• Hooi! (:
    Mijn geld is een beetje op om naar meetings te gaan. Dus bedacht ik me; Waarom komt men niet eens een keertje bij mij? :3 Daarom dan ook een meeting bij mij thuis.



    Waar is ''bij jou thuis'' dan?
    Roswinkel -> Cafe De Harmonie (ookal zijn we tegenwoordig nog maar één dag per twee weken open voor darten...). :Y)
    Oftewel; Je moet naar het station in Emmen en vanuit daar valt er wel een (bel)bus te regelen naar Roswinkel. Die bus stopt dan precies voor mijn deur. c:
    Maar mocht het niet in een vakantie of weekend vallen zal er sowieso wel een bus voor onze deur stoppen.

    Wanneer wordt deze meeting gehouden?
    Zaterdag 29 augustus. Op zondag 30 augustus als je blijft slapen, natuurlijk. (:
    LET OP! Als je blijft slapen is het de bedoeling dat je 's morgens al weer naar huis gaat. Dit, ivm dat ik op de zondag in Emmen ga spelen bij het ''Gooi maar in mijn Pet'' festival! ^^

    Hoe laat aanwezig op het station in Emmen?
    Graag rond een uur of 13.00 :Y)

    Mag ik ook blijven slapen?
    Natuurlijk! Kom je en wil je blijven slapen wegens wat voor reden dan ook; Geen probleem!
    Je zult alleen wel zelf als je slaapspullen/matje/luchtbedding etc. mee moeten nemen.

    Wat gaan we doen?
    We kunnen lekker met Sheila gaan wandelen (vooral een goed idee met mooi weer), film kijken op de grote beamer (spel je dit zo?), spelletjes spelen (eventueel neem je zelf een spel mee), tekenen, open podium, karaoke, darten en natuurlijk heel veel kletsen. ^^

    What do you think about alcohol?
    Jep, nee. Ain't gonna happen. Mijn ouders willen niet hebben dat er alcohol geschonken wordt. Sorry.
    But who really needs alcohol to have fun anyways? c:

    Zitten er nog kosten aan verbonden?
    Jep. Ik heb nog geen flauw idee hoe duur de busreis zal zijn, maar die kosten zijn dus voor jezelf. Ik zoek dit later wel even uit. ^^
    Verder is het zo dat je normaal gesproken met een meeting bij de McDonalds/Burger King/Subway/whatever eten gaan. Dit kost natuurlijk geld. Nu is het zo dat je dus bij ons blijft eten en drinken. Per persoon wordt om een bijdrage van €10,- euro gevraagd. Hier zit in: Avondeten, lekkers, drinken, slapen, ontbijt.

    Heb jij er ook al zo'n zin in? :3


    WIL JE OOK IN DE WHATSAPP GROEP?
    MELDT HET DAN EVEN EN STUUR MIJ EVENTUEEL EEN PB MET DAARIN JE NUMMER.



    Wie komt er?
    Sowieso:
    Naam:
    Yolanda
    Erieka
    Marleen
    Jellanie
    Inge
    Username:
    Gibbs
    Resilience
    SonOfBoromir
    Carlin
    Square
    Leeftijd:
    18
    19
    19
    18
    18
    Blijven slapen:
    Ja
    Nee
    Nee
    Ja
    Nee
    Misschien:
    Naam:
    Julia
    Username:
    Sibyl
    Leeftijd:
    14
    Blijven slapen:
    -
    -

    Naamswijzigingen doorgeven alsjeblieft!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 14:31 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik weet het nog niet haha. Lijkt me aan de ene kant heel leuk, maar ik ben bang dat ik buikpijn krijg. (Dat heb ik vaak als ik na twaalven ga slapen)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Waarom moet iedereen die ik wil meeten dan ook zo ver wonen? Moest heel Nederlands Q nu eens in Noord-Brabant of Limburg of zo wonen, het zou allemaal een stuk gemakkelijker zijn. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Waarom moet iedereen die ik wil meeten dan ook zo ver wonen? Moest heel Nederlands Q nu eens in Noord-Brabant of Limburg of zo wonen, het zou allemaal een stuk gemakkelijker zijn. :Y)


    *raises hand* zuid limburggg!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Grohl schreef:
    Waarom moet iedereen die ik wil meeten dan ook zo ver wonen? Moest heel Nederlands Q nu eens in Noord-Brabant of Limburg of zo wonen, het zou allemaal een stuk gemakkelijker zijn. :Y)


    Of jij komt wat dichterbij wonen! :Y)







    @Natascha
    Ja oke. Naja bekijkt nog maar eem wat je doen wil dan. Ik hoor het wel van je. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het lijkt me heel gezellig. Zet mij maar op misschien.
    Grote kans dat het toch niet kan (geldtekort enzo), maar ach c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Nou Yolanda, ik had nu echt niet verwacht dat jij bleef slapen. (krul)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 17:31 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    @Julia
    Je staat erbij! Hopelijk kun je toch! :3


    Grohl schreef:
    Nou Yolanda, ik had nu echt niet verwacht dat jij bleef slapen. (krul)


    Nee eh. Het was heel lang twijfelen, maar uiteindelijk heb ik toch besloten te blijven slapen. Leek me leuker. (krul)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lijkt me leuk! ^^

    Ik wil wel komen, maar ik weet het dus pas zeker zodra er een datum bekend is ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Grohl schreef:
    Waarom moet iedereen die ik wil meeten dan ook zo ver wonen? Moest heel Nederlands Q nu eens in Noord-Brabant of Limburg of zo wonen, het zou allemaal een stuk gemakkelijker zijn. :Y)


    Of Oost-Vlaanderen :Y)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Meraxes schreef:
    (...)

    Of Oost-Vlaanderen :Y)


    Nog beter, ja! Helemaal in zuid-Oost-Vlaanderen (of wat jou betreft in noord-Oost-Vlaanderen). Sounds like a pretty good idea.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh - god, 3 uur en een kwartier als het mee zit. Waarom. :c


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Avgeropoulos schreef:
    Oh - god, 3 uur en een kwartier als het mee zit. Waarom. :c


    Omdat je mij en alle andere awesome mensen die komen wilt ontmoeten? :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Grohl schreef:
    Waarom moet iedereen die ik wil meeten dan ook zo ver wonen? Moest heel Nederlands Q nu eens in Noord-Brabant of Limburg of zo wonen, het zou allemaal een stuk gemakkelijker zijn. :Y)

    Noord-Brabant 100%


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Omdat je mij en alle andere awesome mensen die komen wilt ontmoeten? :3


    True, definitely true. Alleen heb ik dan wel liever dat de datum in de periode is waar de kruidvat dagkaarten gelden, maar die zijn nog tot 31 mei te koop. :/
    En dan is het ook goedkoper om dezelfde dag terug te gaan, maar ik wil wel blijven slapen. :/
    Decisions, decisions.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Zet mij maar op misschien :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.