• Ik was een avondje films aan het kijken met moederlief. De DVD-speler daar heeft echter kuren en onze film begon te haperen. We stonden allebei op en mam haalde de dvd eruit. Ze bracht hem zo dicht naar haar gezicht dat ik met open mond toekeek hoe ze hem (dacht ik) schoonlikte. Net toen ik wilde sneren 'JA NU DOET HIJ HET NATUURLIJK AL HELEMAAL NIET MEER', zag ik dat ze aan het kijken was naar krasjes en hem daarom zo dichtbij had...Duh.

    Ik denk dat mijn aanname over het schoonlikken van de DVD meer zegt over mij dan over haar.

    Thank you, brain.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 11:01 ]

    Faalt jouw brein ook wel eens


    When the why is clear, the how is easy.

    Hahaha; this made my day.
    Die momenten heb ik ook geregeld. :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Herkenbaar. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hahaha, genius.

    Barkley schreef:
    Hahaha; this made my day.
    Die momenten heb ik ook geregeld. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha. Iedereen zijn brein faalt wel eens. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Ontkenningsfase. :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Haha, geniaal dit. :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Haha! Wow ja ik heb het ook al,is gehad!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Hahahaha. :'D
    Gisteren nog heb ik ook iets doms meegemaakt. Ik was op training en wilde wel op kop zwemmen, maar ik zei: 'De eerste die mijn voeten aanraakt, laat ik voor.' Terwijl ik nog aan de kant stond, raakte iemand expres mijn voeten aan. Ik snapte echt niet wat hij deed, tot ik besefte dat het een grapje was. Oeps. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hahaha (:
    Zoiets zou ik ook echt kunnen voor hebben!


    We are only a moment.

    Mijn brein faalt ontzettend vaak lol.


    26 - 02 - '16

    Ik heb ooit mijn gsm in de ijskast gelegd... It barely survived...
    Meh, ik heb ook momenten dat mijn brein wel degelijk werkt, maar om eerlijk te zijn: wat is daar nu spannend aan? (;


    Mhm?

    Hahahahahaha, omg!


    16 - 09 - '17

    Geregeld ;D

    In plaats van "snijdt" schreef ik een keer bij wiskunde "sniet" op. Toen werd ik melig ;D.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dat moment dat je je voor enkele seconden afvraagt waarom een auto voor een rood stoplicht stopt :/


    Stenenlikker

    Hahaha geweldig dit :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"