• Hallo,
    Ik was net even in de Shoutbox en ik merkte op dat er wel een bewerkknop is maar geen meldknop. Nu kun je gewoon eindeloos mensen uitdagen zonder dat dat wordt bestraft.

    Ik stel voor: meldknop bij Shoutbox.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 8:15 ]

    Meldknop bij Shoutbox?

    88.2% (15 stemmen)
     
    Ja.

    11.8% (2 stemmen)
     
    Nee.

    Eigenlijk is het best logisch dat er ook een meldknop is in de Shoutbox. Voor dus.


    Queer zijn is gewoon alles

    Cordon schreef:
    Eigenlijk is het best logisch dat er ook een meldknop is in de Shoutbox. Voor dus.


    26 - 02 - '16

    Lijkt me inderdaad wel een goed idee. Voor.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Het zou er op zich wel moeten zijn; maar zoveel wordt de shoutbox niet meer gebruikt dus weet niet of het erg hard nodig is.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Wat is in hemelsnaam de shoutbox? Hahahaha.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    Wat is in hemelsnaam de shoutbox? Hahahaha.


    De balk bovenin: Forum > Shoutbox (onder 'doorzoek forum'). ^^

    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 15:34 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Cordon schreef:
    Eigenlijk is het best logisch dat er ook een meldknop is in de Shoutbox. Voor dus.


    † Love? I want to sleep.

    Gunnulfsen schreef:
    Wat is in hemelsnaam de shoutbox? Hahahaha.

    Een soort chat.

    Spotgaai schreef:
    Het zou er op zich wel moeten zijn; maar zoveel wordt de shoutbox niet meer gebruikt dus weet niet of het erg hard nodig is.

    Maar er zijn wel mensen die het gebruiken.

    Er zijn nog meerdere plaatsen die een meldknop missen en dit wordt ook geregeld onder Rutger zijn aandacht gebracht, maar er zijn andere belangrijkere dingen op Q die moeten gebeuren indien hij een gaatje vind in zijn drukke agenda. ;)
    Mag ik ook even zeggen dat ik de eindtoon van het topic een beetje vind klinken als: "dit beveel ik". Komt voornamelijk door je laatste zin. Ik vind het niet zo fijn om zo een suggestie te moeten lezen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Er zijn nog meerdere plaatsen die een meldknop missen en dit wordt ook geregeld onder Rutger zijn aandacht gebracht, maar er zijn andere belangrijkere dingen op Q die moeten gebeuren indien hij een gaatje vind in zijn drukke agenda. ;)
    Mag ik ook even zeggen dat ik de eindtoon van het topic een beetje vind klinken als: "dit beveel ik". Komt voornamelijk door je laatste zin. Ik vind het niet zo fijn om zo een suggestie te moeten lezen. ^^

    OW was niet de bedoeling. Sorry! :$