• Hooi! (:
    Mijn geld is een beetje op om naar meetings te gaan. Dus bedacht ik me; Waarom komt men niet eens een keertje bij mij? :3 Daarom dan ook een meeting bij mij thuis.



    Waar is ''bij jou thuis'' dan?
    Roswinkel -> Cafe De Harmonie (ookal zijn we tegenwoordig nog maar één dag per twee weken open voor darten...). :Y)
    Oftewel; Je moet naar het station in Emmen en vanuit daar valt er wel een (bel)bus te regelen naar Roswinkel. Die bus stopt dan precies voor mijn deur. c:
    Maar mocht het niet in een vakantie of weekend vallen zal er sowieso wel een bus voor onze deur stoppen.

    Wanneer wordt deze meeting gehouden?
    Zaterdag 29 augustus. Op zondag 30 augustus als je blijft slapen, natuurlijk. (:
    LET OP! Als je blijft slapen is het de bedoeling dat je 's morgens al weer naar huis gaat. Dit, ivm dat ik op de zondag in Emmen ga spelen bij het ''Gooi maar in mijn Pet'' festival! ^^

    Hoe laat aanwezig op het station in Emmen?
    Graag rond een uur of 13.00 :Y)

    Mag ik ook blijven slapen?
    Natuurlijk! Kom je en wil je blijven slapen wegens wat voor reden dan ook; Geen probleem!
    Je zult alleen wel zelf als je slaapspullen/matje/luchtbedding etc. mee moeten nemen.

    Wat gaan we doen?
    We kunnen lekker met Sheila gaan wandelen (vooral een goed idee met mooi weer), film kijken op de grote beamer (spel je dit zo?), spelletjes spelen (eventueel neem je zelf een spel mee), tekenen, open podium, karaoke, darten en natuurlijk heel veel kletsen. ^^

    What do you think about alcohol?
    Jep, nee. Ain't gonna happen. Mijn ouders willen niet hebben dat er alcohol geschonken wordt. Sorry.
    But who really needs alcohol to have fun anyways? c:

    Zitten er nog kosten aan verbonden?
    Jep. Ik heb nog geen flauw idee hoe duur de busreis zal zijn, maar die kosten zijn dus voor jezelf. Ik zoek dit later wel even uit. ^^
    Verder is het zo dat je normaal gesproken met een meeting bij de McDonalds/Burger King/Subway/whatever eten gaan. Dit kost natuurlijk geld. Nu is het zo dat je dus bij ons blijft eten en drinken. Per persoon wordt om een bijdrage van €10,- euro gevraagd. Hier zit in: Avondeten, lekkers, drinken, slapen, ontbijt.

    Heb jij er ook al zo'n zin in? :3


    WIL JE OOK IN DE WHATSAPP GROEP?
    MELDT HET DAN EVEN EN STUUR MIJ EVENTUEEL EEN PB MET DAARIN JE NUMMER.



    Wie komt er?
    Sowieso:
    Naam:
    Yolanda
    Erieka
    Marleen
    Jellanie
    Inge
    Username:
    Gibbs
    Resilience
    SonOfBoromir
    Carlin
    Square
    Leeftijd:
    18
    19
    19
    18
    18
    Blijven slapen:
    Ja
    Nee
    Nee
    Ja
    Nee
    Misschien:
    Naam:
    Julia
    Username:
    Sibyl
    Leeftijd:
    14
    Blijven slapen:
    -
    -

    Naamswijzigingen doorgeven alsjeblieft!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 14:31 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Manjasang --> Elan


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik denk dat ik niet blijf slapen. Het zou wel gezellig zijn, maar 29/30 augustus is precies het weekend voordat mijn colleges weer beginnen, en ik heb eigenlijk toch graag wel wat tijd om me daar mentaal op voor te bereiden. ^^ Bovendien klinkt het sowieso niet zo handig als jij op zondag nog moet spelen.
    Btw, is het de bedoeling dat we ook tien euro betalen als we niet blijven slapen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik denk dat ik niet blijf slapen. Het zou wel gezellig zijn, maar 29/30 augustus is precies het weekend voordat mijn colleges weer beginnen, en ik heb eigenlijk toch graag wel wat tijd om me daar mentaal op voor te bereiden. ^^ Bovendien klinkt het sowieso niet zo handig als jij op zondag nog moet spelen.
    Btw, is het de bedoeling dat we ook tien euro betalen als we niet blijven slapen?


    Aah is helemaal prima. (: Je komt in ieder geval, en dat is leuk! c:

    Ik krijg niet echt hoogte van mijn ouders, dus neem die tien euro voor de zekerheid maar wel mee. We merken het dan wel. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    IEDEREEN DIE OP DE MISSCHIENLIJST STAAT HEEFT ALS HET GOED IS ONDERSTAAND BERICHT GEHAD!
    Heb je 'm niet ontvangen? Dan bij deze staat ie hieronder nog een keertje. :Y)




    Hey! (:

    Aanstaande zaterdag 29 op zondag 30 augustus hou ik bij mij thuis een logeerpartij. Je staat in de lijst nog op ''misschien'' en ivm het vervoer wil ik je bij deze dan eigenlijk ook vragen of je wél of niet zult komen.

    Mocht je wel komen, hou er dan alsjeblieft rekening mee dat je je eigen slaapspullen en iets om op te slapen mee moet nemen, omdat wij dat gewoonweg niet hebben voor veel mensen. En op zondag zul je rond 1200 uur weer naar huis moeten, want om 1300 uur moet ik in Emmen spelen bij het Gooi maar in mijn Pet festival. Wat mij betreft mag je heus wel in Emmen rondlopen ofseu, maar je zit wel zelf met je spullen. xd
    En verder natuurlijk de bijdrage van 10 euro. Er is me terecht gevraagd in het topic of je ook 10 euro moet betalen als je níét blijft slapen, maar dat antwoord moet ik iedereen nog schuldig blijven. Want mijn ouders hebben momenteel hele andere dingen aan hun hoofd en ik krijg geen antwoord van ze. Dus neem het voor de zekerheid mee, dan komt het altijd goed.

    Het lijkt me een goed idee om zaterdag rond 1300 uur op het station in Emmen te zijn als je met het OV komt.
    Mocht je zelfstandig komen en dus niet met het OV, wil je me dit dan ook alsjeblieft vertellen? Dan kan er rekening mee gehouden worden met betreft de belbus die geregeld moet worden. Plus de tijd die je dan bij mij thuis moet zijn. Mocht het namelijk zo zijn dat er dusdanig mensen komen dat wij iedereen gemakkelijk met de auto kunnen ophalen heeft het niet veel zin als jij bij ons thuis voor een dichte deur staat om 1300 uur, terwijl wij dan alle anderen ophalen zijn met de auto. :p

    Graag hoor ik van je uiterlijk vóór woensdag.
    Dankjewel en hopelijk tot zaterdag!

    x.
    Yolanda/Gibbs


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het was natuurlijk wel handig de tijd te melden dat we verzamelen op het station: Ik had rond 13.00h in gedachten. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan niet terug antwoorden omdat ik een bad gateway krijg?

    Nouja, dan maar in het topic. Sorry Yolanda maar ik meld mij af sorry


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    IamSherlocked schreef:
    Ik kan niet terug antwoorden omdat ik een bad gateway krijg?

    Nouja, dan maar in het topic. Sorry Yolanda maar ik meld mij af sorry


    Ik heb je net een berichtje terug gestuurd. En bij mij deed het internet ook nu net plotseling stom. Misschien kwam het door Ziggo of zoiets? ik heb tenminste Ziggo, jij ook? :p

    Ik zal je van de lijst afhalen. Het is jammer, maar wel logisch. We zien elkaar een ander keertje vast wel es! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ik heb je net een berichtje terug gestuurd. En bij mij deed het internet ook nu net plotseling stom. Misschien kwam het door Ziggo of zoiets? ik heb tenminste Ziggo, jij ook? :p

    Ik zal je van de lijst afhalen. Het is jammer, maar wel logisch. We zien elkaar een ander keertje vast wel es! (:


    ja ziggo xD maar ik heb mijn DNS server al veranderd


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    IamSherlocked schreef:
    (...)

    ja ziggo xD maar ik heb mijn DNS server al veranderd


    Geen idee wat dat is en of dat helpt, maar we geven Ziggo voor nu maar gewoon de schuld joh. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Geen idee wat dat is en of dat helpt, maar we geven Ziggo voor nu maar gewoon de schuld joh. :Y)


    hahaha :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Bijna had ik dat ik niet kon komen, maar ik zal er zijn c;
    (Met vriend waarschijnlijk)


    26 - 02 - '16

    Kilig schreef:
    Bijna had ik dat ik niet kon komen, maar ik zal er zijn c;
    (Met vriend waarschijnlijk)


    Je vriend is gewoon welkom.^^ En yaay, je komt toch! C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb 't al uitgezocht met het OV en dergelijke; om 11:11 vertrekt de bus vanuit Hasselt. Dan ben ik om 11:33 in Zwolle en om 11:50 vertrekt de trein naar Emmen. Dan ben ik er om 12:53


    26 - 02 - '16

    Kilig schreef:
    Ik heb 't al uitgezocht met het OV en dergelijke; om 11:11 vertrekt de bus vanuit Hasselt. Dan ben ik om 11:33 in Zwolle en om 11:50 vertrekt de trein naar Emmen. Dan ben ik er om 12:53


    Ik vraag mn ma gewoon of we dr rond kwart voor één alvast kunnen staan bij t station. Komt helemaal goed. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •








    De rest van de foto's staat nu op mijn laptop, maar ik ben kapot dus ik ga eerst slapen.


    26 - 02 - '16