• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I do nót want this to happen!
    Laat dr buurvrouw aardig zijn en voor dr willen zorgen. Hoef ik dr niet op te halen. En hoeft ze hier geen tijd te verblijven. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga dit never ever ever halen. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aaawwwh huilende Ali-B bij de wereld draait door


    i put the fun in funeral

    Ik kwam terug omdat ik wilde weten hoe het zou zijn samen en mezelf dan niet telkens af hoefde te vragen.. maar blijkbaar had ik uiteindelijk toch altijd gelijk gehad met dat (als je de kans ervoor kreeg) snel naar iemand anders toe te gaan en mij zou verlaten. En ondertussen maar zeggen dat ik je kon vertrouwen. Ik was helemaal niks voor je. Met je leugens dat je van me houdt en niet zonder me kan of dat je moest huilen, omdat het je pijn deed of whatsoever. Ik vertrouw echt niemand meer. “Ik mis je." Ja, je mist t om me te vernederen. Je deed niet eens de moeite om het echt te laten zien dat je om me gaf. Zo snel als het kan naar iemand anders toe. Zo belangrijk was ik voor je

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 19:48 ]


    † Love? I want to sleep.

    Zo, even bellen met een vriendin kan me echt opvrolijken, zeg.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    De hoeveelheid photoshop ik in deze mmv doe is insane.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ooh... echt mijn wereld ziet er sinds dinsdag avond het volgende uit:
    Dansende bomen en bloemetjes met een vrolijk gezichtje een hele vrolijke regenboog waar allemaal glitters vanaf komen. Een grote zon met een grote glimlach en allemaal andere vrolijks kleurtjes :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Pff, girl je bent pas 15 en je doet dit? Schat ik kan je een ding vertellen en dat is dat dit niet goed gaat. Je gaat volledig de verkeerde kant uit. Voor mij hoef je dit niet te doen, ik vind je leuk genoeg zonder deze randactiviteiten. En de rest van de wereld ook.
    Was dit het? Was dit de nieuwe start waarover je het had? Ik dacht dat we beide zeiden meer onszelf te zijn.
    Of ben jij dit echt?


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Ik heb zo'n honger. Dan maar zo een broodje.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 20:11 ]


    † Love? I want to sleep.

    Het verschil moet er zijn.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik hou van een dutje. ;3


    Your make-up is terrible

    WAAAAAAH. Zo blij met m'n nieuwe haarkleuuurrr <3


    26 - 02 - '16

    Ravager schreef:
    Het verschil moet er zijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Tonight is going to be an amazing party <3


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Dat moment dat je de radio aanzet en één van je favoriete nummers net begint :Y)


    Stenenlikker