• Hooi! (:
    Mijn geld is een beetje op om naar meetings te gaan. Dus bedacht ik me; Waarom komt men niet eens een keertje bij mij? :3 Daarom dan ook een meeting bij mij thuis.



    Waar is ''bij jou thuis'' dan?
    Roswinkel -> Cafe De Harmonie (ookal zijn we tegenwoordig nog maar één dag per twee weken open voor darten...). :Y)
    Oftewel; Je moet naar het station in Emmen en vanuit daar valt er wel een (bel)bus te regelen naar Roswinkel. Die bus stopt dan precies voor mijn deur. c:
    Maar mocht het niet in een vakantie of weekend vallen zal er sowieso wel een bus voor onze deur stoppen.

    Wanneer wordt deze meeting gehouden?
    Zaterdag 29 augustus. Op zondag 30 augustus als je blijft slapen, natuurlijk. (:
    LET OP! Als je blijft slapen is het de bedoeling dat je 's morgens al weer naar huis gaat. Dit, ivm dat ik op de zondag in Emmen ga spelen bij het ''Gooi maar in mijn Pet'' festival! ^^

    Hoe laat aanwezig op het station in Emmen?
    Graag rond een uur of 13.00 :Y)

    Mag ik ook blijven slapen?
    Natuurlijk! Kom je en wil je blijven slapen wegens wat voor reden dan ook; Geen probleem!
    Je zult alleen wel zelf als je slaapspullen/matje/luchtbedding etc. mee moeten nemen.

    Wat gaan we doen?
    We kunnen lekker met Sheila gaan wandelen (vooral een goed idee met mooi weer), film kijken op de grote beamer (spel je dit zo?), spelletjes spelen (eventueel neem je zelf een spel mee), tekenen, open podium, karaoke, darten en natuurlijk heel veel kletsen. ^^

    What do you think about alcohol?
    Jep, nee. Ain't gonna happen. Mijn ouders willen niet hebben dat er alcohol geschonken wordt. Sorry.
    But who really needs alcohol to have fun anyways? c:

    Zitten er nog kosten aan verbonden?
    Jep. Ik heb nog geen flauw idee hoe duur de busreis zal zijn, maar die kosten zijn dus voor jezelf. Ik zoek dit later wel even uit. ^^
    Verder is het zo dat je normaal gesproken met een meeting bij de McDonalds/Burger King/Subway/whatever eten gaan. Dit kost natuurlijk geld. Nu is het zo dat je dus bij ons blijft eten en drinken. Per persoon wordt om een bijdrage van €10,- euro gevraagd. Hier zit in: Avondeten, lekkers, drinken, slapen, ontbijt.

    Heb jij er ook al zo'n zin in? :3


    WIL JE OOK IN DE WHATSAPP GROEP?
    MELDT HET DAN EVEN EN STUUR MIJ EVENTUEEL EEN PB MET DAARIN JE NUMMER.



    Wie komt er?
    Sowieso:
    Naam:
    Yolanda
    Erieka
    Marleen
    Jellanie
    Inge
    Username:
    Gibbs
    Resilience
    SonOfBoromir
    Carlin
    Square
    Leeftijd:
    18
    19
    19
    18
    18
    Blijven slapen:
    Ja
    Nee
    Nee
    Ja
    Nee
    Misschien:
    Naam:
    Julia
    Username:
    Sibyl
    Leeftijd:
    14
    Blijven slapen:
    -
    -

    Naamswijzigingen doorgeven alsjeblieft!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 14:31 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom gebruikt iedereen Datumprikker in plaats van Doodle? Ik vind Doodle zoveel makkelijker, haha. :3

    Maar ik zat inderdaad ook al verward naar die pagina te kijken, want ik heb geen idee hoe ik vanaf daar zou moeten aangeven wanneer ik wel of niet kan. Heb jij niet misschien een mailtje gekregen met een link naar de invulpagina, Yolanda?
    Er staat trouwens wel dat er uitnodigingen zouden zijn verstuurd. Was er misschien een plek waar je mailadressen moest invullen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Waarom gebruikt iedereen Datumprikker in plaats van Doodle? Ik vind Doodle zoveel makkelijker, haha. :3

    Maar ik zat inderdaad ook al verward naar die pagina te kijken, want ik heb geen idee hoe ik vanaf daar zou moeten aangeven wanneer ik wel of niet kan. Heb jij niet misschien een mailtje gekregen met een link naar de invulpagina, Yolanda?
    Er staat trouwens wel dat er uitnodigingen zouden zijn verstuurd. Was er misschien een plek waar je mailadressen moest invullen?


    Sooorrryyyy
    En nee, zo'n mail heb ik niet gekregen. Daarom dat ik de link die je gekregen heb- heb verstuurd. :p
    Maar Doodle dus? Dan kijk ik daar even. :p ghehe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:



    ^ Als het goed is, is dit een goede link. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)


    ^ Als het goed is, is dit een goede link. c:


    Yay, het is gelukt. Ik heb hem ingevuld. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zoals het er nu uit ziet wordt het zondag 23 (en dan op maandag 24 ofcourse voor de logées) óf zaterdag 29 (op zondag 30) augustus. Maar er zijn er nog een paar die de datumprikker nog moeten invullen (!). Dus wanneer dat gedaan is weten we het natuurlijk officieel. ^^

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 17:33 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga m'n best doen om er te zijn!


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    Ik ga m'n best doen om er te zijn!


    Yaay! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Audora --> Evanel


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik woon super dichtbij! Ik zou heel graag willen komen! Ik weet alleen niet of ik kan, aangezien er nog geen datum bekend is, maar zet mij maar bij misschien! Ik zou ook wel willen blijven slapen als ik kan

    [ bericht aangepast op 22 juni 2015 - 4:45 ]


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Athelstan > OakenshieId trouwens c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rebirthing > Glynne

    Is er al meer bekend over de datum? (bloos)

    [ bericht aangepast op 26 juni 2015 - 20:18 ]


    26 - 02 - '16

    Zet mij maar op misschien!


    Your make-up is terrible

    Het is bekend!
    De datum wordt zaterdag 29 augustus! Op zondag 30 augustus natuurlijk, als je blijft slapen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als jolijn, join kom ik ook ^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oeh, dan heb ik misschien een reden om de buurtbarbecue te missen. Daar heb ik geen moeite mee. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan