    - Als je Custom Content wil gebruiken, overleg je dit met mij.
    - Naamsveranderingen melden!
    - Heb je uitbreidingspakketten? Vermeld dit bij je inschrijving.

    Nog even wat andere informatie:
    - Ik zoek minimaal 10, maximaal 20 deelnemers. (vol = vol!)
    - Er zullen zeven rondes zijn met variërende opdrachten; uitgebreide en minder uitgebreide.
    - De eerste plaats krijgt 10 credits en een spotlight naar keuze (en natuurlijk de eer van het winnen). De tweede plaats krijgt vijf credits en een spotlight. De derde plaats krijgt drie credits en een spotlight.
    - Alles komt in een story te staan: story
    - We werken met een systeem waarbij je een cijfer krijgt die een gemiddelde is van meerdere onderdelen:
    Wij beoordelen op creativiteit, originaliteit, of het bij de opdracht past en of het geheel goed samenhangt.

    - Als een opdracht niet lukt kan je eenmalig een joker inzetten.


    Have fun!




    Voorzitter:
    - Aatrox

    Juryleden:
    - SamWinchester
    - Shore

    Deelnemers:
    - Bostick / Chester-dude: Basisspel en CC
    - WonderLies: Basisspel, In de Natuur, Aan het Werk, Digital Deluxe Upgrade, Feestdagenpakket en CC || Opdracht 1 ingeleverd
    - martinski: Basisspel, In de Natuur, Aan het Werk, Feestdagenpakket en CC || Opdracht 1 ingeleverd
    - Dylazing: Basisspel, Aan het Werk || Opdracht 1 ingeleverd
    - Hunt: Basisspel (collectors edition) en CC || Opdracht 1 ingeleverd
    - Meruem: Basisspel || 2 dagen uitstel
    - Phxntasia: Basisspel, Digital Deluxe Upgrade en CC || Opdracht 1 ingeleverd
    - Cissy: Basisspel, Feestdagenpakket en CC
    - playmaker: Basisspel, Digital Deluxe Upgrade, Feestdagenpakket en CC || Opdracht 1 ingeleverd
    - Blackthorn: Basisspel en Feestdagenpakket
    - SiriuslyBlack: Basisspel, Aan het Werk, Feestdagenpakket en CC

    Opdracht 1:
    Grotendeels vrije opdracht; maak een gezin. Dit gezin kan uit van alles en nog wat bestaan, dus leef je uit!
    Schrijf een stukje tekst bij iedere Sim van het gezin, hoeft niet lang te zijn, die vertelt hoe de Sim in elkaar zit qua karakter en wat zijn/haar relatie is ten opzichte van anderen van het gezin.
    Deadline: 31 mei (met uitstel: 3 juni)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2015 - 22:25 ]


    26 - 02 - '16

    Larkin schreef:
    (...)

    Oh vandaar, kan ik dat anders nog gewoon even doen? (:


    Ja, of course (:


    26 - 02 - '16

    Ik weet ook vrij zeker dat ik hem heb ingeleverd, is daar ook iets mis gegaan?


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Phxntasia schreef:
    Ik weet ook vrij zeker dat ik hem heb ingeleverd, is daar ook iets mis gegaan?


    Ik heb het topic ook niet heel goed bijgehouden op sommige fronten. Dus 't kan zijn dat ik 'm al heb. (Ik heb 'm ook zie ik net)

    Sorry


    26 - 02 - '16

    Ik heb even geupdate


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Ik heb het topic ook niet heel goed bijgehouden op sommige fronten. Dus 't kan zijn dat ik 'm al heb. (Ik heb 'm ook zie ik net)

    Sorry


    Geen probleem, anders had ik hem gewoon nog een keer gestuurd (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Sorry maar ik zou zeggen deadline is deadline en als je niet om uitstel vraagt, dan lig je eruit. Het is inmiddels anderhalve week na de deadline en ik heb echt zitten haasten om het op tijd te kunnen inleveren, omdat ik het lullig vind voor andere als het op deze manier gaat, met als gevolg dat mijn stuk flut is en eigenlijk dus helemaal voor niets.

    Zou ik mijn verhaal dan nog kunnen her-inleveren, aangezien het nog wel ff kan duren?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    martinski schreef:
    Sorry maar ik zou zeggen deadline is deadline en als je niet om uitstel vraagt, dan lig je eruit. Het is inmiddels anderhalve week na de deadline en ik heb echt zitten haasten om het op tijd te kunnen inleveren, omdat ik het lullig vind voor andere als het op deze manier gaat, met als gevolg dat mijn stuk flut is en eigenlijk dus helemaal voor niets.

    Zou ik mijn verhaal dan nog kunnen her-inleveren, aangezien het nog wel ff kan duren?


    Ja dat kan


    26 - 02 - '16

    Mt, waar kan ik de beoordeling van opdracht 1 zien!?


    .......

    Mette_Sprookjes schreef:
    Mt, waar kan ik de beoordeling van opdracht 1 zien!?


    Er is nog geen beoordeling. Als die er was, had ik dat doorgegeven. De beoordelingen komen in de story.

    Momenteel zit ik zwaar vaarwater betreffende de wedstrijd en moet er naar een oplossing gezocht worden. Hier ben ik nog mee bezig.


    26 - 02 - '16

    Gaat er hier eigenlijk nog iets gebeuren?


    16 - 09 - '17

    Mt, ik ga t volgen c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Is de wedstrijd gestopt ofzo?


    ~x~ Everything will be okay in the end. So if its not okay, its not the end. ~x~

    WonderLies schreef:
    Is de wedstrijd gestopt ofzo?


    Zou ik heel erg jammer vinden );


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Het spijt me, maar ik weet me geen raad meer met deze wedstrijd. Ik raak helemaal in de knoop en ik weet simpelweg niet meer wat ik er mee aan moet. Verder heb ik, ik weet dat het een slecht excuus is, een hele slechte thuissituatie op dit moment. Over een week volgt er een gesprek wanneer ik het huis uit kan en hoe; het is gewoon ontzettend hectisch op dit moment. Het spijt me dat ik jullie teleur moet stellen. Ik zag het ook niet allemaal aankomen zo. Ik voel me ontzettend schuldig en slecht hierover.

    Ik hoop dat jullie het begrijpen en dat er een wedstrijd komt, gestart door iemand die het wél volhoudt :c


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    Het spijt me, maar ik weet me geen raad meer met deze wedstrijd. Ik raak helemaal in de knoop en ik weet simpelweg niet meer wat ik er mee aan moet. Verder heb ik, ik weet dat het een slecht excuus is, een hele slechte thuissituatie op dit moment. Over een week volgt er een gesprek wanneer ik het huis uit kan en hoe; het is gewoon ontzettend hectisch op dit moment. Het spijt me dat ik jullie teleur moet stellen. Ik zag het ook niet allemaal aankomen zo. Ik voel me ontzettend schuldig en slecht hierover.

    Ik hoop dat jullie het begrijpen en dat er een wedstrijd komt, gestart door iemand die het wél volhoudt :c


    Hee ik snap het dat je daarom stopt en een slechte thuissituatie is geen slecht excuus. Ik weet hoe dat is en dat is heel naar. Succes met uitzoeken van het uit huis gaan (:


    ~x~ Everything will be okay in the end. So if its not okay, its not the end. ~x~